Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

ule życia to nowe przedmioty, które mogą wypaść z ciał zaszlachtowanych potworów. Ich zadaniem jest uzupełnianie utraconych przez bohatera punktów zdrowia. Aby z nich skorzystać wystarczy po prostu w nie wejść, a nasze życie zacznie powoli się uzupełniać. W trybie multiplayer jedna kula będzie leczyć wszystkich członków drużyny znajdujących się w pobliżu, aby uniknąć ich wzajemnego podkradania.


Jednym z wielu powodów dla których zostały one zaimplementowane, jest chęć zwiększenia dynamiczności rozgrywki. Twórcy gry nie byli zadowoleni z tego, że w poprzedniej części trzeba było zbyt często wracać do miasta i uzupełniać pas mikstur. Kłóciło się to z nową filozofią, wedle której Diablo 3 powinno zawierać jeszcze więcej szybkiej akcji i parcia do przodu niż jej poprzedniczka. Oprócz tego uzupełnianie zdrowia za pomocą zwykłych buteleczek nadmiernie ułatwiało rozgrywkę. Gracz nie był nimi limitowany, i zawsze mógł się podleczyć gdy zaszła taka potrzeba. Teraz w obliczu ograniczonej ilości źródeł leczenia, trzeba będzie dokładnie przemyśleć moment skorzystania z kul, a także bardziej dbać o własną witalność.


Jak już wspomniano na początku, będą one pozyskiwane od pokonanych przeciwników. Szansa na wyrzucenie będzie uzależniona od jakości potwora. Tak więc nie należy się ich spodziewać po każdym zwykłym stworze. Co innego lepsi przeciwnicy – czempioni czy też unikalni będą je znacznie częściej upuszczać. Sami zaś bossowie najprawdopodobniej uraczą nas kulą życia co każde 25% odebranego im zdrowia.

Jako krótkie podsumowanie i przykład tej innowacji posłuży nam cytat Bashioka (przedstawiciela Blizzarda):

„Kule życia są znakomitym i ciekawym rozwiązaniem, które bardzo urozmaica walkę i doda do niej wiele nowych możliwości.
Przedstawię wam sytuację: grasz Barbarzyńcą, walczysz gdzieś w dziczy z kolejnymi grupami potworów. Masz już mało życia, więc używasz wyskoku, aby uciec od potworów. Te naturalnie za Tobą szarżują, więc używasz na nich uderzenia sejsmicznego. Zabijasz kilka potworów, dwa z nich nawet wyrzucają kulę życia. Jednak znajdują się one za daleko, za kolejną falą potworów. Co zrobisz? Czy uda Ci się nad nimi przeskoczyć, aby się uleczyć? Czy może spróbujesz zabić następne z nadzieją, że one również wyrzucą kule? Masz tylko sekundę na podjęcie decyzji.
Kule życia i ich losowość stwarzają właśnie wiele takich, ciekawych sytuacji. Teraz, aby przetrwać jesteś zmuszony używać swoich umiejętności i taktyki. Co więcej takie rozwiązania zachęca Cię do parcia na przód, a nie uciekanie czy czekania aż się wyleczysz.
Jeszcze na temat mikstur: z pewnością będą one nadal obecne w grze, jednak nie na taką skalę jak w Diablo 2. Z całą pewnością będzie jakiś cooldown (pewien okres, po którym nie będzie można znowu ich użyć) podczas korzystania z nich. Nie wiemy jeszcze czy będą one przywracać życie natychmiast, czy przez pewien czas. Jednak mikstury w Diablo 3 będą bardziej ostatnią deską ratunku, używaną gdy sprawy potoczą się naprawdę źle, niż podstawowym leczeniem, jak to było w poprzedniej części.”

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2010 10:51
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

8 komentarzy to “Kule życia”

  1. jołziom says:

    Poszli bardziej w taktyke, nie będzie takiego bezsensownego nawalania w potworki, szczególnie w walce z bossem.

  2. sajklfan says:

    „Oprócz tego uzupełnianie zdrowia za pomocą zwykłych buteleczek nadmiernie ułatwiało rozgrywkę.” – nie powiedziałbym ;p

  3. Ojtamojtam says:

    I dobrze zrobili, wcześniej tylko zwój i do miasta, zwój i do miasta… jaka męczarnia i bieganie za potami. W niektórych sytuacjach nie były Ci potrzebne, znowu w innych spamowałeś nimi jak oszalały. Teraz więcej taktyki i myślenia niż bezmyślnego potowania, klikania i patrzenia na poziom hp, aby w razie potrzeby przycisnąć klawisz 1,2,3,4.

  4. Green says:

    Jak ktoś grał na classicu to wie że butle nie wiele ułatwiały czasem nawet piło się po kilka a i tak lądowało się na deskach, chociaż mana schodziła hektolitrami ;s

  5. kingadragona says:

    co bez miksturek bedzie trudno jak potwory cie nawalaja zycieci schodzi jak juz niepowiem ale bedzie mozna zginac i to czesto a w 2 no przyznam ginelam bo wypice 3 pod rzad miksturek nie wystarczylo

  6. Gin says:

    A ja się cieszę z takiego rozwiązania bo Diablo będzie wymagało od każdego ruszenia głową a nie tak jak już niektórzy wspomnieli bezsensownego nawalania w potworki a dla mnie to wielki plus bo osiągnięcia będą zależały od umiejętności gracza a nie od ilości miksturek zużytych w czasie gry

  7. czochrutek says:

    Bardzo się ciesze z ich decyzji ponieważ z potami gra była aż za łatwa. Można było lecieć na pałe i tylko wpijać.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.