Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Hotfix Pełni Ochrony (Runa Mantry Uzdrawiania), Hotfixy 22/05/12

Umiejętność runiczna Mnicha, Pełnia Ochrony (wersja Mantry Uzdrawiania) zostanie poddana poważnym zmianom, jako że jej obecna wersja - zdaniem Niebieskich - nie powinna nawet trafić do premierowej wersji gry. Tłumaczy Bashiok:

Jesteśmy w trakcie usuwania wyzwalanych w momencie użycia bonusów z runy umiejętności Mantra Uzdrawiania, Pełnia Ochrony. Hotfix działać będzie następująco:

Wartość absorbowanych obrażeń jest obecnie ograniczona do wartości przywracanych punktów żywotności przez umiejętność Mantra Uzdrawiania w pierwszych 3 sekundach od aktywacji.

Zalecamy zaprzestanie korzystania z tego wariantu umiejętności, do momentu, w którym mechanika runy zostanie naprawiona w przyszłej łacie.

Runa Pełnia Ochrony wykraczała około 10 razy ponad swój budżet przy bonusach, jakie zapewniała. Najzwyczajniej w świecie błędem z naszej strony było dopuszczenie jej do premierowej wersji gry. Nie zamierzamy wprowadzać tego typu szybkich i drastycznych zmian zbyt często, jednak biorąc pod uwagę powagę tego problemu, uznaliśmy, iż szybka reakcja z naszej strony jest konieczna.

[...]

Zaraz, to wy ją całkowicie usuniecie?

Zasadniczo dostanie takiego nerfa, że nie będzie sensu jej używać, dopóki nie zaimplementujemy zamiennej runy w przyszłej łacie.

Wszytko git majonez, ale tera Mnisi będą bezużyteczni w rozgrywce końcowej przez nie wiadomo jak długi czas... Co teraz?

Poczyniliśmy szereg zmian w klasach postaci (post na ten temat pojawi się jutro) i będziemy monitorować ich efekty, zanim weźmiemy pod uwagę jakiekolwiek zmiany w poziomie trudności zawartości. Naszym zamiarem jest odrobinę wyrównać wszystkie klasy postaci, zweryfikować, czy te hotfixy wywołują nowe problemy, po czym mając te informacje przed sobą, przyjrzymy się zawartości samej w sobie. Może nie jest to najlepsza droga postępowania, jednak tylko dlatego, że gra jest jeszcze świeża, nie wydaje nam się, by podejmowanie szybkich decyzji w kwestiach ogólnego balansu było dobrym podejściem, kiedy metody rozgrywki wychodzące poza z góry nałożone zasady nadal ulegają przemianom.

Pozwólcie, że dodam jeszcze, iż ogólny balans klas postaci jest niekończącym się dochodzeniem i w żadnym wypadku nie uważamy, że gra jest teraz doskonała, za to dostrzegamy przesłanki wspierające tezę (przy kilku nerfach do Czarownika i Łowcy Demonów), iż zarówno Mnich, jak i Barbarzyńca wcale nie mają tak przechlapane, jak niektórym się wydaje.

Spora część zamysłu Mnicha i Barbarzyńcy oparta jest na modelach surwiwalowych, odzwierciedlających koncepty obu tych klas. Mnich jest zdolny do przetrwania ponieważ jest zwinny i trudno go trafić, a jego leczenie i zdolności do przetrwania skalują się szczególnie dobrze przy skupieniu na statystykach łagodzących w rodzaju uników, odporności i pancerza. Barbarzyńca przetrwa dzięki ogromnej ilości punktów żywotności oraz zdolności samoleczenia poprzez zadawane obrażenia (statystyki +%żyw. przy trafieniu), co jest potencjalnie trochę zbyt oczywiste ze względu na ilość umiejętności zwracających życie, trudno jednak to przecenić.

Gra jest jeszcze młoda, było trochę umiejętności destabilizujących wszystko wokół siebie, jednak teraz spodziewamy się, że wszystko zacznie się powoli równomiernie stabilizować. W najgorszym wypadku dokonamy kolejnych zmian, monitorując ich efekty. Może jesteśmy w błędzie i rzeczywiście nie ma szans na współzawodnictwo Mnich i Barbarzyńcy z klasami zasięgowymi, obecnie jednak podejrzewamy, że tak nie jest i nie zamierzamy chwytać pokręteł, zanim nie będziemy sytuacji pewni.

Listę hotfixów, które zostały wprowadzone dzień po powyższej dyskusji z Bashiokiem, znaleźć można - tutaj.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 24.05.2012 14:56

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

4 komentarze to “Hotfix Pełni Ochrony (Runa Mantry Uzdrawiania), Hotfixy 22/05/12”

  1. Karciciel says:

    OMG, co za amatorzy.

  2. abra-kadabra says:

    a jest juz hotfix na boty, ktore lataja juz w grze?

    • Iskariota says:

      @abra-kadabra: Nie ma jeszcze żadnych materiałów dowodowych na obecność botów w Diablo 3. Jeśli trafisz na takiego, zrób screenshota, włącz Frapsy i zgłaszaj gdzie trzeba.

      • abra-kadabra says:

        boty sa
        nie bede robil zadnych screenow bo mozla latwo znalezc na sieci, poza tym mi nie przeszkadzaja, sam zamierzam uzywac i troche zarobic ^^

Skomentuj wpis.

*