Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Beta Przed Wrześniem, Inferno Potwierdzone, JUTRO FORUM

Gamescom szaleje, Niebiescy tam są i się udzielają. Serwis Kotaku, dobrał się do Jay'a Wilson'a i uzyskał dwie, niebywale istotne informacje. Po pierwsze, czwarty poziom trudności - Inferno, został potwierdzony:

Reżyser gier przy Blizzard Entertainment Jay Wilson mówi Kotaku, że poziom trudności Inferno w Diablo III skierowany jest do graczy, którzy osiągnęli już maksimum swojej postaci na 60 poziomie. Tylko wtenczas będą mogli spróbować się z poziomem trudności Inferno, wyzwaniem, które rzuci w gracza przeciwników o jeszcze wyższych poziomach.

Naturalnie prócz podziwiania scenerii, Inferno będzie odpowiednio nagradzało [...] Niektóre zbroje, bronie i przedmioty będą ekskluzywne dla Inferno (a inne, bardzo pożądane przedmioty będą wypadać częściej). Niektóre z Kamieni Runicznych, przedmiotów, które modyfikują umiejętności i zaklęcia gracza, również będą możliwe do znalezienia tylko w Inferno, oferując zupełnie nowe możliwości tym, którzy gotowi są podjąć ryzyko na najwyższym poziomie trudności - lub zapłacić za dobrodziejstwa na domu aukcyjnym Diablo III.

The pożądane, najwyższe-z-najwyższych-poziomów przedmioty, bronie i zbroje, będą się wyraźnie wizualnie odróżniać od wersji dostępnych graczom na niższych poziomach trudności (Normal, Nightmare oraz Hell) [...].

Bashiok komentuje:

Ogólna filozofia polega na tym, że chcemy by znajdowanie lepszego łupu na ostatnich etapach gry sprawiało większą frajdę, jednocześnie próbując zaadresować styl rozgrywki "po najniższej linii oporu".

Jest kilka sposobów, na które to robimy, o niektórych z nich nie jesteśmy jeszcze gotowi rozmawiać.

Wszystko jest skupione wokół Inferno i tworzeniu spójnego poziomu trudności przez cały akt. Mając stały poziom trudności przez całą grę w Inferno, wszystko jest na tyle wyrównane, że nie ważne gdzie pójdziesz i tak czeka cię tam wyzwanie i dobra szansa na dobre fanty. Ma to na celu otwarcie gry, przez co gracz ma więcej swobody w dobieraniu miejsc na poszukiwanie fantów.

Prawdopodobnie będzie nieznaczna krzywa trudności w Inferno, jako że przeciwnicy zwyczajnie będą się robić coraz bardziej złożeni i wyposażeni w coraz to potężniejsze umiejętności, staramy się jednak wszystko jak najbardziej zrównoważyć. Jest to co, co z pewnością będziemy stroić nawet po premierze.

Prócz tego, próbujemy zmniejszyć pociąg do ścieżki najniższego oporu tworząc bardziej zrównoważoną wartość rodzajów potworów. Nie będziemy się wdawać w szczegóły w rodzaju kto ma ile szans na rzucenie czego, jednak naszym zamiarem jest sytuacja, w której eksploracja świata jest tak samo lukratywna (potencjalnie bardziej) jak rzucenie się na bossa i ciągłe powtarzanie walki.

Odciągnięcie ludzi od rajdów na boss'ów i skierowanie ich na świat jest w zasadzie naszym celem. Będzie trudno, bo ludzie zawsze znajdą drogę najmniejszego oporu i tak będą grali. Będziemy musieli nad tym zapanować i po prawdzie, nadal pracujemy nad sposobami na to. Możliwe, że będziemy chcieli dodać jeszcze jakieś inne funkcje by podeprzeć te ideały, jednak dopracowanie i dostrojenie Inferno jest teraz naszym głównym zadaniem dla rozgrywki końcowej przed premierą.

Po drugie, Jay Wilson Himself zapewnia, że:

Beta Diablo III uderzy do Września, a mamy nadzieję, że jeszcze przed nim.

No i tyla! Czyżby? Nie! Najlepsze na koniec. Otóż:

FORUM

Będzie już jutro! Gratulacje dla Jacka za rozszyfrowanie naszego pokrętnego wpisu z dnia wczorajszego i gdzieniegdzie dzisiejszego.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 17.08.2011 18:56

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

8 komentarzy to “Beta Przed Wrześniem, Inferno Potwierdzone, JUTRO FORUM”

  1. Khorba says:

    A WIEC RAIDOWANIE Z WOWA PRZENOSI SIE DO DIABLO^^ TYLKO ZE ZGRANA EKIPA 4 GRACZY BEDZIE MOZNA RAIDOWAC INFERNO POWOLI I SYSTEMATYCZNIE SAMOTNY WILK RACZEJ NIC NIE WYCHACZY..CIEKAWE JAK BEDZIE WYGLADAC SYSTEM ULEPSZANIA KOWALA I INNYCH NA INFERNO NIBY CORAZ WIECEJ INFO A I CORAZ WIECEJ PYTAN….

  2. mati says:

    Wreszcie!!! Jakieś merytoryczne info, szefo przygotowuj się!

  3. kamil306 says:

    od pół roku proszę o forum, i ma być dziś a go nie ma…

  4. Szefo says:

    No nareszcie Mateuszu, droga do no-lifowania jest przed nami 😛

  5. Szefo says:

    Aha, i źle to zinterpretowaliście, serwis kotaku jako jedyny na świecie mówi o czymś takim, wszędzie, poza kotaku mówią, że to co tam napisali to nie prawda, ubzdurali sobie i tyle. Beta będzie przed końcem III kwartału tzn przed koncem września, a nie sierpnia, taka smutna prawda

    • Iskariota says:

      @Szefo: Rzeczywiście. News’a tego dodawałem chwilę po tym, jak te wieści pojawiły się na oficjalnych forach Diablo.

      Jednak wydaje mi się, że: „Beta Diablo III uderzy do Września, a mamy nadzieję, że jeszcze przed nim.”, nie brzmi jak: BETA W SIERPNIU. Bardziej jak: FAJNIE BY BYŁO, GDYBY W SIERPNIU, JARAĆ SIĘ JEDNAK NA WRZESIEŃ.

      Tak czy owak, dzięki za zwrócenie uwagi.

Skomentuj wpis.

*