Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok: Przebudzenie – UI i System Handlu

Bashiok powraca z zacną porcją postów na oficjalnych forach Diablo, udzielając się w przeróżnych tematach.  Na początek, jeden z fanów zwraca uwagę na swoje umęczone wciskaniem ALT'a w D2 dłonie.

Tytuł mówi wszystko, moja dłoń doświadczyła wielu skurczów po całych nocach robienia MF run'ów i wciskania ALT'a coby widzieć wypadające fanty. Zauważyłem na zdjęciach z diablo, że przedmioty są wyświetlane jak tylko wylecą, nie wiem jednak, czy gracz wciskał ALT czy nie, wydaje mi się, że jest to coś na tyle błahego, że może moglibyśmy dostać jakieś szybkie sprostowanie od bash'a?

może jest opcja na włączenie i wyłączanie takiej funkcji.

Mamy kilka różnych opcji do wyboru, co do wyświetlania nazw przedmiotów leżących na ziemi.

Domyślnie, nazwy przedmiotów wyświetlają się na 10 sekund po ich wypadnięciu, po czym powoli wygasają. Można walnąć ALT, coby się znowu wszystkie wyświetliły na 10 sekund. (Domyślna opcja Diablo III).
Można również pominąć automatyczne wyświetlanie nazw przedmiotów przy wypadnięciu i zwyczajnie wybrać ALT jako metodę ich wyświetlania (klasyczna funkcja).
Można również wybrać wyświetlanie nazw przedmiotów cały czas, a wciśnięcie ALT'a je ukryje. (nie jestem pewien do jakiego stopnia jest użyteczne, w każdym razie jest).
Jest też opcja włączania i wyłączania widoku nazw przedmiotów ALT'em (mój osobisty faworyt)

Przyglądamy się również ponownemu wprowadzeniu opcji /nopickup z Diablo II, obecnie jednak jest to smaczek funkcyjny, które jak wiele mu podobnych, nie trafi raczej to wersji premierowej.

Dodatkowo, możesz zmienić przypisanie funkcji do wszystkich klawiszy, dzięki czemu z łatwością TAB (na przykład) zamiast ALT, może służyć ci do wyświetlania nazw przedmiotów.

Wygląda na to, że całkiem dobrze by to działało przy przypisaniu do klawisza myszy. Jak już jesteśmy przy temacie, powiesz do jakiego stopnia będziecie wspierać myszy? Będzie naturalne wsparcie dla rolek wychyłu czy może znowu będę musiał skakać przez obręcze i przypisywać je ręcznie poza grą?

Dobre pytanie. Nie wiem i nie korzystam z myszy z rolką wychyłu. Spróbuję się dowiedzieć.

Pytanie, będą filtry co do tego jakie przedmioty są wyświetlane przy używaniu funkcji ALT? Na przykład, moglibyśmy filtrować najniższej jakości przedmioty (chyba były szare) coby się w ogóle nie wyświetlały przy wciśnięciu ALT'a?

Obecnie nie ma takiej możliwości i z tego co wiem, nie planujemy niczego takiego. Wydaje mi się, że argumentem przeciwko czemuś takiemu, byłby fakt, że skoro masz możliwość podniesienia i natychmiastowego złomowania/sprzedania dowolnego przedmioty bez konieczności powrotu do miasta, jednocześnie mając o wiele więcej przestrzeni w ekwipunku, warto jest podnosić wszystko co popadnie. Podejrzewam, że nie sprawdzi się na wszystkich poziomach rozgrywki, zobaczymy.

Z tego co wiem, złoto jest również automatycznie podnoszone gdy się do niego podchodzi. Mo je pytanie brzmi, będzie taka opcja dla fantów? Jeśli tak, czy filtry mogą na to wpłynąć? Innymi słowy, jeśli mam filtrowane szare fanty z funkcji ALT'a, opcja auto-podnoszenia również jest zostawi i podniesie wszystko inne?

Nie, chcemy by gracze nadal ciskali w przedmioty coby je podnieść. Złoto jest automatycznie podnoszone, ponieważ nigdy nie powodu, by go nie podnieść, jednak stworzenie "odkurzacza fantów", usuwa szereg warstw procesów interakcji i decyzyjności gracza.

Co do systemu handlu, Bashiok rzuca tylko mały teaser, pozbawiony jakichkolwiek szczegółów. Sam system handlu (razem z nowymi funkcjami Battle.net'u), zostanie prawdopodobnie ujawniony pod koniec miesiąca, podczas event'u dla fansite'ów w Irvine.

Niczego jeszcze nie ogłosiliśmy w temacie systemów handlu, jest to jednak coś, na co będziemy gotowi już niedługo™.

Wydaje mi się, że ludzie będą się tym całkiem mocno jarać, jeśli nie pozostaną w pasjonującej obojętności.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 08.07.2011 10:01

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Bashiok: Przebudzenie – UI i System Handlu”

  1. fvz says:

    no zobaczymy, zobaczymy jak to będzie z tym handlem, oby kwitł tylko.
    zauważyłem też rozbieżność w tym co mówi Bash.
    Mówi, że nie wprowadzą automatycznego zbierania itemów bo to popsuje decyzyjność gracza, a pare linijek wcześniej mówi, żeby zbierać wszystko jak idzie celem złomowania. Zakręcił się chyba w tym co mówi.

    • Iskariota says:

      @fvz: Wiesz co, wydaje mi się, że bardziej mu chodziło o decyzyjność w sensie zastanawiania się co kliknąć najpierw będąc w ogniu walki czy coś w tym rodzaju. Tutaj ma rację; np. taka świecąca się na ziemi rzadka skądinąd mikstura żywotności, może być bardzo atrakcyjna dla związanego walką gracza; i tu decyzja – rzucić się po nią i narazić na ostrzał Włóczników Khazra, jednocześnie będąc gonionym przez ichnich Wojowników, czy może stłuc najpierw tych ostatnich, odczekać i dopiero się po nią przebiec.

      Naturalnie jeśli nie to miał na myśli, to istotnie się zaplątał.

  2. fvz says:

    @up:
    Hehehe 🙂 wszystko jasne 🙂

Skomentuj wpis.

*