Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok: Light Radius

W pierwszym Diablo, promień światła był całkiem istotną kwestią. Biorąc pod uwagę, że istotniejszą jego funkcją było to, kiedy potwór zobaczy naszą postać a nie kiedy my zobaczymy potwora, czasami lepiej było mieć mniejszy jego zasięg, coby zbyt wiele tałatajstwa się na nas nie rzuciło. Diablo II nie przykładało już do tego tak dużej wagi, co zapewne można było wytłumaczyć większą masówką podczas walki (kilka, a nawet kilkanaście potworów na raz, nie stanowiło już takiego problemu jak w D1). Osobiście zawsze chciałem mieć jak największy, coby wszystko wokół siebie widzieć. 

Diablo 3 jest jak wiadomo w trzech wymiarach (pokazanych izometrycznie co prawda) i promień światła w tej samej wersji co wcześniej już by się raczej nie sprawdził. Jak zauważył jeden fan, właściwie go teraz nigdzie nie widać [pogrubienia oryginalne - przyp. red.]:

Jedną z bardziej mnie obecnie martwiących kwestii jest wyraźny brak dobrego promienia światła. Co mam na myśli mówiąc dobrego? Chodzi mi o to, że ledwo się widzi potwory na krawędzi ekranu, a to przecież się rozchodzi w atmosferze Diablo. Teraz wszystko wygląda tak jasno, nawet w lochach (i nie mówię tu o stylu grafiki) jest tylko subtelny lub prawie niezauważalny promień światła. Słyszałem, że promień światła staje się bardziej intensywny w późniejszych etapach gry, jednak nie widziałem jeszcze żadnej foty potwierdzającej te doniesienia. Skoro mały promień światła jest przez wielu traktowany jako niedogodność, co by się złego stało, gdybyście dodali opcję włączenia "dark mode" czy jak to tam nazwać? IMO to jest wielka strata absolutnie koniecznego elementu każdego Diablo. Może Blizz'owi się pomieszało ze względu na to, że wiele ludzi używało maphack'ów całkowicie rozjaśniających ekran?

Jako że wątpię, że dostanę niebieską odpowiedź czy jakiekolwiek informacje na temat promienia światła, kto grał w ostatnią wersję bety? Jaki był tam promień światła? Czuło się Diablo?

Oświetlenie pozwala nam wartościować i rozróżniać każdy loch. Wiele z większych lochów jest zazwyczaj dość dobrze oświetlona konkretnymi paletami barw, separujących je od innych lochów. Rozchodzi się o wizualne zróżnicowanie. Brak światła stanowi element tego zróżnicowania. Jego ilość waha się między lochami czy jaskiniami i istnieją strefy, w których jest znacznie, znacznie mroczniej i tam właśnie do gry wchodzi promień światła. Używamy go jednak jako narzędzia do uzyskana zróżnicowania wizualnego a nie w ramach zasady, wpływającej na całą grę. (Nie zamierzamy wprowadzać affix'a +promienia światła, dlatego, że byłby mnie użyteczny niż w Diablo II.)

Robimy co możemy, by wygląd lokacji cały czas się zmieniał, nawet w ramach jednego Aktu. Dzięki temu gra pozostaje interesująca i nagrodą samą w sobie staje się moment, w którym gracz dochodzi do tej nowej strefy, gdzie paleta kolorów zmienia się całkowicie, a cała lokacji przechodzi z mrocznego i zamglonego bagna z odcieniami niebieskiego i zielonego, w wyraźny i przejrzysty loch z czerwieniami i fioletami. Potężnie wpływa to na poczucie progresji. Wielu ludzi nie postrzega tego, jako elementu mechaniki rozgrywki a tym właśnie takie smaczki są.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 02.09.2011 09:49

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.