Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Diablo 3 Zbyt Casualowe

Bashiok wdał się ostatnio w dyskusję o sposobach na karanie śmierci postaci w Diablo 3. Dyskusję rozpoczął użytkownik Giaq. Poniżej treść rozmowy.

Cześć wszystkim,

Moją nadzieją jest, że DIII będzie grą zaspokajającą dorosłą publikę. W sensie: nie gołe panny, a mroczna i przerażająca atmosfera i jak najmniej skarg na małe dzieci, które będą w to grały.
Pamiętacie Diablo 1 i jego klimat? Pamiętacie, że jak się ginęło wszystkie twoje rzeczy lądowały an ziemi? Pamiętacie strach przed PK?

Dlaczego nowe gry muszą być tak "protekcjonalne"? jak giniesz, to giniesz i tracisz wszystko. jak ktoś w lochu jakimś chce cie dopaść i ci wszystko zabrać, to jest to ok. Jesteśmy dorośli i mamy nasze prawdziwe życie, w którym możemy się czuć bezpiecznie i pod ochroną. Jeśli nie chcę być straszony, wystarczy że będę żył swoim życiem!

Moje zdanie: brak litości dla cheaterów i "safe mode" dla płaczących dzieciaków. Pewien jestem, że prawdziwi mężczyźni będą grali na hardcore.

Jest to jednak tylko moje marzenie: blizzard musi zarabiać a ja już prawie nie mieszczę się w ich przewidywanym zakresie odbiorców!

Tak, pamiętam jak grałem w Diablo mając 16 lat. Nie jestem pewien, czy byłem wtedy "mężczyzną". ... Czasami zastanawiam się, czy jestem nim teraz... TYLE, ŻE TO NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA!

Tak czy owak, nie wydaje mi się, że bycie ograbianym z doświadczenia i złota, czyni z gry "męską" rozrywkę. Grę dla masochistów na pewno, a jestem pewien, że znajdzie się sporo pań lubiących poddawać się karze.

Ten post robi się dziwny.

Kończąc, mechaniki bezpośrednio karzące gracza za cokolwiek, są sprzeczne z podstawową filozofią projektowania naszej firmy, więc prócz grania postacią na Hardcore, nie będzie żadnej mechaniki, która za cokolwiek cię będzie karać.

Przy okazji, dalej staramy się osiągnąć ranking ESRB dla Dorosłych.

wow, nie chciałem się aż tak zapędzać.... mówią, że złoto będzie wartościowe ale... jeśli nie stracimy ani monety przy śmierci.... um

lepiej żeby były jakieś niezłe sposoby na konstruktywne pozbywanie się masy złota, o których nikt wcześniej nie pomyślał!

Traciłeś złoto przy śmierci w Diablo II i tak czy owak pozostawało ono bezwartościowe. Utrata złota przy śmierci nie jest wcale najlepszym rozwiązaniem na uczynienie go wartościowym. Dobry balans wydatków i wpływów prędzej zda egzamin.

To powiedziawszy, nie sądzę byśmy postanowili cokolwiek ostatecznego w kwestii kar za śmierć. Nie spodziewałbym się jednak, że będziemy za zgon cokolwiek graczom zabierać. Złota, doświadczenia itp.

No ale są mechaniki karzące gracza z dobrych powodów. Takie powinny istnieć.

Cieszę się jednak, że wciąż nad tym myślicie.

Nie sądzę, by kary za śmierć musiały się wliczać w samo pojęcie "kary", czy "pokuty" (choć zdaję sobie sprawę, że owe terminy są mylące) by były znaczące .

Upewnienie się, że ktoś nie może bez ustanku rzucać się na potwory/ginąć/powtarzać i w końcu wygrać, jest czymś czego chcielibyśmy uniknąć. Sprawić by gracz zdał sobie sprawę, że nie przejdzie przez nie [potwory] nie robiąc przerwy na zastanowienie się czy nie powinien nabrać sił, zacząć grać bardziej uważnie lub po prostu lepiej, bądź też uzbroić się w czary wspomagające, lub też zwyczajnie obrał inną strategię - to są rodzaje kar za śmierć które działają. Te właśnie nam się podobają i o nich mówię.

Zabieranie ludziom złota lub całego poziomu doświadczenia, pewnie, to potrafi obudzić. Jest to też również najszybszy sposób na spowodowanie skasowania gry z dysku. Tylko garstka ludzi się na coś takiego zgodzi. Nie przeszkadza to w Diablo II, bo złoto nie ma w nim wartości, pomyśl jednak co by było, gdyby miało. Byłbyś zachęcany do grindu w łatwiejszych lokacjach, tylko żeby móc zdobyć złoto w bezpieczny sposób. To brzmi strasznie. Bez kar w złocie, obcujesz z bogatą zawartością gry, zdobywając w między czasie złoto i przedmioty, które mają znaczenie. To brzmi jak dobra zabawa.

Osobiście nie mogę się z Bashiok'iem nie zgodzić. W Diablo II strasznie brakowało mi handlu w złocie. Za mojej kadencji grania na Battle.net'cie, prowadziłem handel wymienny. Na szczęście zaczynałem świeżo po premierze, więc nie było jeszcze takiego szaleństwa z kupowaniem przedmiotów za surową gotówkę. Cieszy mnie bardzo, że chłopaki przywiązują dużą wagę do uczynienia złota kręgosłupem handlu w Diablo III, tak w trybie dla wielu graczy jak i pojedynczego (to drugie, mnie akurat bardziej interesuje).

Nie zmienia to jednak faktu, że chciałbym się "bać" śmierci mojej postaci. Ciągłe "memento mori" w tego typu grach, znacząco podnieca gęstość atmosfery (tak jak to było w pierwszym Diablo, co pamiętam jak dziś a grałem na PSX'sie bez karty pamięci, więc grę trzeba było przejść w jednym rozdaniu - to było napięcie!) i mam nadzieję, że w jakiś sposób zostanie to zaimplementowane. Tak czy owak, lubię jak Bashiok się rozpisuje. Dużo ciekawych przemyśleń (jego, jak i kolegów) się wtedy pojawia i są na tyle analityczne, że nie jeden początkujący deweloper (i nie tylko) mógłby sporo z nich wynieść. A co wy o tym całym temacie sądzicie?

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.10.2010 15:01

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.