Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Diablo 3 Jest Brzydkie! + Ciąg Dalszy Uproszczonych Tooltip’ów

Zaczynamy od tematu, z którego raczej wszyscy zdają sobie sprawę, jednak już nie wszyscy mają na jego temat takie samo zdanie. Niebieskich wodotryski najnowszych DirectX'ów zdają się nie obchodzić. Jest jednak ku temu konkretny powód, który Bashiok postanowił na wszelki wypadek wszystkim przypomnieć (w końcu można zapomnieć - tak rzadko się przecież o tym mówi...). A więc:

[Topic ma tytuł: "Diablo 3 wygląda jak gra z 2008" - przyp. red.]

Gra jest super i w ogóle, ale grafika... wygląda bardzo staro... chyba bardziej mi się podoba grafika Starcraft'a 2.

Gra ma wyjść w 2012 więc... dlaczego nie poświęcicie trochę czasu na poprawienie grafiki? 3-4 lata procesu deweloperskiego a grafika jest taka sama jak 4 lata temu...

To tylko moja opinia.

W sensie... popatrzcie na grafikę... nie jest zła... ale nie jest też zbyt dobra... wyobraźmy sobie teraz dodatki... w 2013 i 2014, czy też 2014-15. Gra będzie wyglądać źle... o to mi właśnie chodzi... poprawcie grafikę, póki możecie.

BIGGER! BETTER! MOAR!

Gry Blizzarda w swoim zamyśle mają być przystępne, co rozumiane jest zarówno z punktu widzenia designu gry jak i specyfikacji wymagań sprzętowych. Nie wiele komputerów się ugnie pod naszymi grami i takie jest właśnie założenie.

Prócz tego, spędzamy dużo czasu nad stylizacją, która w naszym przekonaniu, nie będzie się starzeć. Choć najnowocześniejsze FPS'y z przed kilku lat, padają pod naporem nowych technologii, naszym zamiarem jest stworzenie pięknej gry, która nie starzeje się dlatego, że nie próbuje odzwierciedlać rzeczywistości. Wychodzi to nam na dobre z jeszcze jednego powodu, mianowicie spodziewamy się, że ludzie będą w taką grę grali przez całe lata po jej premierze.

Pozostała jeszcze kwestia pamiętnych, uproszczonych tooltip'ów, wokół której nadal toczą się zażarte dyskusje. Jedni nie mają nic przeciwko, drudzy cieszą się na myśl o braku potrzeby zawracania sobie głowy natłokiem liczb, trzeci płaczą, że skrzętnie przygotowywane przez nich tabele i zestawienia DPS'ów czego tylko się da, nie będą miały skąd czerpać danych. Założę się, że jacyś "czwarci" i "piąci" też by się tam znaleźli; "szóści" pewnie też. Jakkolwiek. Zwęszywszy zawieruchę w głównym wątku z tym tematem na oficjalnym forum Diablo 3, Bashiok spróbował rozjaśnić sprawę kilkoma dodatkowymi zdaniami:

Tylko kilka kontrargumentów do co poniektórych elementów wynikłych tu dyskusji:

Uproszczone tooltip'y wychodzą na dobre prawie każdemu. To, że bezpośrednio mogą nie wyjść na dobre tobie, pośrednio i tak ci na dobre wyjdzie, bo za ich pomocą, początkujący gracze mogą z łatwością zacząć grać. W tej chwili, większość z nas myśli tylko o tym, jak to my będziemy w grę grali, jednak po premierze, czy nawet w kilka lat po niej, może ci się zachcieć nauczyć w nią grać swojego tatę, swoją córkę, czy inną ważną dla ciebie osobę. Uproszczone tooltip'y z pewnością pomogą, kiedy zabraknie twojej ekspertyzy i takie osoby będą próbowały samemu nauczyć się grać. Zawsze też możesz liczyć na to, że będą w Domu Aukcyjnym wystawiać przedmioty po zaniżonych cenach! Mwahahahaa.

Wewnętrzny guide/księga umiejętności i pozostałych informacji o grze ma całkiem sporo problemów natury UI, jednak z punktu widzenia gracza, też nie wygląda to najlepiej:

- Nie zawsze jesteś w grze. Rozkładając jakąś umiejętność na czynniki pierwsze, znacznie częściej będziesz siedział na jakiejś stronie internetowej lub forum, gorąco na ten temat dyskutując, albo będziesz miał przed sobą arkusz Excel'a [! - red.]. Możesz też akurat siedzieć u kumpla i u niego grać w Diablo. Na przerwie w pracy też możesz nad tym siedzieć.

- Strona internetowa pozwala nam na prezentację znaczniej lepiej zorganizowanych danych, niż byłoby to możliwe przy pomocy księgi w grze (jednocześnie nie robiąc czegoś, co wyglądałoby jak przeglądarka internetowa wsadzona do księgi, co wyglądałoby głupio). Trzeba wam częstotliwości DoT'ów, formuł skalowania, interakcji proc'ów, etc.

- Strona internetowa pozwala nam zapewnić najaktualniejsze informacje. Jeśli na forum pojawią się wątpliwości, jeśli dopiero co był hotfix, jeśli pojawia się błędy, lub też jeśli pojawią się jakieś informacje, którymi chcielibyśmy się podzielić, możemy je natychmiast graczom przekazać. Jeśli bylibyśmy ograniczeni tylko do gry, coś takiego wymagałoby całego patch'a.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 15.12.2011 18:21

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Diablo 3 Jest Brzydkie! + Ciąg Dalszy Uproszczonych Tooltip’ów”

  1. imie says:

    Czy tylko mnie drażnią te durne gify dołączane do każdego newsa?

  2. Habi says:

    Gify są zaje***te 😀

  3. Afghani says:

    Gify zawsze trafne i adekwatne do sytuacji 🙂 Idealna forma puenty (choć przyznam, że nie każdą do końca rozumiem… :P). Brawo Iskariota!

Skomentuj wpis.

*