Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Diablo3.pl - encyklopedia dla graczy Diablo III > Achievementy – Guide – Ogólne – Konwersacje
Lubisz Diablo3.pl?

1a. Ogólne – Konwersacje

Dodany obrazek
Osiągnięcie zostanie zaliczone automatycznie po wcześniejszym wykonaniu wymienionych osiągnięć

Dodany obrazek
Osiągnięcie zostanie zaliczone automatycznie po wcześniejszym wykonaniu wymienionych osiągnięć

Dodany obrazek
Osiągnięcie zostanie zaliczone automatycznie po wcześniejszym wykonaniu wymienionych osiągnięć

Dodany obrazek

Osiągnięcie zostanie zaliczone automatycznie po wcześniejszym wykonaniu wymienionych osiągnięć

Dodany obrazek
Jeśli regularnie będziemy rozmawiać z templariuszem na polu bitwy osiągnięcie zostanie zaliczone podczas gry, jeśli używamy innego najemnika zawsze możemy teleportować się do miasta i rozpocząć z nim rozmowę. Jeśli możliwa będzie rozmowa na nowy temat nad jego głową pojawi się gwiazdka.
Konwersacje odblokowywują się następująco:

Jak zostać templariuszem – Dostępne podczas zadania „Upadła Gwiazda”
Inicjacja – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Szlakiem Sabatu”
W poszukiwaniu prawdy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Droga do Alkarnus”
Konfrontacja z obawami – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u Cesarza”
Wyrwana stronica – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Prawda – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Serce Grzechu”
Lekcja templariusza – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Cienie Sabatu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Grzechy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbity Miecz”
Lekcje – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Uwięziony Anioł”
Niebezpieczny dziennik – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Droga do Alkarnus”, lecz dopiero po wykonaniu rozmowy „W poszukiwaniu prawdy”
Ujawniona przeszłość – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Czarny Kamień Dusz”
Dochodzenie templariusza – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy Bitwy”
Tejemnice księgi – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Serce Grzechu”
Zdrada Adrii – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”

Dodany obrazek
Jeśli regularnie będziemy rozmawiać z szelmą na polu bitwy osiągnięcie zostanie zaliczone podczas gry, jeśli używamy innego najemnika zawsze możemy teleportować się do miasta i rozpocząć z nim rozmowę. Jeśli możliwa będzie rozmowa na nowy temat nad jego głową pojawi się gwiazdka. Niektóre z konwersacji zaliczyć będzie można rozpoczynając grę od początku, na nowym poziomie trudności lub od danego zadania.
Konwersacje odblokowywują się następująco:

Pochodzenie Lyndona – Dostępne podczas zadania „Upadła gwiazda”
Walka, jak w Królewskim Porcie – Dostępne podczas zadania „Szlakiem Sabatu”
Trudne decyzje – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Powrót do Nowego Tristram”
Poróżnieni bracia – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Miasto Krwi”
Pierwsza miłość – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i piasek”
Bogactwo szelmy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Drżenie kamienia”
Tajemnica złodzieja – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Ostatni podarunek – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Najwyższe Zło”
Nieskruszony łotrzyk – Dostępne podczas zadania „Zagłada w Wortham”
Lepkie palce – Dostępne podczas zadania „Uwięziony Anioł”
Więzy krwi – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Droga do Alkanus”
Los strażnika – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Nieoczekiwani sprzymierzeńcy”
Braterska miłość – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Serce Grzechu”
Mroczne perspektywy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Stracona rodzina – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”

Dodany obrazek
Jeśli regularnie będziemy rozmawiać z zaklinaczką na polu bitwy osiągnięcie zostanie zaliczone podczas gry, jeśli używamy innego najemnika zawsze możemy teleportować się do miasta i rozpocząć z nim rozmowę. Jeśli możliwa będzie rozmowa na nowy temat nad jego głową pojawi się gwiazdka. Niektóre z konwersacji zaliczyć będzie można rozpoczynając grę od początku, na nowym poziomie trudności lub od danego zadania.
Konwersacje odblokowywują się następująco:

Podróż Eireny – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Ciernie na pustyni”
Nieprzewidziane – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Miasto Krwi”
Niedopełnione Proroctwo – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i piasek”
Pierwsze wspomnienia – Dostępne po zakończeniu zadania „Władca Kłamstw” oraz na początku aktu trzeciego przed rozpoczęciem jakiegokolwiek zadania
Tajemny pakt – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Machiny wojenne”
Zaginiony przyjaciel – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Tajemnicze dziedzictwo – Dostępne po rozpoczęciu zadania „U stóp Srebrnej Iglicy”
Zapomniana era – Dostępne podczas zadania „Upadła gwiazda”
Brakujące części – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Nieoczekiwani sprzymierzeńcy”
Pradawne tajemnice – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Czarny Kamień Dusz”
Vizjerei – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Los Lei – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Konający anioł – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Światło nadziei”

Dodany obrazek
Zalecam aby przed i po każdym zadaniu odwiedzać Kowala w mieście, dzięki temu zaliczymy większość konwersacji.
Jeśli jednak jakiegoś nam brakuję zamieszczam małą instrukcję

Znużony kowal – Dostępne po wykonaniu zadania „Dziedzictwo Caina”, możliwość wykonania tej konwersacji znika po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Dziadek Haedriga – Dostępne po zabiciu Miry w zadaniu „Rozbita korona”
Mira Eamon – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rządy Czarnego Króla”
Los ojca Haedriga – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Powrót do Nowego Tristram”
Zmiany w mieście – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Droga do Alkanus”
O Mirze – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Podróż do Tristram – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Czarny Kamień Dusz”
Przyszłość – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Ostateczny Cel – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Drżenie kamienia”
Nerwowość – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Bestia oblężnicza”
Smutek Haedriga – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Nowe Tristram – Dostępne podczas zadania „Upadła gwiazda”
Zniknięcie Caina – Dostępne podczas zadania „Dziedzictwo Caina”
Ojciec Haedriga – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zagłada w Wortham”
Powrót do Kaldeum – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Ciernie na pustyni”
Poznaj Mirę – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u cesarza”
Cyganie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i Piasek”
Kaldeum po wizycie Beliala – Dostępne po zabiciu Beliala w zadaniu „Władca Kłamstw”
Podnoszenie katapult – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy bitwy”
Losy bitwy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Machiny wojenne”
Twierdza Bastionu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Przeprosiny – Dostępne po rozpoczęciu zadania „U stóp Srebrnej Iglicy”

Dodany obrazek
Zalecam aby przed i po każdym zadaniu odwiedzać Złotnika w mieście, dzięki temu zaliczymy większość konwersacji. Niektóre z nich (mowa tu o tych z aktu pierwszego) zrobimy dopiero na kolejnym poziomie trudności lub jeśli rozpoczniemy grę od początku danego poziomu trudności, można też rozpocząć grę od danego zadania. Jeśli zaczynamy grę po raz pierwszy polecam jednak robienie konwersacji od aktu drugiego (wtedy nabywamy złotnika) a całą resztę zaliczymy na następnym poziomie trudności.
Jeśli jednak jakiegoś nam brakuję zamieszczam małą instrukcję

Niespokojni umarli – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Deckard Cain – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Król Leoryk – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rządy Czarnego Króla”
Świat – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbity miecz”, czasami trzeba porozmawiać z Alarykiem zanim będzie można wykonać tą konwersację
Żałoba – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Szlakiem Sabatu”
Czekająca podróż – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Powrót do Nowego Tristram”
Pustynny skwar – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Cienie na pustyni”
Kaldeum – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u cesarza”
O Zoltunie Kullu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Cena Klejnotu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Czarny Kamień Dusz”
Zamarznięta Północ – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Natura klejnotu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Bestia oblężnicza”
Koniec – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Serce Grzechu”
Mroczny dzień – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Polowanie trwa – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Bóg czy człowiek – Dostępne po rozpoczęciu zadania „U stóp Srebrnej Iglicy”
Władca Grozy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Najwyższe Zło”
Opowiedz mi o sobie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Klejnoty – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”, możliwość przeprowadzenia tej rozmowy znika po rozpoczęciu zadania „Rządy Czarnego Króla”
Upadła gwiazda – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbity miecz”
Mroczne wizje – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zagłada w Wortham”
Nieznajomy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Uwięziony anioł”
Wyjątkowy klejnot – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Cienie na pustyni”
Legenda o Zeim Szachraju – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Cienie na pustyni”, konwersacja jest jednak oznaczona jako „Mylna tożsamość”
Tajemnicza pogłoska – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Cienie na pustyni”
Legendy i mity – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i Piasek”
Czarny Kamnień Dusz – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Przeczesywanie Kaldeum”
Więcej wspomnień – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy bitwy”
Pola bitwy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Machiny wojenne”
Trudne pytania – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Drżenie kamienia”
Nadzieja – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Dusza Lei – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Światło nadziei”
Zniszczenie i zepsucie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „U stóp Srebrnej Iglicy”
Zwycięstwo – Konwersacja była nie możliwa do wykonania w patchu 1.06, teraz na szczęście wszystko działa. Aby wykonać tą konwersację należy porozmawiać z Shenem po zabiciu Diablo w zadaniu „Najwyższe Zło”

Dodany obrazek
W zasadzie wszystko powinniśmy zaliczyć podczas zadań ze względu na powroty do miasta, gdy Cain będzie miał coś nowego do powiedzenia nad głową będzie wisieć mu gwiazdka. Jeśli jednak ktoś coś ominął znów zamieszczam małą instrukcję :)

Kim jesteś? – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Adoptowana siostrzenica – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Horadrimowie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbity miecz”
Pochodzenie Sabatu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbity miecz”
Zniszczenie Kamienia Świata – Ktoś się nie popisał przy tłumaczeniu gry i niestety mamy dwie takie same konwersacje na szczęście obie pojawiają się w tym samym czasie. Dostępne po zakończeniu zadania „Rozbity miecz”, znika po rozpoczęciu zadania „Zagłada w Wortham”
Proroctwo Dni Ostatnich – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Szalony Król Leoryk – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona” znika po rozpoczęciu zadania „Miecz Nieznajomego”
Archanioł Tyrael – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Miecz Nieznajomego”
Podróże Lei i Caina – Dostępne po zakończeniu zadania „Rozbity miecz”, znika po rozpoczęciu zadania „Zagłada w Wortham”
Zniszczenie Kamienia Świata – Ktoś się nie popisał przy tłumaczeniu gry i niestety mamy dwie takie same konwersacje, na szczęście obie pojawiają się w tym samym czasie. Dostępne po zakończeniu zadania „Rozbity miecz”, znika po rozpoczęciu zadania „Zagłada w Wortham”

Dodany obrazek
Osiągnięcie można zaliczyć podczas normalnej gry. Należy pamiętać aby rozmawiać z Leą nie tylko w mieście ale również wtedy kiedy nam towarzyszy

Życie z Cainem – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona” znika przed rozpoczęciem zadania „Szlakiem Sabatu”
Adria – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona” znika przed rozpoczęciem zadania „Szlakiem Sabatu”
Śmierć Adrii – Dostępne w zadaniu „Dziedzictwo Caina” po wejściu do domu Adrii, znika po rozpoczęciu zadania „Szlakiem Sabatu”
Moc Lei – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Szlakiem Sabatu”
Wspomnienie o Deckardzie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Czarny Kamień Dusz”
Archiwum – Dostępne przed rozpoczęciem zadania „Czarny Kamień Dusz”
Nadzieja – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy bitwy”, odblokowywuje konwersację „Marzenia”
Tristram – Dostępne w zadaniu „Dziedzictwo Caina” po wejściu do domu Adrii, znika po rozpoczęciu zadania „Rozbita korona”
Dzieciństwo Lei – Dostępne w zadaniu „Rozbity miecz”
O Świątyni – Dostępne w zadaniu „Rozbity miecz”
O Adrii – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Czarny Kamień Dusz”
O Zoltunie Kullu – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Troska – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Marzenia – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy bitwy”

Dodany obrazek
Jak i w przypadku Lei rozmawiamy z Tyraelem nie tylko w mieście ale i podczas naszej wędrówki

Utracona pamięć – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Miecz Nieznajomego”
Tajemniczy Sabat – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zagłada w Wortham”
Kaldeum – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u cesarza”
Uchodźcy w Kaldeum – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u cesarza”
Zniszczenie Góry Arreat – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Nieoczekiwani sprzymierzeńcy”, odblokowywuje konwersację „Ostatnie dwadzieścia lat”
Zepsucie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u cesarza”
Czarny Kamień Dusz Kulla – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”, odblokowywuje konwersację „Kamień ze skazą”
Wiedza ludzi – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Wina – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Tyrael dowódca – Dostępne po zabiciu trzech demonów wchodzących do miasta w zadaniu „Wyłom w Twierdzy”
Wieczny Konflikt – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Machiny wojenne”, odblokowywuje konwersację „Stworzenie świata”
Upadek Niebios – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Mroczny Wędrowiec – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Duch Lei – Dostępne podczas zadania „Najwyższe Zło”
Los Maltaela – Dostępne podczas zadania „Najwyższe Zło”
Miecz – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Rozbity miecz”
Władcy Piekieł – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Powrót do Nowego Tristram”
Władca Kłamstw – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i Piasek”
Twój upadek – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Audiencja u cesarza”
Ostatnie dwadzieścia lat – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Nieoczekiwani sprzymierzeńcy”
Śmierć Zoltuna Kulla – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Kamień ze skazą – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Stracona szansa – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”, odblokowywuje konwersację „Wina”
Bitewna euforia – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy bitwy”
Bitwa o Diamentowe Wrota – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Wyłom w Twierdzy”
Stworzenie świata – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Machiny wojenne”
Zdrada Adrii – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Upadek Królestwa Niebios”
Królestwo Niebios – Dostępne podczas zadania „Najwyższe Zło”
Maltael – Dostępne podczas zadania „Najwyższe Zło”
Najwyższe Zło – Dostępne podczas zadania „Najwyższe Zło”

Dodany obrazek
Tak samo jak i poprzednio rozmawiamy z Adrią i w mieście i na polu bitwy

Cena zwycięstwa – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Ostrzeżenie Tyraela – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Adria i Cain – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Pojmanie Adrii – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Misja Adrii – Dostępne przed rozpoczęciem zadania „Przeczesywanie Kaldeum”
Magia – Dostępne przed rozpoczęciem zadania „Przeczesywanie Kaldeum”
Azmodan – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Oblężenie Twierdzy Bastionu”
Koniec wojny – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Machiny wojenne”
Szalony czarownik – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”, odblokowywuję konwersację „Ostrzeżenie Tyraela”
Narodziny Lei – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Motywy – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Zdrajca Horadrimów”
Belial i kamień dusz – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i piasek”
Spętanie Beliala – Dostępne przed rozpoczęciem zadania „Przeczesywanie Kaldeum”
Twoja córka – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Krew i piasek”
Cierpienie – Dostępne po rozpoczęciu zadania „Losy bitwy”

Dodany obrazek
Wystarczy rozmawiać z kupcami we wszystkich aktach aby zaliczyć to osiągnięcie
Lokalizacja kupców:

AKT I

Dodany obrazek Dodany obrazek

AKT II

Dodany obrazek Dodany obrazek

Dodany obrazek

AKT III i IV

Dodany obrazek

Guide By Green aka’ Warrior Of Darkness
Wyłączność dla D2trade.pl oraz Diablo3.pl
Profil Gracza: http://eu.battle.net…ile/green-2806/

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 16.05.2013 15:05
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.