Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Bashiok: „Rushing” Oraz Materiały Ze Źródeł Innych Niż Złomowanie

Zintensyfikowana prezencja Bashiok'a przetacza się przez fora Diablo 3, odpowiadając na co ciekawsze posty i tematy. Pierwsza z poniższych odpowiedzi, tyczy się "problemu" tak zwanego "rushing'u", czyli przebijania się przez zawartość gry okrężnymi drogami, często postacią o niskim poziomie, wspomaganą przez znacznie bardziej doświadczoną. Druga, porusza kwestię rozpoczętą przez Grug'a, mianowicie pyta się on, czy będzie się dało zdobywać materiały ze źródeł innych, niż złomowanie przedmiotów (kolejny smaczek i jak zawsze, bardzo mnie interesuje). Wio.

Zdaję sobie sprawę, że ten temat był już wcześniej poruszany w przeróżnych formach. Nie chodzi mi tu o to, czy ludzie chcą lub nie chcą rushing'u [...] ciekawi mnie za to czy Blizzard w jakikolwiek sposób zareagował na tą kwestię i czy zamierzają jakoś spowolnić/uniemożliwić rushing.

Bashiok: Dla większości ludzi, istnieją dwie formy "rushing'u". Pierwsza polega w zasadzie na wykorzystywaniu bug'ów do omijania zawartości, która nie ma w założeniu być możliwa do ominięcia. Druga, to używanie wcześniej zgromadzonego bogactwa do odpicowania nowej postaci i/lub otrzymanie pomocy od postaci na wysokim poziomie w przechodzeniu przez zawartość gry.

Rushing wykonywany przy pomocy niezamierzonych mechanik lub bug'ów, pozwalających omijać zawartość, nie jest naturalnie czymś co moglibyśmy zaakceptować i w najlepszym przypadku, będziemy naprawiać takie błędy, jak tylko się pojawią.

Wyposażenie nowej postaci lepszymi przedmiotami i zaproszenie kumpla z postacią na wysokim poziomie do przeprowadzenia nas przez zawartość gry, całkowicie nam pasuje. Pewnie, moglibyśmy zademonstrować sentymentalizm i mieć nadzieję, że naprawdę interesuje was doświadczenie zawartości gry w tym tempie i zbalansowaniu, nad którymi tak ciężko pracowaliśmy, jednak przebiegnięcie przez grę z pomocą przyjaciela, jest pozytywnym doświadczeniem społecznościowym. Otrzymanie pomocy w dobiciu do poziomu, który pozwoli wam na stawienie czoła najistotniejszej zawartości, wywołuje pozytywne doświadczenie społecznościowe. Bez znaczenia na zamierzone tempo gry, chodzi tu o rozgrywkę kooperatywną i nie ma w tym niczego złego.

Osobiście moje doświadczenia w tym temacie to bodajże jedno taxi na Nightmare, za które płaciłem klejnotami z Piekielnej Kuźni. Całkiem możliwe, że było to w ogóle HC i ta postać chwilę później zginęła, bo raczej nic więcej z tej historii nie pamiętam. Walcie śmiało co o tym myślicie i czy w jakikolwiek sposób mierżą was takie mechaniki.

Teraz pora na Grug'a i jego pytanie o zdywersyfikowanie źródeł materiałów do Rzemiosła oraz w następstwie zwiększenie "organiczności" świata gry.

Czy materiały do Rzemiosła będzie można zdobywać tylko i wyłącznie ze złomowania przedmiotów, czy może będą też wypadać z potworów i skrzyń? Wydaje mi się, że fajnie by było, gdyby wypadały od czasu do czasu z regularnymi fantami. Prawdopodobnie potwory mają na sobie i przy sobie całkiem sporo przeróżnych części i materiałów. Podobałoby mi się również, gdyby materiały wypadały czasem ze zniszczalnych elementów otoczenia. Nie chodzi mi o wybieranie się na wyprawy zbierackie w poszukiwaniu reagentów, wszystko jednak dzięki temu stanie się bardziej organiczne. W sensie, że te materiały rzeczywiście skądś pochodzą.

I nim ktoś spyta, wszystko nadal by było losowe. Mógłbyś dostać ząb Upadłego z jakiejś rzeźby albo kawałek drewna z Upadłego.

Bashiok: Niektóre mogą i będą wypadać, jednak nie będą to ilości pozwalające wytworzyć każdy przedmiot z Rzemiosła. Oznacza to, że koniecznością będzie złomowanie przedmiotów, których się nie chce, coby móc robić te, które się mieć chce. Chcemy by istniał ten element decyzyjny, ten wybór rozbicia przedmiotu na komponenty do Rzemiosła, nie pozwalając jednocześnie na wykonywanie fajowych fantów tylko przy pomocy powolnego gromadzenia wypadających reagentów.

Takie rzeczy mnie straszliwie kręcą. Spójność świata przedstawionego, jest krytycznym czynnikiem wpływającym na stopień w jakim gracz jest się w stanie zanurzyć w poznawaną historię. Nie ma znaczenia, czy jest to książka, film czy gra komputerowa. Im więcej elementów świata i fabuły ma swoje dające się poznać podstawy i korzenie, tym bardziej wszystko się robi przekonujące i co za tym idzie, interesujące. Co więcej, głęboki świat gry, czy filmu, pozwala często "sprzedać" dzieło, nawet pomimo niespecjalnie odkrywczej fabuły. Mam nadzieję, że Niebiescy nie zapomnieli o tego typu drobnostkach, których suma często jest istotniejsza od najbardziej eksponowanych elementów i cech danego dzieła.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 08.04.2011 15:59

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

4 komentarze to “Bashiok: „Rushing” Oraz Materiały Ze Źródeł Innych Niż Złomowanie”

  1. Zolw says:

    Blizzard od dawna nas informował, że chciał uczynić złoto w D3 główną walutą i czymś co nie będzie dramatycznie traciło na wartości (inflacja). Pomysł z craftem i złomowaniem przedmiotów, to wg mnie strzał w 10, nie będzie sprzedawania przedmiotów w sklepie, co za tym idzie jedyne złoto, będziemy otrzymywali z dropa. Jeżeli pojawi się jeszcze kilka takich smaczków jak złomowanie które będzie ograniczało ilość otrzymywanego złota lub takich przez które będziemy je tracili, to handel w D3 będzie… ze względu na cenzurę powiem tylko – świetny.

  2. kamil306 says:

    co z tym forum kamil?

    • Iskariota says:

      @kamil306: No wiem, wiem 🙂 Naprawdę chciałbym móc już coś konkretnego w tym temacie ogłosić. Niestety, zgodnie z tym, co napływa do mnie „z góry”, mogę powiedzieć tylko… „When it’s done”… 🙁

    • Iskariota says:

      @kamil306: Najświeższe wieści – forum ma się pojawić w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Oficjalnie będę na ten temat krzyczał jak już będę znał konkretną datę. Yeah! 🙂

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.