Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Efekty Fan Site Event’u – Zmiany, Nowości, Auction House!

No i stało się. NDA po weekend'owym Fansite Even'cie się rozpuszcza, a z pod zmarzliny wyłaniają się miejscami prawdziwe rewelacje. Idziemy tu za portalem diablo.incgamers.

Sorry za brak obrazków w tym wpisie, a nowych jest ich sporo. Na serwerze nam się namieszało, więc wszelakie obrazki wgrywam na naszego Facebook'a. Odsyłacze znajdziecie zgodnie z tematami poniżej. Obrazki za portalem diablofans.com.

Beta Diablo 3.

Nie ma jeszcze daty rozpoczęcia, choć jak pamiętamy, w tą Środę (03/07) jest Q2 Conference Call... Beta zaczyna się na samym początku gry i trwa aż do starcia ze Skeleton King'iem. Rozmiarami najbliżej jej do demo; mniej niż połowa Aktu Pierwszego, jednak jest praktycznie identyczna z ostateczną wersją gry; zadania, NPC'e. Celem bety są techniczne poprawki, oraz uzyskanie wstępnych opinii o wczesnej zawartości gry i jej możliwościach. Podczas bety, ekipa deweloperska będzie nadal pracować nad szeregiem funkcji gry (głownie nad kamieniami runicznymi). Sama Beta rozpocznie się falami. Najpierw Stany, potem Europa. Dostępne będą wszystkie postacie.

Zmiany w Umiejętnościach.

Maksymalna liczba umiejętności to 6. O jeden mniej. Zmieniły się również szczeble umiejętności, odblokowując się teraz na poziomach 3, 6, 12, 18 oraz 24 (jest więcej umiejętności na każdy szczebel).

Znacznie poważniejszą zmianą jest całkowite usunięcie punktów umiejętności. Umiejętności działają obecnie na zasadzie on/off i można się między nimi dowolnie przełączać (system respec jest zawsze aktywny). Niektóre umiejętności skalują się razem z poziomem postaci, inne nie. Atrybuty wpływają na obrażenia umiejętności, tak samo jak przedmioty. Blizzard uważa, że zalety możliwości regularnego przełączania się między umiejętnościami, przeważają stratę w modyfikowaniu postaci, którą dawały punkty umiejętności.

Traity wylatują.

Zamiast Trait'ów, postacie mają obecnie dostęp do pasywnych umiejętności na trzech szczeblach - poziomach 10, 20 oraz 30. Mniej jest tych pasywnych umiejętności niż było Trait'ów.

Łowca Demonów

Łowca Demonów ma dwa zasoby energetyczne - Hate oraz Discipline. Hate jest wykorzystywane do umiejętności ofensywnych i regeneruje się całkiem szybko. Discipline służy do zdolności defensywnych i jego regeneracja jest wolniejsza.

Auction House

Tak jak większość z was już zapewne podejrzewała, w Diablo 3 będzie pełnoprawny Auction House, który podobnie jak jego WoW'owski odpowiednik, umożliwi graczom handel praktycznie wszystkim, co w grze wypada. Bronie, zbroje, runy, kamienie szlachetne, złoto, etc. Handel jest o zasięgu całego Realmu, z bardzo sprawną opcją szukania/sortowania, pozwalającą wysiać tylko te modyfikatory na przedmiotach, które nas interesują. Istnieją również systemy, dopasowujące wyszukiwane przedmioty do poziomu naszej postaci.

To jednak nic, w porównaniu z aspektem RMT (Real Money Trade) w Auction House. Praktycznie rzecz biorąc, są dwa równoległe AH; jedne korzysta z waluty samej gry (ze złota) a drugi... z najprawdziwszej lokalnej waluty. Dolary, Euro, Yeny, Złotówki... Założenie Blizzarda polega na tym, że skoro zawsze istniał czarny rynek RMT, sami mogą go prowadzić, oszczędzając graczom oszustw na różnych podrzędnych, hakujących stronach.

Blizzard nie będzie wytwarzał przedmiotów na sprzedaż; będą jedynie napędzać handel między graczami, pobierając opłatę za każdy wystawiony przedmiot. Aby zapobiec spamowaniu szmelcu - każde konto dostaje kilka darmowych transakcji na początek. Trzeba chyba jednak jeszcze poczekać na więcej informacji na temat tych równoległych AH. Osobiście nie specjalnie na razie rozumiem, czym się tak na prawdę jeden od drugiego różni, prócz konieczności płacenia za wystawianie ofert na jednym z nich. Może czegoś nie skumałem?

EDIT: Dobra. Jak się już zdążyłem dowiedzieć, owy RMTAH będzie działał zupełnie jak nasze Allegro. Aby wystawić przedmiot za prawdziwą walutę, płacimy Niebieskim prowizję (tak jak prowizja Allegro) a kasa, za którą przedmiot sprzedaliśmy, trafia albo na nasze konto Battle.net, albo możemy ją przesłać na jakieś inne konto operatora płatności internetowych (PayPal, Moneybookers, etc.). Więcej na ten temat w FAQ, które opublikuję, jak je przetłumaczę 😀

Obrazki - Tutaj.

Proporce na kontach Battle.net.

Owy nowy system pozwala nam się chwalić proporcem/flagą, na naszym koncie Battle.net. Można go modyfikować pod względem koloru oraz designu/logo. Sam banner się rozbudowuje o kolejne bajery w miarę naszych postępów w różnorakich osiągnięciach. Z boku macie ładnie ilustrujący to screenshot. Opcji na zmianę wyglądu tej "wystawy trofeów" ma być tak dużo i mają one być na tyle zróżnicowane, że wedle słów deweloperów, w pewnym momencie będziemy mogli rozpoznać kumpli rzucając oko na ich wystawkę.

Obrazki - Tutaj.

Areny PvP

Nie będzie Areny na beta testach. Sama arena zmieniła się z opartej na rundy (jako to było jeszcze na Blizzco'nie 2010) w Deathmatch'ową. Drużyny tłuką się przez 10 minut, powaleni respawn'ują się po kilku sekundach i wygrywają ci, którzy ubili jak najwięcej. Arena Hardcore może jeszcze otrzymać opcję sparingową, o którą uprasza się bardzo wielu entuzjastów HC. Sama ekipa deweloperska najwyraźniej zgadza się z ich przewidywaniami, że zwyczajnie nie będzie pojedynkującej się społeczności HC, jeśli jedynym wynikiem starcia jest ostateczna śmierć.

Wspólna Skrzynia

Skrzynia jest duża. Wspólna skrzynia jest równie wielka a będzie ją jeszcze można rozbudowywać za odpowiednią cenę w złocie - aż do pięciu zakładek/stron. Dostęp do niej, mają wszystkie nasze postacie z danego konta Battle.net. Nie ma (jeszcze) możliwości zwiększania rozmiarów indywidualnej skrzyni danej postaci.

Intro Diablo 3

Obecni na Even'cie mieli okazję zobaczyć część z filmowego intro do gry. Ukazywało ono niektóre z fabularnych niuansów prowadzących do Diablo III, prezentując również obrazy z dalszych części gry. Był kolosalny Diablo wyłażący z ziemi oraz bataliony uzbrojonych Aniołów zlatujących z nieba do Sanktuarium. Będą również indywidualne wprowadzenia dla każdej postaci; oceni mieli okazję zobaczyć wycinek ze wstępu dla Łowcy Demonów.

Zaskakuje, że te indywidualne intra nie się zwyczajowymi, prawie fotorealistycznymi animacjami 3D, do których Blizzard zdążył nas już przyzwyczaić. Są to bardzo stylizowane animacje 2D, zapewne podobne do tych, których można było niedawno uświadczyć w Wiedźminie 2. Większości ludzi bardzo się one podobały.

Mroczny Wędrowiec

Chris Metzen, ujawnił jeden (powalający...) szczegół fabularny Diablo 3. Okazuje się, że poczyniono jeszcze więcej retcon'owania (wstecznych poprawek do kanonu) i zmieniła się tożsamość Mrocznego Wędrowcy z D2. Została ona zmieniona z Wojownika z Diablo I na... Księcia Albrecht'a (Syna Leoric'a). Nie wiadomo jak to się ma do samej fabuły. W Diablo I, nasz bohater zabijał Diablo, który był w ciele właśnie Księcia Albrecht'a, następnie wyrżną kamień duszy Diablo z czoła dzieciaka i wcisnął go sobie we własne czoło, stając się w efekcie Mrocznym Wędrowcem.

Permanentne przedmioty w Ekwipunku

Do Kostki Nephalem (kostki złomującej przedmioty na potrzeby Rzemiosła), dołącza ustrojstwo o nazwie Cauldron of Jordan (służący do sprzedaży przedmiotów poza miastem) oraz Stone of Recall, działający jak niewyczerpalny zasób Portali Miejskich. 

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 01.08.2011 14:58

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

7 komentarzy to “Efekty Fan Site Event’u – Zmiany, Nowości, Auction House!”

  1. Afghani says:

    Martwi trochę ograniczenie ilości możliwych do posiadania umiejętności oraz jednoczesne przerzucenie mechaniki trait’ów na same umiejętności – obawiam się, że przez to będzie zbyt ograniczone pole do manewru… Nie rozumiem natomiast zasady działania samych umiejętności… brak punktów, a opcja on/off? Jakoś to do mnie nie dociera.

    • Iskariota says:

      @Afghani: Chodzi tu o to, że umiejętności same się odblokowują, wraz ze zdobywanymi poziomami. Jako że jednorazowo możemy mieć aktywnych 6 umiejętności, jednocześnie mając dostęp do wszystkich innych odblokowanych i mogąc w zasadzie w każdej chwili zrobić respec, wybór tego, jakich będziemy w danej chwili używać, sprowadza się tylko do szybkiego respec’a i podmienienia jednej z „włączonych” umiejętności (wybranych, jako jedna z 6), na „wyłączoną” umiejętność (z puli odblokowanych). Mam nadzieję, że nie zakręciłem za bardzo.

  2. Rafał says:

    Chciałem się dowiedzieć gdzie się odbywa Conference Call ? Ponieważ NDA po Fansite Evencie miało trwać do 2-go a dziś jest 1-wszy i tyle informacji wypłynęło. Czy to nie oznacza ,że Conference Call odbędzie sięjutro czasu polskiego??

    • Iskariota says:

      @Rafał: Conference Call odbywa się również w kwaterze głównej Irvine, choć tak po prawdzie, to odbywa się on gdzieś na kablach światłowodowych… W Irvine siedzi tylko szefostwo i księgowość Niebieskich.

      A tak serio… Na Conference Call nie porusza się kwestii mechaniki danej gry, czy zmian w niej. Conference Call ma na celu przedstawienie aktualnego finansowego stanu korporacji Activision-Blizzard inwestorom i mediom branżowym.

      Q2 Activision-Blizzard Conference Call odbędzie się w środę, 03/08.

      Co do NDA, najwyraźniej skończył się z pierwszym Sierpnia, jako że portale zaproszone na FanSite Event, opublikowały już pełne sprawozdania z tego wydarzenia.

  3. Zolw says:

    Ech…. zawiodłem się tym razem na Blizzardzie. Już tak namieszali, że nie mamy praktycznie możliwości różnorodnego modyfikowania postaci, już nawet umiejętności nie możemy rozdawać. Jak dla mnie pozostało im tylko zmienić nazwę gry, bo z Diablo to już nie ma nic wspólnego (nawet tak świetny wątek fabularny Mrocznego Wędrowca zmienili w coś zupełnie nielogicznego). Jedyne co mi się w tym wszystkim podoba to te Action House’y (zwłaszcza real money). Może ktoś mi wytłumaczyć jaki jest cel takiego ujednolicenia postaci (jedyna modyfikacja to kamienie runiczne)? Coś mi się wydaje że ta ich chęć dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców, zadziała w drugą stronę. Za mało Diablo w Diablo III doprowadzi do tego, że mało osób będzie się tą grą dłużej interesowało.

  4. Afghani says:

    @Iskariota – wielkie dzięki, teraz wszystko jasne. Faktycznie, zdecydowanie za bardzo upraszczają wszystko.

    Może Diablo III mimo wszystko będzie miało klimat Diablo i być może będzie dobrą grą, ale Diablo II raczej nie dorówna. Zresztą nie ma co gdybać, pogramy – zobaczymy. Co do wstecznych zmian wątków fabularnych (Mroczny Wędrowiec) jest to moim zdaniem karygodne zachowanie, które nie powinno mieć miejsca w produkcji robionej z takim rozmachem! Raz opowiedzianej historii nie można zmieniać, to tylko psuje klimat Świata Diablo jako całości… To wygląda trochę tak jakby sami już nie mieli pomysłu na dociągnięcie fabuły do końca i szli najkrótszą i najprostszą drogą mając w tyłku to, co było opowiedziane w DI i DII.

  5. Aglarond says:

    … „Arena Hardcore może jeszcze otrzymać opcję sparingową, o którą uprasza się bardzo wielu entuzjastów HC. Sama ekipa deweloperska najwyraźniej zgadza się z ich przewidywaniami, że zwyczajnie nie będzie pojedynkującej się społeczności HC, jeśli jedynym wynikiem starcia jest ostateczna śmierć.”

    … uśmiałem się do łez 😉 … „Sama ekipa deweloperska najwyraźniej zgadza się z ich przewidywaniami” … no miód 🙂

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.