Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

1.0.5: Nerf Zasięgowych „Chowańców”, Siła Potworów vs. Przedmioty

Jeszcze więcej komentarzy odnośnie niuansów dotyczących 1.0.5 ze strony hiperaktywnej Lylirry. Zaczynamy od wyjaśnienia konkretnego ustępu z PTR not do łaty 1.0.5:

Z not łaty 1.0.5:

  • Towarzysze, chowańce i przyzywane stworzenia nie będą już atakować przeciwników pozostających w biernym stanie o ile gracz nie jest w obrębie 10 jardów od przeciwnika.

Trochę lipa. Mój czarownik lubi wystawiać przed sobą Hydrę, coby ściągać potwory. Czy ten nerf dosięgnie również tej umiejętności, czy może tylko innych towarzyszy/chowańców? To był naprawdę fajny element mojej taktyki walki, a teraz będę musiał do nich podbiegać i dopiero walić w nich Hydrą?

Dobre wiadomości ludziska! (Wyobraźcie sobie, że mówię to jak Farnsworth z Futuramy).

Rozmawiałam z jednym z naszych projektantów, który potwierdził, że przyzywane stacjonarne "chowańce", które zachowują się bardziej jak zaklęcia -- np. Hydry i Wieżyczki Strażnicze -- nie oberwą od tej zmiany. Nadal będą atakowały cele jak zwykle.

Ta zmiana głównie wpływa na Towarzyszy, NPC z zadań oraz mobilne chowańce w rodzaju Gargantuanów, Psów Zombie oraz Kompanów Łowcy Demonów.

I jeszcze kontynuacja jednego z ostatnich rozleglejszych wątków na oficjalnych forach. Tym razem mowa o Goblinach Skarbnikach generowanych przez Zagadkowy Pierścień, affixach Legendarnych przedmiotów oraz punktach doświadczenia otrzymywanych za potwory po zmianach łaty 1.0.5 i wprowadzeniu Siły Potworów (w odniesieniu do fanów martwiących się o zmiany w wydajności czyszczenia aktów po strojeniach łaty 1.0.5):

Szybkie pytanie. Czy to znaczny, że na SP1 i wyżej, Gobliny Skarbnicy generowane przez Zagadkowy Pierścień będą miały 63 poziom?

Gobliny Skarbnicy pojawiające się za sprawą Zagadkowego Pierścienia nadal będą miały 61 poziom (we wszystkich atkach Inferno). Bez znaczenia na Siłę Potworów.

Lylirro,

Legendarne mogą wylosować dwa rodzaje statystyk. Pierwszy rodzaj jest ma swoiście na twardo zakodowane przedziały, jakie może trafić. Np. Kruk Burzy zawsze losuje INT między 90-100. Pozostałe, co się losuje to przypadkowe magiczne statystyki. Czy możesz to sprecyzować w przypadku kiedy Legendarny losuje magiczną statystykę, która nie NIE JEST losowana w odniesieniu do SP, a zgodnie z metodą 1.0.4.

W tej chwili na PTR losowe affixy Legendarnych przedmiotów czerpią korzyści z Siły Potworów (nadal losując się zgodnie z poziomem przedmiotu). Jak już wcześniej wspominałam, tak ma być i tak też chcieliśmy, by przedmioty Legendarne się zachowywały w 1.0.5, razem z przedmiotami z rzemiosła i tymi sprzedawanymi przez sprzedawców. Jednak zważywszy na wasze dotychczasowe opinie, zastanawiamy się obecnie nad dostrojeniem sposobu działania tej zmiany, dzięki czemu losowe affixy Legenedarnych (magiczne statystyki, o których wspominałeś; nie te zakodowane na twardo) -- będą mogły się losować wedle poziomu potwora.

Decyzji jeszcze nie podjęliśmy i chcielibyśmy to wcześniej intensywnie przetestować, jednak zdecydowanie nie jesteśmy takiej zmianie przeciwni.

Właściwe wartości doświadczenia na potworach nadal mogą być zróżnicowane, tak jak Bowman ma 3600 XP a Stygian Crawler daje 4500. Gęstość potworów oraz szybkość czyszczenia lokacji względem samych fantów nie ma znaczenia. Mam nadzieję, że to ci rozjaśni temat i tak, grałem na PTR intensywnie i mogę to potwierdzić w 100%.

Graj tam, gdzie uważasz że czerpiesz największą frajdę względem fantów, jakie znajdujesz.

Dokładnie. Będzie trochę różnic pomiędzy konkretnymi aktami Inferno (ze względu na sam design potworów), ostatecznie jednak zależy to głównie od twojego stylu gry. Jeśli lepiej jest ci farmować Akt 1, rób to. Jeśli bardziej odpowiada ci tępo i konstrukcja Aktu III, spędzaj swój czas właśnie tam. Jako że potwory w każdym akcie dzielą te same tabele dropów na Inferno o SP1 i wyższej, zamysł jest taki, że możesz grać gdzie chcesz, nie martwiąc się specjalnie co kto rzuca i gdzie. Niektóre akty mogą się dla ciebie okazać ostatecznie bardziej wydajne, jednak zależy to tylko od ciebie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 02.10.2012 08:43

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “1.0.5: Nerf Zasięgowych „Chowańców”, Siła Potworów vs. Przedmioty”

  1. janosiks says:

    Diabłów.Pl działa lepiej od polskiej strony bn. Dzięki chłopaki za info na prawie każdy dzień!

  2. janosiks says:

    Diablo3.Pl naturalnie;)

  3. maro12 says:

    Jeżeli ktoś chce obejrzeć fajnego streama to wbijajcie
    http://pl.twitch.tv/mashasthebarbarian

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.