Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok – Przebudzenie = Przerobienie Systemu Atrybutów!

Bashiok powraca z zaiste krytyczną informacją! Niebiescy przerobili system atrybutów dla Diablo 3, z powodu szeregu jego niedociągnięć i nieścisłości. Idąc za ciosem w pełni zaktualizowaliśmy stronę poświęconą Atrybutom, o wszystkie informacje, których Bashiok fanom udzielił. Jako że Bash precyzyjnie naświetla całą sprawę, bez zbędnych ceregieli, oddaję mu głos.

Poniżej znajdziecie jego wstęp do całości tego ambarasu a na naszej stronie poświęconej atrybutom, pełną listę nowych Atrybutów wraz z objaśnieniami i krótką sesją Pytań i Odpowiedzi do tegoż tematu.

Nie tak dawno temu, zdecydowaliśmy wprowadzić szereg zmian do sposobu działania podstawowych atrybutów postaci. Chcemy się z wami podzielić tym, na jakie natrafiliśmy tu problemy, jak je rozwiązaliśmy i jak owe nowe atrybuty wyglądają.

Jest dość opasły w informacje tekst, zakładający waszą dużą znajomość w sposobie działania atrybutów z Diablo II, jak i tego, co wcześniej prezentowaliśmy w sprawie Diablo III. Jeśli tak nie jest, nadal będziecie w stanie wyłowić stąd dużo ważnych kwestii, pamiętajcie tylko, że nie jest to przemyślane jako kompleksowe objaśnienie systemu a raczej jako przedstawienie stojącego za tym procesu deweloperskiego dla tych, którzy już od jakiegoś czasu śledzą rozwój gry. (I jeśli jesteś jedną z tych osób, zapewne właśnie się bardzo podnieciłeś/aś).

Problemy z Atrybutami:

Zamieszanie w zwiększaniu obrażeń: Willpower [Siła Woli - przyp.Tłum.] zwiększała obrażenia dla postaci rzucających zaklęcia (Czarodzieja, Szamana) a  Strength [Siła - przyp. Tłum.] zwiększała obrażenia dla postaci polegających na walce w ręcz (Mnich, Barbarzyńca, Łowca Demonów). Jest to zasadniczo mylące, ponieważ wiele z umiejętności Mnicha, oraz kilka umiejętności Barbarzyńcy wygląda jak zaklęcia a Łowca Demonów, przynajmniej logicznie rzecz biorąc, powinien być oparty na Zręczności miast na Sile.

Zróżnicowanie build'ów postaci: Naszym celem zawsze było uczynienie atrybutów wartościowymi dla wszystkich klas postaci, zachęcając tym samym do tworzenia szerokiego wachlarza build'ów. Metoda, którą do tego celu wybraliśmy, oraz atrybuty, na które się zdecydowaliśmy, pozwalały osiągnąć ten cel w sposób ukryty dla gracza (mniej lub bardziej), jednak okazywało się, że niektóre atrybuty zdawały się być znacznie bardziej zachęcające w zależności od wybranej klasy. W końcu, rozdzielenie obrażeń między Siłę Woli i Siłę, oznaczało, że pomimo tego, iż szereg umiejętności posiadało użyteczne poboczne funkcje, większość pozostałych ignorowało statystykę, która nie była dla klasy ważna ze względu na zadawane/otrzymywane obrażenia. Doszło więc do tego, że każda z klas przejmowała się w zasadzie tylko trzema atrybutami w najlepszym przypadku, co było dość wąskim przedziałem.

Zasoby energetyczne (Furia/Mana/Duch/etc.) dostrajanie i rozwój: Diablo is a progression focused game, all about getting more powerful. This makes us want to design systems like resources to scale over time. However, we had no resource attribute. So as a player if you are frustrated by the amount of resource available to you, there wasn't an obvious enough and analog enough method for making your situation better. Regardless of Diablo II balance issues (i.e. energy not being effective relative to other stats, mostly due to mana steal), if you wanted more mana you knew that energy was the place to fix this. Without something like this resources are difficult to tune, especially given that our goal is to tune them so that it's a nice progression from start to end.

Diablo jest grą skupioną na rozwoju, na ciągłym rośnięciu w siły. Z tego powodu, chcemy by nasze systemy zasobów energetycznych postaci skalowały się z czasem. Nie mieliśmy jednak do tego żadnego atrybutu. Więc patrząc na to z perspektywy gracza, jeśli jesteś sfrustrowany z powodu nikłości dostępnych ci zasobów energii swojej postaci, nie było wystarczając oczywistego i analogowego sposobu na polepszenie twojej sytuacji. Pomijając Diablo II i jego problemu z balansem (np. Energia, która nie była efektywnie relatywna do innych statystyk, głównie z powodu możliwości wysysania many), jeśli chciałeś mieć więcej many, wiedziałeś, że Energia jest sposobem na jej zdobycie. Bez czegoś takiego, ciężko jest dostroić zasoby energetyczne, w szczególności, jeśli naszym założeniem jest dostrojenie ich tak, by ładnie się skalowały od początku do końca.

Więc by rozwiązać te problemy, zmieniamy podstawowe atrybuty z Siły, Zręczności, Żywotności i Siły Woli na: Czytaj dalej w sekcji - Atrybuty.

Nie będę się specjalnie rozwodził nad sensem czy słusznością tych zmian, jako że uważam, iż nie jestem specjalne na pozycji by to robić. Ciężko jest również szacować wpływ tych modyfikacji na to, co już o grze wiemy. Takie rzeczy zwyczajnie wyjdą w praniu i nie specjalnie widzę jakąkolwiek potrzebę na spekulacje w tym temacie. Jednak na pierwszy rzut oka, wszystko wydaje się trzymać kupy i mieć potencjał do sprawdzenia się w wirze walki (czy mogło być inaczej?) Naturalnie, jeśli dostrzegacie w tym jakieś istotne kwestie lub sprzeczności, koniecznie dajcie znać w komentarzach (tu, lub na stronie Atrybutów).

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.12.2010 13:34

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.