Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Anatomia Infernalnej Machiny, Więcej o Sile Potworów

Farciarze, którzy dostali się na PTR (aktualnie nadal graniczy to z cudem) zrzucili kurtynę tajemnicy Infernalnej Machiny, rozparcelowując nowy system łaty 1.0.5 w całości. Po kolei, za portalem diablo.incgamers:

Cztery komponenty potrzebne do złożenia machiny:

  • Akt 1 – Goat Mutant Key Warden – Fields of Misery
  • Akt 2 – Dune Dervish Key Warden – Dahlgur Oasis
  • Akt 3 – Morlu Spellcaster – Stonefort
  • Akt 4 – Infernal Machine Plan – Silver Spire (do znalezienia na Terror Demonie)

(Mile widziane odpowiedniki dla polskiej wersji językowej w komentarzach, jako że sam posiadam tylko angielską.)

Jak już mamy klucze i plan, machinę trzeba złożyć. Udajemy się do Ustronia Heretyka (Heretic's Abode) w Tristram, które znajduje się koło Brata Malachiego. Trzy wymiary, do których machina otwiera portale to:

  • Discord – King Leoric oraz Maghda
  • Chaos – Ghom oraz Rakanoth
  • Turmoil – Siege Breaker oraz Zoltun Kulle

Trzy specjalne składniki mogą wypaść z tych bossów: The Vengeful Eye, The Writhing Stone oraz Devil's Fang. Mając trzy, można je złączyć w specjalny, legendarny i scalony z kontem pierścień - Hellfire Ring. Składniki pierścienia zawsze nie lecą, a przy okazji, testerzy PTR nie są specjalnie zachwyceni jakością tego, co leci, kiedy nie ma składnika (białe i niebieskie przedmioty).

I po kolei, zapisy walk ze wszystkimi Uberami po kolei.

Realm of Discord: Uber Skeleton King oraz Uber Magda:

Realm of Chaos: Uber Rakanoth oraz Uber Ghom:

Realm of Turmoil: Uber Siegebreaker oraz Uber Zoltan Kulle:

I na koniec, Lylirra kontynuuje swoją aktywność na oficjalnych forach serwując dodatkowe szczegóły na temat systemu Siły Potworów (Monster Power):

Odpowiednikiem którego poziomu SP jest 1.0.4? Słyszałem, że ta łata osłabi podstawową siłę potworów ale doda SP więc ile mam je podnieść, jeśli radzę sobie już z jakimś aktem?

Obecny poziom trudności w 1.0.4 jest mniej więcej odpowiednikiem Siły Potworów 2 albo 3 w 1.0.5. (Siła Potworów 0 jest ustawieniem domyślnym po pierwszym logowaniu do gry.)

Czy Siła Potworów 0 = "Brak Siły Potworów" w polu wybierania opcji questowych?

Tak jest!

A jeśli tak, to czy poziomy potworów 61/62/63 dla A1/2/3? Czy nawet  na 0 są 63/63/63? Dzięki.

Siła Potworów jest traktowana jako "włączona", kiedy wbijesz ją na poziom 1, w którym to momencie wszystkie potwory na Inferno stają się poziomu 63. "Brak Siły Potworów" oznacza, że system jest technicznie rzecz biorąc "wyłączony" i poziomy potworów pozostaną takie same i nie będziesz dostawał żadnych bonusów XP/GF/MF.

Nie zalogowałem się jeszcze, coby sprawdzić, ale czy zwiększenie Siły Potworów zwiększa też szansę na przedmioty wyższego poziomu w Aktach 1 i 2?

Jak tylko wejdziesz do Inferno z jakimkolwiek poziomem Siły Potworów (np. Siłą Potworów 1 albo wyżej), wszystkie potwory mają 63 poziom i mogą teraz rzucać przedmioty 63 poziomu, tak jak to obecnie ma miejsce w Aktach III i IV Inferno. Jednak dalsze podnoszenie Siły Potworów ponad 1, nie będzie dalej podnosiło twoich szans na zdobycie przedmiotów o iLevel 63.

Rozumiem więc z tej wypowiedzi, że po 1.0.5, biegając z Siłą Potworów 1+, wszystkie potwory we wszystkich aktach dostaną 63 poziom i będą rzucać iLevel 58-63 z losowaniami statystyk iLevel 63 (jak to napisane jest w notach). Zdaję sobie sprawę, że dalsze podnoszenie Siły Potworów nie zmienia szans na wyrzucenie konkretnych poziomów przedmiotów, jednak zapis "tak jak to obecnie ma miejsce w Aktach III i IV Inferno" sugeruje mi, że szanse na wypadnięcie również staną się jednakowe i będą miały wpływ na obecne szanse przedmiotów iLevel 61, 62, 63. Czy mam rację?

Jestem pewna, że załapałeś. 🙂

Tak jak obecnie mamy na PTR, dla Siły Potworów 1 i wyżej w Inferno, wszystkie potwory będą:

a) poziomu 63.
b) mieć te same tabele dropów (we wszystkich Aktach)

Dokładnie to miałam na myśli mówiąc "tak jak to obecnie ma miejsce w Aktach III i IV Inferno".

Czyli pozostałe dziewięć poziomów Siły potworów będzie jedynie podnosiło ich żywotność i... nic więcej? Ekhm... Nie wiem, czy to tylko mnie, ale...

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.09.2012 15:31

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

8 komentarzy to “Anatomia Infernalnej Machiny, Więcej o Sile Potworów”

  1. Jinxu says:

    Podwyższanie siły potworów ponad 1 zwiększają mf gf i szybkość lvl-owania postaci, ale mnie interesuje bo po dziś dzień nie wiem co tak naprawdę daje ten mf skoro tabele wypadania przedmiotów są identyczne dla każdego potworka od siły potworów 1. Czy to oznacza ze im więcej mf to wypadają częściej przedmioty z powiedzmy górnej części tabelki np ilvl63 na niekorzyść 58lvl a jak mniej mf to więcej 58 a mniej 63 czy jeszcze inaczej to działa?
    Może jakieś konkrety np: bez mf to szansa na ilvl63 2% a z 100mf 2,1% czy ktoś wie jak to działa konkretnie?

  2. wujek says:

    mhm a czy mf nie dziala przypadkiem na staty lootu a nie na jego jakosc? w sensie im wiecej mf tym wieksza szansa na wyrollowanie np 1h 1000 dps 700 lox 70 crit sox ?

  3. InFlames says:

    MF = szansa na znalezienie nie-białego przedmiotu

    W szansę na drop itemu na pewno wliczane są czynniki:
    – MF
    – Enemy lvl
    – Enemy type
    – Enemy name
    – Diff lvl

    Im więcej masz MF, im potężniejszy przeciwnik (Enemy lvl + (type / name)) i poziom trudności (Diff lvl) tym większe szanse na:
    – ilvl 63
    – Siłę statystyk (nie NAZWĘ statystyk)

    Nie bez powodu na Uber’ach najlepsze rzeczy dropią z toną MF’a

  4. InFlames says:

    Dodatkowo wchodzi lvl postaci, ale to ma raczej mniejsze znaczenie – mówimy o inferno

  5. wolus says:

    Oficjalna informacja na stronie blizza…
    Współczynnik znajdywania magicznych przedmiotów wpływa na jakość przedmiotów wypadających po zabiciu wrogów (ale nie ze skrzyń, waz, stojaków na broń i innych obiektów w świecie gry). Nie zwiększa szansy na zdobycie większej liczby przedmiotów przy zabiciu przeciwników – zamiast tego zwiększa szansę, że znaleziony przedmiot będzie magiczny i będzie posiadać lepsze właściwości.
    Kiedy potwór upuszcza przedmiot, Diablo III losowo określa jakość przedmiotu na podstawie tabeli zawierającej jakość przedmiotu oraz liczbę afiksów. Gra losowo „rzuca kostką” dla każdego współczynnika w tabeli, aby określić jakie afiksy otrzyma przedmiot. Wartość współczynnika znajdowania magicznych przedmiotów jest dodawana do tych rzutów.
    Przykładowo, jeśli potwór ma 4% szansy na upuszczenie rzadkiego przedmiotu o 6 afiksach, zaś ty posiadasz +50% do znajdowania magicznych przedmiotów, szansa na upuszczenie takiego przedmiotu przez potwora wynosić będzie teraz 6%.
    Jakość przedmiotów jest sprawdzana w następującej kolejności:
    Legendarny
    Rzadki z 6 afiksami
    Rzadki z 5 afiksami
    Rzadki z 4 afiksami
    Rzadki z 3 afiksami
    Rzadki z 2 afiksami
    magic item

    Korzystając z powyższego przykładu – kiedy rzut na przedmiot o wysokiej jakości się nie powiedzie, generator przedmiotów przejdzie do kolejnej pozycji na liście (przykładowo, najpierw sprawdzi czy otrzymasz rzadki przedmiot z 6 afiksami, następnie rzadki z 5 afiksami i tak dalej). Premia do znajdowania magicznych przedmiotów jest stosowana przy każdym rzucie. Jeśli ten sam potwór ma 10% szans na upuszczenie rzadkiego przedmiotu z 5 afiksami, zaś ty posiadasz premię 50% do znajdowania magicznych przedmiotów, będziesz mieć teraz 15% szansy na otrzymanie rzadkiego przedmiotu z 5 afiksami.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.