Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Diablo 3 na PS3: Tylko Playstation Network, Stąd Kaszana na PC

Rewelacja Diablo 3 na konsolach PS3 i PS4 nadal odbija się echem po oficjalnych forach za zachodnim stawem. Dwie sprawy z tej okazji: po pierwsze i na szybko, Diablo 3 na PS3 (i zapewne też PS4) będzie działać na tamtejszym Playstation Network i nie będzie komunikacji między PSN a Battle.net:

Choć uważamy, że rozgrywka między-platformowa  byłaby super, obecnie nie mamy planów na umożliwienie komunikacji między Playstation Network a Battle.netem (i jest to całkiem standardowe rozwiązanie dla gier wydanych zarówno na PC i konsole). W rezultacie, postacie na kontach PSN i Battle.net pozostaną odseparowane.

Jeśli chodzi o podłączenie analogowego kontrolera do PC, nie mamy na to obecnie żadnych planów. Podobnie w przypadku wersji konsolowej, którą projektujemy z myślą o kontrolerze, wersja na PlayStation 3 nie będzie wspierała podłączanych przez USB myszy i klawiatur.

Po drugie i na długo, Lylirra broni wersji PC przed zarzutami okrojenia pod "od zawsze" planowaną wersję konsolową i zapowiada dalsze prace nad systemem przedmiotów:

Rozchodzi się o to, że wersja konsolowa zdążyła już odcisnąć swoje piętno na designie gry we wcześniejszych etapach jego rozwoju. Decyzja o przygotowaniu wariantów na konsole oznaczała, iż szereg aspektów gry musiało zostać zaprojektowanych z myślą graczach konsolowych, co w efekcie doprowadziło do "prymitywizacji" gry.

Ten konkretny argument istotnie dość często się pojawia. I tak, jak w większości przypadków, wykorzystywany jest głównie do podparcia przekonań ludzi, którzy nie zgadzają się z tym, jak Diablo III zostało zaprojektowane. Choć można jak najbardziej czuć się zawiedzionym, zrzucanie za to winy na konsole nie jest najlepszym pomysłem.

Nie. Wersja Diablo III na komputery PC od samego początku nie była projektowana z myślą o późniejszej wersji na konsole. Prace trwały wyłącznie pod platformę PC i miały jeden li tylko cel: zapewnić graczom wypasionego hack-and-slasha na ich komputery, który zarówno będzie sprawiał frajdę z sieczki, jak i wciągał. Czy udało się to osiągnąć, czy nie, to już pozostawiamy tej społeczności do debatowania, jednak to wcale nie oznacza, że owy cel jest mniej prawdziwy. Wszystkie podjęte przez nas decyzje podczas prac nad Diablo III -- włącznie z walką, umiejętnościami, kontrolowaniem postaci, interfejsem użytkownika i systemem przedmiotów -- miały w naszym przekonaniu zapewnić wspaniałe doświadczenia z rozgrywki online i to samo możemy powiedzieć o wszystkich usprawnieniach poczynionych od premiery. Wspomniane decyzje w żaden sposób nie zostały skrzywdzone (to jest, "uproszczone") przez prace nad wersją na PlayStation.

Coby było jasne, wersja PS3 stoi w całości na wersji PC i będzie zawierała większość z funkcji wersji gry na PC, włącznie z całą zawartością do łaty 1.0.7. Mając to za podstawę, gra będzie dostosowana specjalnie pod platformę PlayStation: zmianie ulegnie, między innymi, paleta barw, perspektywa kamery oraz UI.

Tak też, choć niektórym graczom może się nie podobać design Diablo III na PC, wersja PlayStation została zdeterminowana wersją na PC (a nie vice-versa). Jeśli nie podoba ci się system umiejętności, włącznie domu aukcyjnego, czy system przedmiotów, nie ma problemu; szanujemy te opinie, jednak kierujcie stojące za nimi argumentacje w odpowiednim kierunku. :)

[o tym, że wybrany system przedmiotów miał zapewnić świetne wrażenia w rozgrywce online - przyp. red.] Czy tam wysoko w głównym biurze deweloperów nadal panuje takie przekonanie?

Uważamy, iż wiele aspektów systemu przedmiotów działa w Diablo III bardzo dobrze, jednak daleko mu do doskonałości i można dalej nad nim pracować. Generalnie odnosimy wrażenie, że zabawa z przedmiotami robi się coraz lepsza z łaty, na łatę i zdecydowanie mamy zamiar ten proceder kontynuować. Skupić byśmy się chcieli między innymi nad przedmiotami Legendarnymi, czyniąc je bardziej "rewolucyjnymi" i jednocześnie na tyle mocnymi, by gracze chcieli je ekwipować; będziemy chcieli wprowadzić więcej sensownych metod na pozbywanie się złota z ekonomii gry i nadal zapewniać więcej metod na zdobywanie przedmiotów poza Domem Aukcyjnym.

qm

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.02.2013 16:47

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*