Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Barwniki i Kostka Złomująca

Poniedziałkowy ranek przyniósł kilka postów Bashiok'a na oficjalnych forach Diablo. Mamy słów kilka o barwieniu przedmiotów, oraz potwierdzenie ostatecznej nazwy Kostki Złomującej.

Większość z fantów, których do tej pory widzieliśmy na postaciach w grze, składa się z co najmniej 3 kolorów. Czy barwnik będzie aplikowany tylko do bazowego koloru przedmiotu, czy może system będzie bardziej złożony, pozwalając ci na barwienie konturów/drugorzędnych kolorów?

Nie, tylko jeden kolor przedmiotu może być pokolorowany w jednym danym momencie.

Bashiok napisał, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że w "rozgrywce końcowej" będą się pojawiać barwniki, które nie tylko zmieniają kolor ale i styl przedmiotu (postarzając go, zdobiąc, zacieniając etc.)

Praktycznie niemożliwe jest, że coś takiego będzie miało miejsce przy wydaniu gry. Zwyczajnie zastanawiałem się, w jaki sposób można być zmieniać wygląd sprzętu, jeśli kiedykolwiek doszlibyśmy do wniosku, że ludzie wyglądają zbyt podobnie do siebie na samym końcu rozgrywki. W żadnym wypadku nie jest to system, który obecnie planujemy, projektujemy czy nawet obmyślamy.

Naturalnie to ostatnie, odnosi się do jednej z piątkowych Bashiok'owych wypowiedzi, która jak zwykle, została odczytana w zbyt dobrym świetle:

Mmm... nie wiem, może barwniki nazwane po każdym zestawie wizualnym, które po zaaplikowaniu czynią barwiony element wyglądającym jak ze starszego zestawu? Jestem pewien, że można by to osiągnąć lepszymi metodami, ta jednak, przynajmniej zdaje się być prosta do pojęcia.

Jakkolwiek ciekawy jest to pomysł, nie wydaje mi się, że jeśli w ogóle Niebiescy by się na coś takiego zdecydowali, byłoby to rozwiązane za pomocą barwników. Barwnik, który zmienia cały styl wyglądu przedmiotu? Dodaje zdobienia i słowem, modyfikuje cały design? Barwnik? No chyba już bardziej jakiś magiczny proszek byłyby lepszym rozwiązaniem. Albo już lepiej jakiś system, pozwalający na artystyczne "przekucie" przedmiotu. Ot, nowa funkcjonalność Rzemieślników. No ale, to tylko moje takie... Fajnie by było.

A teraz, Kostka Złomująca, która jak nam wspomniał fvz, nazywa się od teraz Kostką Nephalem'ów. Okazuje się, że podobno sam Jay Wilson tak ją nazwał podczas zeszłorocznego Q&A na BlizzCo'nie. Bashiok potwierdza nazwę:

Bashiok, czy to prawda? Kostka Złomująca nazywa się Kostką Nephalem'ów? Mógłbyś proszę rozwiać wątpliwości, które niestety spowodowałeś możliwą dezinformacją?

Tak się rzeczywiście nazywa. Nie wiedziałem, że Jay już o niej mówił.

To ci jest ciekawe. Jak pamiętamy, ludzie w Sanktuarium są bezpośrednimi potomkami Nephalem'ów, potężnych istot zrodzonych z demonicy Lilith oraz Archanioła Inarius'a. Pierwsi Nephalem'owie przewyższali swoją mocą zarówno siły Gorejących Piekieł jak i przedstawicieli Wysokich Niebios. Między innymi po to, by osłabić ich przeważające wszystko moce, powstał zniszczony przez Tyrael'a Kamień Świata. Jego zniszczenie otworzyło jednocześnie drogę do Sanktuarium obu stronom medalu. Najciekawszy jest jednak fakt, iż ludzie winni zacząć właśnie odzyskiwać moce swoich przodków, tłumione pierwotnie przez skruszony przez Tyrael'a artefakt.

Jak się ma do tego kostka rozparcelowująca na kawałki przedmioty? W końcu nie jest to już transmutująca Kostka Horadrimów, która porównując moce obu, wypada zdaje się na znacznie bardziej mocarną.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.06.2011 13:51

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Barwniki i Kostka Złomująca”

  1. fvz says:

    Całość jest interesująca, ale wydaje mi się, że może być coś jeszcze (oprócz złomowania).
    Mnogość wyglądów setów i przedmiotów + barwniki wydaje się eliminować powtarzalność wyglądów. Ciekawe tylko, ile będzie przedmiotów tych „najlepszych”, bo jak wiemy w D2 powtarzało się sporo ‚topowych’ buildów.

Skomentuj wpis.

*