Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok Broni Zróżnicowania Przedmiotów + HQ Screen’y z BlizzCon’u

Na oficjalnych forach podniesiono głos wątpliwości, jakoby to mało było zróżnicowania w wyglądzie zbroi w Diablo III (18 rodzajów wyglądu). Bashiok dołączył do tematu i próbując przeważyć swój pozytywny argument, zapodał nam cztery screen'y z BlizzCon'owego (2010) Crafting Sanctuary Panel, w wysokiej jakości. A było to tak:

Z 18 szczeblami i 3 poziomami trudności, jeśli te ostatnie mają po 4 akty (zupełnie zgaduję) to co każdy akt, zobaczymy jedynie dwa nowe wyglądy zbroi.

Diablo 2 nie miało 15. Miało 5. I w większości były to kolorowane wersje każdego z kilkoma dodatkowymi elementami, dalej je odróżniającymi.

Nie żebym się zgrywał z Diablo 2. Ilość wyglądów jakie miało była niesamowita, biorąc pod uwagę czego trzeba było, by je wyrenderować.

On ma na myśli, że kiedy je założysz, 3 wyglądają bardzo podobnie do siebie, z kilkoma mniejszymi zmianami. Nie chodzi o wygląd w inwentarzu, tam wszystko wygląda unikalnie.

Oh, tak, ikony się nie liczą. Będą jednak unikalne dla każdego przedmiotu, to tak dla waszej informacji.

Te wyglądają inaczej http://img244.imageshack.us/img244/7572/armorappearencepf6.jpg

Przyjrzyj się może?

Mam nadzieję, że to pomoże. Nie jest to nic nowego, obrazki pochodzą z panelu na BlizzCo'nie 2010. Z pewnością są już zdjęcia tych slajdów (jeśli nie wideo). To są 4 z zestawów wyglądu zbroi dla Szamana. Różnią się względem siebie pod każdym względem, geometrii, tekstur i w niektórych przypadkach animacji, tak samo się to ma pozostałych 14 "szczebli".

Wizualność przedmiotów nie determinuje niczego w kwestii statystyk, nazwy czy jakości przedmiotu.

Nie będzie fajnie przechodzić cały akt i mieć jeden (czasami dwa) nowe rodzaje zbroi do znalezienia.

Hrm. Nie będzie fajnie w porównaniu do czego? Nie wydaje mi się, że akuratnie porównuje się to do Diablo II, czy nawet innych gier, przynajmniej jeśli chodzi o wizualne ulepszanie postaci. 18 szczebli, razy 5 klas, razy 8 slotów na zbroję to 720 unikalnych elementów zbroi w Diablo III. Nie licząc broni czy alternacji dopasowujących każdy element zbroi do obu płci. A no i jeszcze jakieś 12 różnych kolorów barwników, do kolorowania każdego z elementów zbroi.

Mam również nadzieję, że nie mieszacie tego z praktycznym zróżnicowaniem w wypadających przedmiotach. Nadal będziecie znajdować tony przedmiotów o zróżnicowanej jakości i statystykach, jednak najlepsze z nich, zawsze będą przesuwać granicę "wypasioności" wyglądu waszej postaci.

W D2, wchodziłeś do nowego aktu i miałeś dostęp do 3-4 nowych rodzajów zbroi.

Prócz tego, że te 3-4 były minimalnie zróżnicowane względem siebie, powtarzały się w następnych poziomach trudności. Nie wydaje nam się, że było to szczególnie fajne.

Rozpatrując sprawę strikte liczbowo, tak, absolutnie Diablo II miało więcej "unikalnych wyglądów" na każdy akt. Z punktu widzenia tego, co rzeczywiście jest dostępne w Diablo III, mam tonę więcej przedmiotów do znalezienia i wszystkie są unikalne i niesamowicie wyglądające.

No to ostatnie zdanie to już chyba Bashiok'owy "PR talk" puszczony trochę ze smyczy. Tak czy owak, jak widać nie mają końca porównania D3 do D2. Fajnie jednak, że przyniosło to ostateczne potwierdzenie z ust Bash'a, że w każdym z 18 zestawów wyglądu zbroi znajduje się dokładnie po jednym jej elemencie (tors, pas, buty, etc.). Czy rzeczywiście będziemy czuć niedosyt względem Diablo 2? Okaże się dopiero, jak położymy łapska na całej grze, od Normal'u aż do Piekła. Póki co, takie dywagacje na liczbach, są całkowicie akademickie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.06.2011 16:34

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

6 komentarzy to “Bashiok Broni Zróżnicowania Przedmiotów + HQ Screen’y z BlizzCon’u”

  1. fvz says:

    a ja nie do końca rozumiem mechanikę i całe te marketinkowe gadanie.
    Czy to oznacza, że kazdy z poszczególnych itemów nie będzie zmieniał wyglądu postaci?
    Czy nie mogę mieć nakrycia głowy z jednego zestawu, zbroi z innego a butów z jeszcze innego, i to razem nie spowoduje „zmixowanego” wyglądu postaci??
    Jeżeli nie, to LIPA.

    • Iskariota says:

      @fvz: „Mixowanie” wyglądu przedmiotów będzie miało miejsce dokładnie tak, jak to opisałeś. W każdym akcie będzie lecieć kilka (4-5) z tych „szczebli” wyglądu przedmiotów. Oznacza to, że będziesz mógł na raz nosić dowolne elementy każdego z nich (takie, jakie Ci polecą), dokładnie tak, jak to było w D2.

      Kontrowersje natomiast tyczą się liczb. Wszyscy się martwią, czy te 18 szczebli zapewni równy D2 poziom zróżnicowania.

  2. Sierdas says:

    @Iskariota: No przecież jasno powiedział ten majster po lewej, że tych będzie 3 razy więcej niż w D2…

    • Iskariota says:

      @Sierdas: Mówisz zagadkami Gandalfie 🙂

      • Sierdas says:

        @Iskariota: Cóż takiego niejasnego powiedziałem?
        „Kontrowersje natomiast tyczą się liczb. Wszyscy się martwią, czy te 18 szczebli zapewni równy D2 poziom zróżnicowania”
        Ten gostek za stołem po lewej stronie (na filmiku z Crafting Sanctuary) mówił że będzie ich o wiele więcej niż w D2…

        • Iskariota says:

          @Sierdas: Dzięki za naprowadzenie, nie dałbym raczej rady sam skumać do czego się odnosiłeś.

          Jasne, deweloperzy na panelu mówili różne rzeczy, jednak nie padały wówczas żadne konkretne liczby. Teraz, po wypowiedziach Bashiok’a (nie tylko przy okazji tego postu), pojawiło się już ich trochę więcej, więc fani zaczynają liczyć i ewaluować takie wypowiedzi i zapewnienia, do których między innymi się odniosłeś.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.