Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

1.0.5a Nadgrało Ostatni Hotfix Przywracając 1.0.5?

Raz jeszcze podejrzane rzeczy dzieją się na serwerach Diablo 3 po ostatniej mikro-łacie 1.0.5a. Fani zgłaszają potencjalne zniwelowanie ostatniego hotfixa, który zmniejszył podstawowe wartości bonusowych obrażeń potworów na poszczególnych poziomach SP w momencie implementacji łaty 1.0.5. Lylirra obwieszcza wyniki dochodzenia w tej sprawie:

Wczoraj bezsprzecznie zarejestrowałem spadek w wysokości obrażeń zadawanych przez potwory. Bawiłem się przednio. Zrobiłem jakieś 20+ biegów na klucze i ani razu nie zginął mi chowaniec. Cały jak w masło wchodziły moje szlagi na SP6. Tego ranka jednak, zauważyłem, że mam co raz większe problemy. Jednak już po półtorej godziny zalogowałem się jeszcze raz i odkryłem, że SP6 nagle stało się dla mnie biciem głową w mur. Wczoraj, odbijanie obrażeń mnie irytowało, ale nie specjalnie martwiło. Czasami na chwilę przestawałem rzucać niedźwiedzie, bo za bardzo bolało i rzucałem ropuchy, które mniej mnie kasowały, jednak na tym się kończyło. Zdecydowane nigdy przed nimi nie uciekałem, lol.

Dzisiaj, muszę już robić wszystko co się da by unikać odbijania obrażeń, ponieważ po rzuceniu kilku niedźwiedzi jestem MARTWY, gasną światła. Wczoraj, mogłem bez problemów wykorzystać większość swojej many na ciągłe rzucanie niedźwiedzi, zanim decydowałem się na chwilę przestać.

Prócz tego, jak już wspomniałem, dzisiaj moje chowańce giną, a jeszcze wczoraj miały się dobrze. Tak, obok tego nie da się przejść obojętnie. Moje chowańce padają jak muchy, kiedy wczoraj były praktycznie niezniszczalne.

Przed hotfixem redukującym obrażenia z SP 23-go Października, szło mi o WIELE LEPIEJ, niż teraz. Wiem, że to dziwne i wiem, że brzmi to absurdalnie, ale to prawda. Każde wypowiedziane tu przeze mnie słowo jest prawdziwe. Nie mam pojęcia dlaczego. Mam nadzieję, że nie tylko ja to widzę. Wszystko boli o wiele bardziej, iż powinno. Kropka.

Chciałam wszystkim podziękować za opisanie swoich doświadczeń i zgłoszenie nam potencjalnego problemu z obrażeniami potworów przy włączonej Sile Potworów. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za zgłaszanie potencjalnych problemów toczących grę. /piona

Przeprowadziliśmy dogłębne dochodzenie i doszliśmy do wniosku, że skalowalne bonusy do obrażeń zadawanych przez potwory na każdym poziomie SP nie uległy zmianie i używają obecnie poprawnych wartości. Owe wartości są szczegółowo opisane w tym wątku. Nie sprawdzaliśmy tylko samych danych, ale przeprowadziliśmy też szereg testów, zarówno wewnętrznych, jak i w środowisku rozgrywki Live -- wszystko działa, jak powinno.

Będziemy nadal monitorować ten wątek, jak i wasze raporty i poinformujemy o rozwoju sytuacji, jeśli zajdzie taka potrzeba. [...]

Dzięki za potwierdzenie =)

Wybaczcie, że tyle to trwało i dziękujemy raz jeszcze za wszystkie wasze zgłoszenia. Chcieliśmy tylko jeszcze raz sprawdzić wszystkie wartości, coby się upewnić, że wszystko działa, jak powinno -- albo z drugiej strony, mieć pewność, że nie działa -- zanim się wypowiedzieliśmy.

Więc co, wszyscy teraz tu zmyślają? Nigdy nie @$#%! na forach, ale teraz jest inaczej. Właśnie zacząłem grać od 1.0.2, jednak Blizzardzie, jak tylko zacząłem mieć frajdę z grania, wróciliście do swojego typowego gówna. Kiedy wyjdzie kolejna łata, będę miał w pamięci ostatni raz i sobie odpuszczę. Zabiliście tą grę swoją chciwością.

Wedle przeprowadzonych przez nas testów, wartości obrażeń nie uległy zmianie. Jednak tak, jak mówiłam, nadal będziemy się tej sprawie przyglądać, tak jak i waszym postom, na wszelki wypadek, jeśli coś innego jest tu na rzeczy.

Ok, pozwólcie, że wyjaśnię:

Łata 1.0.5 live MP 1-10 dostępne - Blizz namieszał tu z redukcją obrażeń, więc

Bum, "hotfix" - Walka z łatwej, stała się super łatwa, więc

Łata 1.0.5a - To miało naprawić szerego bugów. Jednak ostatecznie pomieszało ostatni hotfix i przywróciło stan rzeczy z łaty 1.0.5 w momencie jej premiery.

Dokładnie to testowaliśmy i nasza analiza do tej pory nie dała żadnych dowodów na to, że hotfix został "pomieszany" albo zniwelowany w rezultacie wprowadzenia łaty 1.0.5a. Wartości obrażeń, które wprowadziliśmy przez hotfix są obecnie wartościami użytkowanymi przez potwory po włączeniu SP.

Nie mówimy, że ktoś ma zwidy, albo, że jest w błędzie dlatego, że zgłasza różnicę w swoich doświadczeniach z rozgrywki; po prostu mówimy, że skalowalny bonus do obrażeń zadawanych przez potwory na każdym poziomie SP jest (wedle naszych danych) tam, gdzie być powinien i nie uległ zmianie od Wtorku.

To powiedziawszy, nawet jeśli nadal nie ma tu dowodów na buga, nadal będziemy ten temat monitorować i w razie potrzeby, będziemy przeprowadzać dalsze dochodzenie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2012 14:51

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

4 komentarze to “1.0.5a Nadgrało Ostatni Hotfix Przywracając 1.0.5?”

  1. marcin says:

    banda chciwych baranów zamiast zajmować sie takimi pierdolami i wypuszczać co chwile jakies pacze to niech zajma sie dropem bo taki crap leci ze brak slow 1 legenda od poczatku gry a z zestawu to na oczy nie widzialem a przeskok z piekla na inferno to jakis zart na piekle mp 10 sobie radze(mp10 diablica padla) a na inferno na mp1 w pierwszym akcie kicha lol a tak apropo co pacz to bugi hahaha czy nie da sie tego wypuscic bez bledow :D(pierwsze cos robimy a później myslimy ) spodziewalem sie czegos wiecej po diablo 3.

    • abra-kadabra says:

      Ty jeszcze w to grasz!?

      Jedyna rada na legendy to borrring ww immortal barb na mp 5-7, albo bot -rowniez barb 😉

    • WarHaber says:

      Z legendarami od 1.0.5 się poprawiło. Przez ostatnie ~10 godzin grania wypadły mi dwa legendary ( ogółem wypadło mi z10 – 12) chociaż zielonego jeszcze nie dostałem ( kumplowi wypadł oststnio jak graliśmy amulet ). Przejście między piekłem a infernem od początku było wyzwaniem, tak jak wcześniej przejście miedzy 1 a 2 aktem inferna – teraz to pikuś. Polecam Ci na razie pobieganie z 5 nefalemów na 1 akcie inferna bez mp – zdobedziesz troche osprzętu i wtedy sobie podniesiesz mp – lub jeśli wolisz to zaopatrz się na aukcji – ja osobiście nie kożystam bo dla mnie to zabija gre.

  2. Marcin says:

    Jest dokładnie tak jak kolega pisze. Magle z dnia na dzień gra stała się trudniejsza. Jeszcze nie tak dawno mp5 robiłem z palcem w nosie, teraz dostaje baty jak tralala. To co, nic się nie zmieniło? Nagle mam o 6k mniej obrażeń? Jakim cudem? Niech Panowie z Blizzard nie wciskają ciemnoty, że nic nie robią. Co chwile coś się zmienia. Obniżanie staty postaci, żeby wydawać kase na AH. Potem jak już się zbuduje postać, znowu wprowadzicie pseudo patcha, który wszystko zmieni i znowu trzeba będzie wydawać kase. Tragedia z wami ludzie. Mam dość czytania waszych frazesów, że nic nie robicie, tylko „ułatwiacie nam gre”. Chyba sobie „zarobek” po przez zmiany.

Skomentuj wpis.

*