Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

„Bezużyteczne” Trait’y

Na oficjalnych forach pojawiły się wątpliwości co do trzech Trait'ów modyfikujących obrażenia względem tylko jednego rodzaju bestii. Just... Stay... Dead... (Nieumarli), Demonsbane (Demony) oraz Beast Hunter (Bestie). Bashiok się zgodził:

Jest kilka Trait'ów, które są zbyt sytuacyjne by opłacało się w nie inwestować. Klika przykładów:

  • Zwiększenie obrażeń przeciwko bestiom.
  • Zwiększenie obrażeń przeciwko demonom.
  • Zwiększenie obrażeń przeciwko nieumarłym.

  • Jako że nie każdy potwór wpada pod te kategorie, praktycznie zawsze lepiej będzie inwestować w Trait, który zwiększa ogólny poziom obrażeń lub odporności, ogólnie coś, czego efekty są bardziej wszechstronne. Mądry gracz będzie inwestował tylko w takie jeśli nie będzie innych wartościowych wyborów. Jedyny powód dla inwestowania w te Trait'y jaki widzę, to przypadek zamiaru grind'u w konkretnej lokacji, wypełnionej konkretnym rodzajem potworów, celem łatwego polowania na przedmioty.

    Mam nadzieję, że podczas projektowania Trait'ów, Blizzard zminimalizuje ilość takich sytuacyjnych Trait'ów na tyle, na ile to możliwe. Dodając takie byle jakie Trait'y, zmniejszacie zróżnicowanie build'ów postaci, jako że tylko głupcy będą je wybierać.

    Zgadzamy się i wymienione przez was przykłady zostały już jakiś czas temu usunięte z Trait'ów. (nie że mogliście o tym wiedzieć) Więc yay!

    Nie chcemy nudnych trait'ów (passive'ów). Nawet te, które są zwyczajnym zwiększeniem statystyk tu i ówdzie, staramy się uczynić odpowiednio ważnymi. Punkty Trait'ów są dość rzadkie, co pozwala nam uczynić każdy z nich większą frajdą przy wydawaniu. Nawet jeśli jest to standardowy passive +%, to ten +% jest naprawdę DUŻY. Jest też jednak całkiem sporo Trait'ów, których benefity są dość złożone, odciskając swoje piętno na rozgrywce dość wyraźnie. Tak czy owak, będą one stanowiły krytyczny składnik każdego build'u postaci.

    Bardzo mnie to cieszy. Co jednak będzie z Lucky i Intimidation? To są równie kontrowersyjne Trait'y, zwiększające statystyki nie związane z walką.

    Lucky zwiększa ilość i częstotliwość wypadania złota o 10%. Dość trudno jest powiedzieć jak coś takiego wyjdzie w praniu. Wydaje mi się, że nie miałoby sensu przed Nightmare, a nawet wtedy jeden punkt Trait'ów jest całkiem poważną sprawą. Nie wiem czy akurat wydałbym go na coś takiego. Jest to jednak całkiem fajny dylemat, nie?

    Intimidation to... ??? Nie znam na pamięć wszystkich Trait'ów, jego nazwa mogła się zmienić (lub został usunięty).

    Intimidation to Trait Barbarzyńcy, Łowcy Demonów i Mnicha, który "zwiększa zadawane obrażenia i zmniejsza ceny u sprzedawców." Biorąc pod uwagę posturę i prezencję tych trzech postaci, koncept takiej cechy zdaje się być co najmniej trafiony. Z drugiej jednak strony, czy nie każda postać powinna coś takiego mieć? Przecież Szaman, poobwieszany kośćmi, spreparowanymi kończynami i głowami, czy Czarodziej, któremu na zawołanie święcą się oczy i dymią od energii ręce, nie są równie robiącymi wrażenie osobistościami? No ale to już gadanie o "realizmie" więc sam nie wiem.

    Tak czy owak, decydowalibyście się na takie Trait'y? Zwiększające przychody na przykład ze złomowania, czy dające zniżki przy rzemiośle? Ma to sens? Nie ma? Wpłynie na balans rozgrywki?

    Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

    Ostatnia modyfikacja: 09.05.2011 11:17

    Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

    Polub naszą stronę:
    Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

    3 komentarze to “„Bezużyteczne” Trait’y”

    1. Aglarond says:

      … podzielam opinię Bashioka, czyli tworząc pierwszą postać w D3 na pewno skupię się na „traitach” wpływających bezpośrednio na aspekty bojowe postaci np. maksymalizujące obrażenia … Na „ozdobniki” przyjedzie czas 🙂

    2. Paweł Gosek says:

      To niekoniecznie ozdobniki. Mało to było w d2 buildów na złoto ?
      Jeśli w D3 ma ono być faktycznie ważne, to myślę że chętni na takiego traita się znajdą.

    Skomentuj wpis.

    ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

    Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

    ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

    Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.