Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Diablo 3 Będzie Trudne! Będzie!

Z cyklu: "Będzie lipa... no, ale jeszcze nie grałem". Tym razem, że Diablo 3 będzie za proste i że w ogóle Niebiescy wszystko ostatnio wszystkim upraszczają. Odbyło się to, tutaj.

Jak gram w WoW'a, nie podoba mi się, do jakiego stopnia wszystko się tam robi "idealne" dla graczy. Talenty? Są idealne, ponieważ włączasz je bez zastanowienia. Łatwiej jest teraz o dobry build, jednak to już nie to samo, co stworzenie swojego własnego build'u przy użyciu własnego intelektu.

Dungeon Finder oraz cross realm. To sporo ułatwia i uprzyjemnia, no i wielu osobom się podoba. Tak samo jak zaczynianie na 85 poziomie z dostępem do całości sprzętu. Uważam, że takie rzeczy rujnują to, czym MMORPG być POWINNO. Nie ma już World of Warcraft.

Masz sporo racji, jednak przy tym argumencie, powiedziałbym, że zgadzamy się, iż drzewka talentów w Cataclysm'ie były świetne w tym, że zwyczajnie nie mogłeś źle wybrać, ale przy okazji praktycznie całkowicie usunęły element wyboru. Jest to coś, nad czym intensywnie debatujemy i zamierzamy poprawić.

Nie chcę tutaj gadać o WoW'ie, nie chcę jednak byś myślał, że ta zmiana jest czymś, czemu się tutaj przeglądamy i traktujemy jak idealne rozwiązanie.

Co chcę wiedzieć, to co zrobią z Diablo, by to dodać? Mam całkiem mocne przeczucie, że zrobią z grą coś, by uczynić ją jeszcze bardziej przystępną niż Diablo 2. D2 nie było trudną grą, ale po prostu było fajne. Uważam, że takie rzeczy jak dostawanie honoru za PvP i kupowanie zań przedmiotów, zrujnowałoby część gry. Chodzi przecież o zdobywanie przedmiotów i walkę za ich pomocą, co nie?

Uh, hrm. Jestem pewien, że jest sporo przykładów, na które ludzie wpadną, w których to rzekomo zmieniliśmy lub usunęliśmy bardziej "hardcore'owe" aspekty gry. Respec'i są solidnym przykładem, jednak 99% ludzi nie podobało się reroll'owanie nowych postaci, kiedy źle na coś wydali jeden punkt. "Auto statystyki" są kolejne, jednak mamy nadzieję, że zapewniliśmy wystarczająco informacji na ten temat, coby zapewnić wszystkich, że tylko przekładamy nacisk z jednego aspektu modyfikacji i dodajemy więcej, nie usuwając czegoś bardzo ważnego.

Tak czy owak, myślę, że wszystkie te rzeczy (nie krępujcie się w wypunktowywaniu tych, które pominąłem) napędzają poczucie niepewności. Co jest oczywiście całkowicie zrozumiałe, jednak kiedy ludzie położą łapy na grze, nie wydaje mi się, że zaprzeczą, że mają do czynienia z grą Diablo. A jeśli gdzieś coś spapraliśmy, będziemy się starać to naprawić. Mamy nadzieję jednak, że obgadamy (lub już obgadaliśmy) miejsca, w których uważacie, że mogliśmy napaprać, jednocześnie upewniając się, że znacie nasze zdanie na ten temat, lub też wziąć wasze opinie i na ich podstawie pracować.

Diablo 3 może się okazać dobrą grą, jednak będzie na tyle łatwe i casual'owe, że nawet twoja mama, której ulubioną grą jest Angry Birds, da sobie z nią radę. Zwyczajnie trzeba się z tym pogodzić, jeśli chce się nadal grać.

ORLY [O RLY? = Oh, Really? - przyp. red.]

Bashiok, wydaje mi się dość dużo ludzi uważa, że D3 będzie bardzo łatwe. Nie mogę ich za to winić. Jedyne materiały wideo jakie widzieliśmy, to demony, które w żadnym razie nie są reprezentacyjne co do tego, jaką gra się rzeczywiście okaże. W demach, zdaje się, że właściwie każda klasa ma praktycznie nie skończone zasoby i nie specjalnie się przejmuje umieraniem - coś, czego można się spodziewać w akcie 1 i 2 na Normalu (i chyba tak właśnie jest). Chodzi mi jednak o to, że zawartość którą do tej pory pokazano, wpływa na to, jak ludzi grę postrzegają.

Słusznie.

Specjalnie robimy ludzi praktycznie niepokonanymi w naszych demach, ponieważ kijowo jest czekać przez 30 minut, a nawet 3 godziny (dosłownie) na możliwość rozegrania swoich 15 minut i zginąć, marnując potem cenny czas na powrót do akcji. Ta samo naturalnie nie ma miejsca przy finalnym produkcie, przez co możemy mieć rzeczywisty balans progresji. Nie god-mode z konwentowego demo.

Prócz tego, myślę, że Diablo II całkiem dobrze wprowadza ludzi do gry, moja Mama grała i świetnie się bawiła. Możliwe, że trochę dalej idziemy z tym wprowadzaniem do gry w Diablo III, jednak ogólnie rzecz biorąc całkiem szybko wszystko podkręcamy na wyższy poziom trudności i jeszcze bardziej w Nightmare, Hell, etc.

Nie mówiąc zbyt dużo o buil'dzie bety, poziom trudności będzie jedną z rzeczy, których ludzie przed premierą nie doświadczą w swojej pełni. Jednak w naszym najlepszym interesie leży - i ze względu na długowieczność gry - upewnienie się, że dla ludzi, do których gra dotrze, będzie ona odpowiednio wyzywająca. Po co mieć szereg coraz cięższych poziomów trudności jeśli nie po to, by grę uczyć coraz trudniejszą? Naturalnie to, czy dobrze trafimy w te poziomy trudności, jest zupełnie inną kwestią.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 25.07.2011 17:54

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Diablo 3 Będzie Trudne! Będzie!”

  1. kalmarek says:

    nie no az szkoda sluchac tych nolife’ow… wszystkie systemy wowa jakie wymienili tu jako zle uwazam za SWIETNE! wiem ze blizz ma doswiadczenie i poziom trudnosci bedzie odpowiedni. nolife’y musza zrozumiec ze nie kazdy poswieca grze 26 godzin, na dobe mamy inne zajecia, a jezeli oni przechodza caly nowy content w tydzien to chyba powinni sie zastanowic nad swoim zyciem…

  2. Khorba says:

    To Prawda w wowie to co zrobili z tymi dungenon finderami i i wieloma innymi kwestiami zniszczylo mmo nie ma juz jak kiedys ze musialo sie dotrzec do glupiego wc z buta z druzyna by moc summnac innych a w miedzy czasie mozna bylo spotkac wielu graczy z hordy jak i z aly zmierzajacych w to samo miejsce to bylo naprawde fajne kazdy gracz explorowal te mapy a teraz odpalacz DF idziesz po kanapke wracasz i masz kkamienie do summowania zostaly chyba juz tylko do podziwiania szkoda kiedys ta gra byla super bylo duzo pvp na stolice biegania latania i to byla frajda teraz to juz nie ta sama gra wow niestety zmienil sie i dlamnie jest juz nazbyt uproszczony by grac dalej wiec kasa na pp lezy i czeka na diabełka

  3. Afghani says:

    @Khorba – nie zabolałoby Cię użycie od czasu do czasu jakiegoś przecinka bądź kropki, ledwo przez Twój komentarz przebrnąłem. Po części masz rację, zbytnie upraszczanie gier zniechęca do grania w nie, tylko odpowiednio ustawiona poprzeczka zatrzyma Cię przy jakimś tytule na długie godziny. Jednak warto balansować odpowiednio poziom skomplikowania, nie raz odpalałem jakąś grę aby wyłączyć ją po godzinie, bo poziom zamotania (interfejsu czy samej rozgrywki) skutecznie mnie zniechęcał. Blizzard jest królem balansu, więc myślę, że nie ma się o co martwić 🙂

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.