Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

@Diablo: Przeróżne Różności

Ostanie dwadzieścia cztery godziny Twitter'a @Diablo były całkiem obfite. Poniżej znajdziecie wszystkie ostatnie ćwirknięcia, miejscami odrobinę posortowane, coby kontekst był spójny.

Jak duży korek będzie trzeba mieć, coby zatkać Krater Arreatu? - @AcidReign87

Powiedziałbym, rozmiarów góry - @Diablo

Będzie opcja włączenia nazw przedmiotów w HUD? Żebyśmy nie musieli znowuż biegać z wciśniętym alt'em... - @AAlexanderK

Mamy kilka opcji. Domyślnie, nazwy przedmiotów pojawiają się natychmiast po wypadnięciu przedmiotu, po czym przygasają a ponownie wywołać je można alt'em. - @Diablo

Druga opcja to rozwiązanie klasyczne dla Diablo II. Nie mamy opcji zawsze-widoczne. Brzmi jak bałagan, może jednak być ciekawie. - @Diablo

Co do pierwszej opcji. Jeśli nazwa zaniknie i pacnę alt, pojawi się znowu na kilka sekund, po czym znowu powoli wygaśnie tak? Nie od razu. - @KuangTuSCW

Tak jest. - @Diablo

Cokolwiek o tym jak działać będzie system handlu? Będzie kompletny system, cobyśmy nie musieli polegać na forach i zakładać gier do handlu? - @afcmrp

Jeszcze nie, ale bardzo intensywnie nad tym pracujemy. - @Diablo

Będzie jakiś tryb obserwacji w Arenach PvP? - @elrufa

To jest element listy życzeń, tak jak replay'e. - @Diablo

Z tego co wiem, w D3 wrócimy do Tristram. Spotkamy tym razem Leoric'a? I jeszcze: Cupcake'i- @pLoLock

Oh... spotkacie go ponownie. I nie będzie specjalnie z tego zadowolony. - @Diablo

Co jest według ciebie najgorszym miksem atrybutów potworów? - @Scyberdragon

Rożnie to wygląda w zależności od klasy i build'u. Jeśli wszystko co masz to umiejętności walki wręcz, wszystko co wali z zasięgu jest okrutne. - @Diablo

Jak się ma dzisiaj umiejętność "Revenge" barbarzyńcy? Wkurzająca była konieczność ciągłego obserwowania hot bar'a czekają aż znowu będzie dostępna. - @Grug16

To BYŁO wkurzające. W tej chwili ma szansę na automatyczny proc gdy barb obrywa. W buil'dzie opartym na Revenge, raczej unikamy więc Dodge. - @Diablo

Pogoda w D3! Zobaczymy w D3 zmiany w pogodzie, tak jak t było w D2 - deszcz, śnieg, grad? Czy cokolwiek w tym rodzaju? - @kiowa81

Mamy kapitalne efekty pogodowe. Są ustalone dla konkretnych lokacji, więc tu i tam będzie padać, a gdzie indziej już nie. Logiczne, co nie? - @Diablo

Co będzie z Decard'em Cain'em, skoro wielki Michael Gough zmarł? Nagrano jego dialogi wcześniej? - @Krysalid

To nie był ten sam Michael Gough. http://bit.ly/gDcTwu - @Diablo

Co do nazw wypadających przedmiotów, osobiście w zupełności odpowiadało mi rozwiązanie z Diablo 2 (i co za tym idzie Diablo pierwotnego). Nie jestem pewien, czy ze względów użytkowych, raczej nie zwróciłem na to uwagi z tej perspektywy. Bardziej chodziło o element zaskoczenia i podniecenia. Grasz na Piekle, więc liczysz na najlepsze. Oto nagle wylatuje jakiś innego koloru miecz czy zbroja, no i leży przed tobą, jarasz się jak cholera, bo zaraz go/ją podniesiesz. Najeżdżasz kursorem i... ma złoty kolor! Argh! Już, już... klikasz, przedmiot trafia do ekwipunku. Wygląda m a s a k r y c z n i e. Ale nie masz już zwojów identyfikacji. Szybki portal do miasta, kupujemy od razu maksimum zwojów i... identyfikujemy... i... Złota Skóra...

W kwestii pogody, nie wiem czy Bash przemycił tu jakąś nutę ironii ("Logiczne, co nie?"), ale rzeczywiście, w pełni dynamiczny system pogodowy, sprawdza się w grach sandbox'owych lub w miarę otwartych, o bardzo dużych powierzchniach. W Diablo 3 raczej nie pójdziemy sobie gdzie nam się będzie podobać, więc i pogoda nie może być za bardzo rozproszona. Zjawiska pogodowe bardzo wyraźnie wpływają na klimat danej lokacji i jeśli nie chcemy go zagubić, trzeba się tak czy inaczej upewnić, że będzie grzmiało tam gdzie grzmieć ma i padać tam, gdzie ma padać. Mam nadzieję, że nikt nie będzie Niebieskim robił wyrzutów z tego powodu. Diablo 3 to nie S.T.A.L.K.E.R. (tam to cholera dopiero była pogoda - w opinii tego oto redaktora, do dzisiaj nie było niczego lepszego, a z niektórymi mod'ami... mamo...).


Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 18.03.2011 16:40

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

4 komentarze to “@Diablo: Przeróżne Różności”

  1. Zolw says:

    Co do pogody zgodzę się z Panem redaktorem. Aura ma bardzo duży wpływ na klimat lokacji w której się znajdujemy. Jakoś nie wyobrażam sobie palącego słońca w okolicach Arreat.

    Jeżeli chodzi o system widoczności nazw przedmiotów, hmm… zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, mi się ten nowy podoba. Czasem w D2 denerwowało mnie to trzymanie ALTa, zwłaszcza gdy musiałem trzymać też SHIFT i jeszcze zmieniać skille F’ami, a tu kliknę raz i mam widok na to co leży na ziemi, przy czym mogę skupić się bardziej na innych aspektach gry.

  2. wikito says:

    good boy

  3. Jacek P says:

    A ja zbierałem loot PO walce, a nie w trakcie – polecam wypróbować 🙂

  4. Zolw says:

    Tak, ale czasem po walce już nic nie leżało 😉

Skomentuj wpis.

*