Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Infernalna Machina, Goblin Skarbnik, Dodatek

Będzie dodatek do Diablo 3. Mike Morhaime potwierdził na niedawnej Konferencji Telefonicznej z inwestorami Activision-Blizzard. Nie ma żadnej daty premiery, czy jakiegokolwiek rozkładu jazdy. Wyjdzie, jak będzie wystarczająco dobry. No normalnie,

Dobra, formalności za nami. Na koniec tygodnia mamy kilka pomniejszych różności z oficjalnego forum. Po pierwsze, skąd się bierze proceder, w którym gracze poszukują innych z trzema egzemplarzami Infernalnej Machiny?

No więc zauważyłem, że są ludzie szukający drużyny, w której KAŻDY GRACZ ma trzy machiny (3 x 4 = w sumie 12 machin).

Czemu?

Da się otworzyć 12 portali w jednej grze?
Czy może chodzi o maksymalizacje naszych szans na zdobycie organów w czterech różnych grach?

Najprawdopodobniej szereg powodów za tym stoi. Po pierwsze, każdy po równo się dokłada do wyprawy (przynajmniej pod względem materiałów). Po drugie, im więcej masz portali, tym więcej masz szans na zdobycie demonicznego truchła.

Co do tego, dlaczego akurat 3 a nie jakaś inna liczba? Prawdopodobnie dlatego, że w jednej grze można otworzyć tylko trzy portale. Choć same portale są losowe, nie da się trafić do tej samej krainy czystego zła dwa razy w jednej sesji. Więc podejrzewam, że taka strategia podnosi wydajność całej wyprawy. Gracz A używa swojej machiny w jednej grze, potem gracz B używa swojej w następnej, etc, etc.

Po drugie i na koniec, wygląda na to, że Goblin Skarbnik stał się zauważalnie twardszy po łacie 1.0.5, a jego krótkotrwała, pozwalająca uciec niezniszczalność, wcale nie pomaga:

Dlaczego jeśli trafię Goblina za 400k obrażeń, przez jedną/dwie sekundy jest odporny na obrażenia, zanim nie będzie mógł uciec, po czym znowu przyjmuje obrażenia i po chwili znowu jest odporny? Jeśli mogę wziąć Goblina na dwa razy, powinien móc to zrobić. Szczególnie, jeśli teraz jest tak, że podbiegając do niego i zadając szlaga, dziad odbiega w grupę Fanatyków, którzy kończą mój żywot. Czuję się wycyckany z należących mi się fantów. 🙁

Ta odporność jest akurat zamierzona i ma tam być, celem zapewnienia, że Gobliny Skarbnicy spełnią swoje zadanie po zostaniu zaatakowanymi (w sensie, że mają czas na ucieczkę, zanim zostaną stłamszeni). Jest tak od premiery i niczego w tym temacie nie zmienialiśmy.

Co rzeczywiście się w tym przypadku dzieje? Jako że gobliny mają teraz znacznie więcej żywotności z racji Siły Potworów, każdy punkt obrażeń, jaki im zadacie staje się ważny, więc jeśli są odporne na część z nich, staje się to O WIELE bardziej zauważalne. To powiedziawszy, z tego co rozumiem, owa odporność powinna działać tylko przez kilka pierwszych chwil walki, więc możesz spróbować zgłosić tą sprawę na forum Bug Raportów. 🙂

Naprawcie proszę sposób, w jaki żywotność Goblinów Skarbników skaluje się z Siłą Potworów. Dziękuję.

Kiedy pierwotnie określaliśmy w jaki  sposób żywotność Goblinów Skarbników będzie się skalować z każdym poziomem Siły Potworów, chcieliśmy się upewnić, że nadal będą miały szanse w walce z waszymi bohaterami i zapewnią wam odpowiedni poziom wyzwania. Myśleliśmy, że całkiem dobrze nam to wyszło, jednak po przyjrzeniu się waszym opiniom po premierze 1.0.5, zgadzamy się, że mogliśmy istotnie trochę za wysoko podnieść poprzeczkę. Już zaczęliśmy się przyglądać szeregu strojeń, mających na celu stonować przyrost żywotności goblinów na wyższych poziomach SP. Nie mamy jednak więcej szczegółów na ten temat w tej chwili.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 09.11.2012 13:26

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.