Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok o Poszukiwaczu Skarbów

Po ujawnieniu najnowszego koncepcyjnego artwork'u na Facebook'u Diablo, przedstawiającego szkic Poszukiwacza Skarbów, na oficjalnych forach Diablo 3 wszyscy sobie nagle o nim przypomnieli i zaczęli w najlepsze spekulować i próbować zainteresować Bash'a swoimi pytaniami. Co poniektórym się udało:

Zastanawiałem się, czy ekipa Diablo 3 samemu wpadła na ten pomysł czy może natchnęła ich gra Kirby Arcade czy może jakaś inna.

Tu jest wideo pokazujące co mam na myśli. Pod jego koniec, bohater znajduje Tac'a i bijąc go ile wlezie dostaje całą masę power-up'ów.

 

No tak, zainspirowały nas małe paskudy w Golden Axe, które kradły ci wszystko znienacka i trzeba je było tłuc, coby fanty oddały.

Mam nadzieję, że stwierdzenie "lepsze fanty z każdym trafieniem", było pomyłką, bo wtedy gracze spędzaliby całe minuty na zadawaniu mu w kółko małych kuksańców.

Myślcie o tym tak, jakby miał on w sobie powiedzmy 20 drop'ów a nie na zasadzie jakiegoś cooldown'u. Nie ma żadnego cooldown'u, paskuda próbuje uciekać i w końcu zwiać przez portal, trzeba więc wytłuc z niego te 20 drop'ów zanim ucieknie. Nie dostroiliśmy go jeszcze a ludzie z BlizzCon'u z pewnością zaświadczą jak łatwo go było załatwić przy pomocy postaci rzucającej zaklęcia.

Nie powiedziałbym, że jest to rozwiązane na zasadzie drop'a na każde trafienie. Zdarzało się, że zabijałem go super szybko i gość zwyczajnie eksplodował w chmurze fantów. Raz tylko się zdarzyło, ze chwilę dłużej to trwało ale wyleciało tyle samo fantów.

Nie jestem akurat pewien, ale może to być ustalone na zasadzie granicy obrażeń. Nie ma o czym mówić, maluch nie był dostrojony.  🙂

Chyba chodziło ci o skalowany DPS.

Niet.

Nie byłby skalowany?

Nie byłby i był, to dwie różne rzeczy. Mówię tylko o tym, jak funkcjonował na BlizzCo'nie. Oczywiście możecie śmiało się zastanawiać jak może zostać zrównoważony do premiery.

Co do inspiracji, nie wiem jak wy, ale mi się bardziej kojarzy Loot Thief z Dunegon Siege II. Nawet podobnie wygląda z tym swoim workiem prezentów na plecach. Pamiętam, że z Loot Thief'a wypadał fant za każdym trafieniem. Przedmioty były dość mocne, ale nie tak bardzo by Loot Thief stał się jedynym źródłem poważnego wyposażenia. Poza tym, biegał pieruńsko szybko i cholernie trudno było go w ogóle kursorem trafić.

Co do samego Poszukiwacza Skarbów, bez znaczenia na to, czy był czymś inspirowany czy nie, pomysł jest kapitalny i wnosi kolejny ciekawy, losowy element do rozgrywki. Losowość jego pojawiania się, niesie ze sobą jeszcze jeden ciekawy element, tym razem taktyczny. Otóż tłukąc jakąś chmarę przemieszanych gatunkowo Upadłych czy innego tałatajstwa najróżniejszej maści, trzeba się będzie decydować, czy pozwolimy uciec Poszukiwaczowi Skarbów, który nagle wyskoczył gdzieś z cienia, ustalając jako priorytet wybicie stwarzającej zagrożenie chmary potworów, czy może zaryzykujemy i zaczniemy go ganiać, narażając się tym samym na niekontrowane razy od otaczających nas mob'ów? Będzie ciekawie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 13.03.2011 12:44

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Bashiok o Poszukiwaczu Skarbów”

  1. Zolw says:

    Zawsze to jakiś dodatkowy element urozmaicający grę. Fajnie by było gdyby te Poszukiwacze Skarbów pojawiały się dość rzadko, dostarczyło by to większych emocji 😛 Tak jak kiedyś w takiej gierce na pegazusa (nie pamiętam dokładnej nazwy, chyba Ice World lub coś takiego), gdzie skakało się pingwinem na wyższe szczeble i co jakiś czas pojawiało się coś w rodzaju Yeti’ego, frajda gdy go się ubiło (zrzuciło na dół) była niesamowita 🙂

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.