Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Gracze są Traktowani w Pojedynkach Jako Elitarne Potwory?

Na to wygląda, a Niebiescy potwierdzają.

Cześć, czy jakiś CM może mi potwierdzić, że gracze są traktowani jako Elitarne potwory podczas pojedynku? Co z ich chowańcami?

Gracze mają być traktowani przez grę jako potwory Elitarne, jednak po przeprowadzeniu dochodzenia (po waszych zgłoszeniach) ustaliliśmy, że obecnie na PTR tak się nie dzieje. Jest to oczywiście bug i zostanie on naprawiony w przyszłym buildzie PTR.

Jak tylko poprawka zostanie naniesiona, oto, czego można się spodziewać:

1. Affixy +Damage vs. Elites oraz +Reduced Damage from Elites powinny poprawnie zacząć działać przeciwko graczom.
2. Zasady redukcji CC, które tyczą się potworów Elitarnych w Inferno powinny zacząć obowiązywać również graczy. Tak jak potwory Elitarne na Inferno, gracze będą osiągać limit przy 65% redukcji CC (z ignorowaniem efektów CC o czasie trwania krótszym, niż 0.5 sekundy). Wartości te mogą ulec zmianie lub przejść przez szereg iteracji w miarę trwania testów PTR.
3. Istnieje wbudowana 30% redukcja CC w sytuacjach gracz vs. gracz, która obecnie nie działa jeszcze w PTR. Tak też 4 sekundowe ogłuszenie powinno trwać tylko 2.8 sekundy w walce PvP. To oczywiście może się nałożyć na redukcję CC z umiejętności i wyposażenia.

(Chowańce nie są obecnie traktowane jak potwory Elitarne.)

A więc z tą nowością, każdy, kto będzie się parał PvP będzie musiał mieć SoJa. Nie ma wyboru, jeśli robicie z graczy Elitarne potwory. 30% obrażeń potworom Elitarnym, tak jest.

Uważamy, iż istotnie można się martwić o to, że SoJe okażą się koniecznością dla graczy poważniej podchodzących do pojedynkowania się. Jednak dobrze jest też móc bezpośrednio przełożyć affixy mające do czynienia z CC i Elitarnymi potworami z PvE na PvP. Naszym zdaniem znacznie ułatwi to graczom życie i przeważa potencjalne problemy z SoJami. Zobaczmy, co z tego wyjdzie na PTR.

Ooh, nieźle, Lylirro. Jedynym minusem będzie waga SoJów w PvP, choć można też powiedzieć, że na dłuższą metę pomaga to zwiększyć poziom zróżnicowania wyborów przedmiotów, jako że ludzie zaczną wybierać te właśnie affixy, miast używać ekwipunku do farmowania, czy też CZYSTO defensywnych buildów.

Będziemy monitorować opinie graczy po wprowadzeniu poprawki oraz sposób, w jaki Kamień Jordana będzie się dopasowywał do tworzonych przez graczy buildów (i pojedynków jako takich). Dlatego właśnie PTR jest świetną sprawą i mamy nadzieje, że jak najwięcej z was będzie chciało podzielić się z nami waszymi doświadczeniami.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 18.01.2013 15:45

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Gracze są Traktowani w Pojedynkach Jako Elitarne Potwory?”

  1. Karciciel says:

    Ja bym dowalił więcej przedmiotów typu SoJ, wreszcie będzie czuć, że znajduje się coś unikatowego i OP. A samo posiadanie czegoś takiego już budzi grozę. To przedmioty w większości zmieniają rozgrywkę więc powinny być różnego typu wariacje z tym związane. Na przykład zestaw zmieniający powiedzmy Szamana w coś podobnego do Śmierci z kosą + jakieś cudowne bonusy, albo cały zestaw nowych skilli pod melee, coś jak archont tyle że z setu. To są możliwości blizzarda, wszystko można zrobić, nie wiem dlaczego zabrakło im trochę wyobraźni w okresie tworzenia.

Skomentuj wpis.