Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Balans w PvP

Bashiok zabrał głos w jednym z nowszych tematów poświęconych PvP na oficjalnych forach Diablo 3, w zasadzie powtarzając i popierając wcześniejsze wypowiedzi deweloperów w temacie równoważenia PvP.

Ta gra powinna być zrównoważona do walk 1v1. Klasa A nie powinna móc zabić klasy B, tylko dlatego, że tak ma być. Diablo 2 całkiem nieźle sobie z tym radziło, chyba że było się Barb'em i do gry dołączyła postać Barb vs. Barb [?].

Zamierzamy zrównoważyć PvP na tyle, na ile damy radę, ponieważ chcemy by sprawiało wam frajdę i miało odpowiednie znacznie. Jednak balans PvP nie jest integralną częścią celów, które mają być osiągnięte przed wydaniem gry. Chcemy by PvP było fajne, ale nie koniecznie zrównoważone do granic możliwości. Z ogromną ilością kombinacji na każdą postać, połączoną z kombinacjami drużyn, balans nie jest czymś, dla czego decydowalibyśmy się wstrzymywać wydanie gry. Jeśli byśmy to zrobili, do premiery mogłoby nie dojść nigdy. Zrównoważymy je na tyle na ile realistycznie się da przed premierą i z pewnością, będziemy wprowadzać poprawki, starając się utrzymać je zabawne i interesujące.

Czy to tylko mi się wydaje, że on zupełnie ominął problem?

Hah. A wydawało mi się, że jestem w temacie o e-sporcie.

JEDNAK tutaj chodzi nam o pojawiający się problem: A > B > C > D > A...

Nie wydaje mi się, że do czegoś takiego dojdzie. Rozmach dostępnych możliwości nie pozwoli na taką sytuację. Wydaje mi się, że słabości mogą wychodzić przy podstawowych postaciach (walki na niskich poziomach, prawdopodobnie będą miały oczywiste kontry i słabości), jednak już na średnim poziomie, każdy będzie miał na tyle dużo narzędzi do wyboru, że taka sytuacja wydaje się raczej niemożliwa.

Nie zajmie ludziom zbyt długo ocenienie co jest "najlepsze" w odniesieniu do kompozycji klas w ich drużynie. Robią to za pomocą ustalania minimów i maksimów.

Twarde przeliczenia istnieją tylko w 1v1. Oczywiście, będą kompozycje grup, które będą uważane za najlepsze. Nie ma to jednak związku z projektowaniem lub nie projektowaniem klas pod kamień, papier i nożyczki.

Jak już mówił kiedyś Jay Wilson, Areny są projektowane pod walki drużyn, rozgrywające się na przestrzeni kilku rund, pozwalając tym samym każdej drużynie dostosować swoją strategię wraz z rozwojem potyczki. Walki 1 na 1, na pewno nie będą do końca dopracowane, ale nie były też takie w Diablo 2 a pomimo tego, cała masa ludzi nadal się między sobą bije 1 na 1.

Mnie nadal interesuje jednak jak zostaną rozwiązane walki PvP postaci Hardcore. Na tą chwilę, wydaje się, że nie  mają one raczej żadnego sensu i większość graczy, będzie sobie do walk PvP tworzyła postacie normalne. Myślę, że ciekawie by było, gdyby Niebiescy jakoś premiowali PvP Hardcore, w końcu wygrana w takiej walce, daje niesłychany prestiż sam w sobie (tyle, że samym prestiżem człowiek nie żyje). Zobaczymy.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 28.02.2011 13:52

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.