Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok o Zmianach w Systemie Obrony – Ciąg Dalszy

Wczoraj wspomniany temat z oficjalnych for Diablo 3, wywołał dość intensywną dyskusję w swoich ramach. Niestety, znaczna jej część to przekomarzanie się niezadowolonych fanów z Bashem (jak to niby przeróżne mechaniki w Diablo 3 zostają ogłupiane, by stały się prostsze - "dumbed down"), pozbawione istotnych dla nas informacji. Dlatego też, cytujemy i tłumaczymy podsumowujący w pewien sposób wpis Bashiok'a w tejże sprawie.

Mam jeszcze kilka rzeczy, które chciałbym poruszyć, bez kontekstu do jakieś konkretnej odpowiedzi do danej osoby.

Po pierwsze, w powietrzu zdaje się unosić przekonanie, że niektóre aspekty gry zostają ogłupione ["dumbed down" - przyp. Red], co oczywiście nie jest prawdą. Bez znaczenia na to jakie systemy mamy w grze, dopóki mają odpowiedni poziom złożoności, każdy jeden z nich zostanie rozparcelowany na czynniki pierwsze, rozłożony na papierze i przetrawiony przez tych, którzy chcą zmatematyzować minimalne i maksymalne możliwości gry, co pozwoli im osiągać najlepszą wydajność. Jest to całkowicie pewne i wcale nie potrzebujemy projektować złożonych systemów, które nie zdają nam się najprzyjemniejszym rozwiązaniem do osiągnięcia tego celu. Znaczna większość obecnych już w grze systemów okazuje się być całkiem złożona, zaraz po przekroczeniu poziomu opanowywania prostego w przyswojeniu interfejsu, i z przekonaniem oczekuję po was zdarcia z nich obudowy i poprzekładania kabelków, celem uczynienia ich dla was lepszymi.

Po drugie, nie mamy już do czynienia z Diablo II, choć zdaję sobie sprawę, że łatwo popaść w to porównanie w każdym aspekcie, jako że dla większości elementów Diablo III, poprzednia część jest jedynym odniesieniem (GDZIE TA BETA!?). Nie mamy już upajania się dziesiątkami mikstur żywotności, co według nas jest świetną zmianą i wiemy, że większości z was też przypadła ona do gustu. Ta zmiana oznacza bardzo wiele dla tego w jaki sposób obrażenia są zadawane i otrzymywane. Wysokie i nagłe skoki obrażeń, nie działają w systemie, w którym nie możesz szybko sobie z nimi poradzić za pomocą upajania się masą mikstur. Ze względu na te właśnie zmiany, zmieniliśmy sposób działania szansy na trafienie, bloku oraz odporności na obrażenia. W końcu, okazuje się, że mamy do czynienia z tym samym, jednak gra znacznie zyskuje z tej przemiany. Technicznie rzecz biorąc, mamy z tego powodu więcej statystyk w Diablo III niż w Diablo II. Więcej statystyk, to więcej pokręteł do zabawy z matematycznymi aspektami gry i co za tym idzie, więcej sposobów na wymiatanie przez odpowiednie ich opanowanie.

Rzeczywiście, zdaje się że całkiem sporo fanów wciąż zapomina, że mamy do czynienia z nowym Diablo a nie tylko odświeżonym Diablo II. To raz, po drugie, za Diablo III odpowiadają zupełnie inni ludzie, niż za poprzednią odsłonę serii. Fakt, wciąż nie mamy praktycznie żadnego odniesienia do tego jak te wszystkie nowości i zmiany mają się w praktyce (prócz nielicznych i trudnych do odniesienia relacji z gry w BlizzCon'owe/Gamescom'owe dema). Beta z pewnością rozwieje te wątpliwości (lub zrodzi nowe...) i powinno to nastąpić w najbliższej przyszłości.

Prócz tego, Bash zwrócił uwagę na istotny fakt. Otóż prawdą jest niepodważalną, iż o ile mamy do czynienia z wartym tego tytułem, zawsze znajdą się zapaleńcy, którzy rozłożą grę na najmniejsze kawałki, by tylko zwiększyć swoją przewagę nad innymi (nawet jeśli tylko o odrobinę, ale zawsze). Diablo III z całą pewnością tego nie uniknie i chyba nie ma w tym nic złego. Tak po prawdzie, przecież gdyby Niebiescy nie próbowali ulepszyć tego, co już było dobre (choć nie doskonałe), nie wprowadzając odświeżających swoje serie nowych rozwiązań, czy nadal byliby tak legendarni?

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 09.02.2011 13:25

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.