Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Inferno Nie Dla Hardcore, Informacje w Widoku Postaci, Losowość Affix’ów

Mamy trzy sprawy, na które Bash ochoczo odpowiada. Po pierwsze, pewien przerażony wizją Inferno fan Hardcore, począł się obawiać o możliwości swojej potencjalnej postaci na tym przerażającym dla Hardcore'owców poziomie trudności.

Cóż, jeśli Inferno jest rzeczywiście o wiele trudniejsze od Piekła, to biorąc pod uwagę slogan gry: "you will die", ludzie z hardcore nie będą mieli równej szansy na pokonanie tego etapu gry a przynajmniej, skończą tam martwi i wkurzeni. (Szczególnie z natychmiastową śmiercią przy walkach z boss'ami)

Może to jest zachęta do grania softcore?

Nie mamy żadnych planów na restrykcję lub zmianę poziomu trudności gry dla postaci Hardcore.

Przetrwanie rzucanych ci wyzwań ogrywając je, to cel całej zabawy. Postacie Hardcore, które spróbują się z Inferno i przetrwają, otrzymają kosmetyczne nagrody za swoje wysiłki.

Teraz kwestia ulepszenia informacji podawanych w oknie widoku postaci. Jak zapewne większość z was pamięta/zdaje sobie sprawę, w D2 było z tym sporo problemów. Okno postaci, a w szczególności wyświetlane tam statystyki były niejednokrotnie przekłamane, z powodu błędów w kodzie i nie najlepiej implementowanych tam zmian z przeróżnych patch'ów. W D3 ma być lepiej. Raz, że podejście do statystyk przedmiotów ma być bardziej rygorystyczne, a dwa, że niektóre affix'y stały się bardziej intuicyjne przez proste zrezygnowanie z przedstawiania ich za pomocą procentów. Jeden fan zwrócił na to uwagę, drugi mu wyjaśnił a Bashiok poparł.

Fan 1: Widziałem znajome (np.) "+37% zwiększona szybkość ataku", zastąpione przez "+0.37 Ataków na sekundę". Uważam to za dziwną decyzję, w końcu co semantycznie znaczy "0.37" ataków? Kto się zgadza, że +% było bardziej intuicyjne?

Fan 2: Nie, nie było. Lub, no... w broni, która ma 1aps nie ma różnicy. Powiedzmy jednak, że broń ma 2 ataki na sekundę. Jeśli zwiększymy je o 37%, będzie miała 2.74 ataki na sekundę. Jeśli zwiększymy je o 0.37 ataki na sekundę, będzie miała 2.37 ataków na sekundę.

Racja. przejrzystsze jest używanie liczb  zamiast procentów tam, gdzie ma to sens. Jeśli maksymalnie zmniejszamy czynnik "chwyć za swój kalkulator", nie ma w tym nic złego.

I na koniec kwestia losowości affix'ów na przedmiotach. Otóż pojawiły się obawy, że w D3 uświadczymy ich mniej niż w D2, przez co przedmioty staną się bardziej ujednolicone. Owe spekulacje są bezpośrednim następstwem publikacji screenshot'a z prezentacji na GC, porównującego dwa przedmioty wysokiego poziomu. Kolejność odpowiedzi trochę zmieniona, coby kontekst był spójniejszy:

Bash, czy możesz skomentować spekulację co do tego, że pula affix'ów na przedmioty jest znacznie mniejsza i bardziej prostolinijna w porównaniu do tej z D2? Wydaje mi się, że ta spekulacja wynika ze screenshot'ów dwóch przedmiotów z Gamescom'u. Statystyki na nich wyglądają bardzo podstawowo, jak wzmocnienie obrażeń, zbroi i atrybutów, tak jak to w WoW'ie jest.

Nie, to co widzieliście w tooltip'ach z Gamescom'u to tylko przykład, który nie odzwierciedla niczego, co mamy w planach. Affix'y są jednym z tych działów, jak bronie i zbroje, w których spędzamy jak najwięcej czasu przed premierą, a potem będziemy tam dodawać jeszcze więcej. Właściwie większość z podstawowych rzeczy mamy już kryte, dodatki do podstawowych statystyk, dodatki obrażeń od żywiołów, zwiększenia szybkości ataku i rzucania zaklęć. Ale będą też bardziej wymyślne rzeczy, jak na przykład odzyskiwanie Arcane Power na krytykach, wydawanie Fury leczące postać, więcej życia z Kul Życia, większy zasięg podnoszenia Kul Życia, zasięg podnoszenia złota... co by kilka wymienić.

Tooltip'y z Gamescom'u są mniej lub bardziej wskaźnikiem tego, co rzeczywiście jest już zaimplementowane w naszych wewnętrznych build'ach w tej chwili (choć po prawdzie, nie tak dużo tego jest), w żadnej mierze nie ma to związku z tym, co planowane jest na dłuższą metę.

Dzięki Bash, to ja pierwotnie o to pytałem 🙂

Jeśli możesz jeszcze z nami trochę podzielić informacjami w tym temacie, czy przedmioty unikatowe (aka Legendarne) będą miały jakieś unikalne statystyki, które nie będą się pojawiały na normalnych affix'ach innych przedmiotów? Tak jak w D2, gdzie niektóre unikaty miały swój motyw, jak na przykład Azurewrath, które bardzo się skupiało na obrażeniach żywiołowych/nie fizycznych i jeszcze miało bonusową aurę. Bardzo mi się to podobało w unikatach D2, wyraźnie je to separowało od przedmiotów rzadkich.

Tak, są affix'y tylko dla Legendarnych.

Błagam, powiedz mi, że Armor of Lucien to tylko przykład a nie prawdziwa nazwa przedmiotu, jest straszliwie nudna.

Wszystkie przedmioty w grze nazwane są po Lucien

 

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 19.08.2011 08:57

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

7 komentarzy to “Inferno Nie Dla Hardcore, Informacje w Widoku Postaci, Losowość Affix’ów”

  1. Marcin Fic says:

    Nie rozumiem, dlaczego ludzie grający na hardcore mieliby nie grać na inferno. Sam chętnie bym tam wpadł i się sprawdził. Jest ryzyko, jest zabawa.

    Ostatnio się rehabilitujecie; wchodzę codziennie i zawsze jest co do czytania 🙂 Oby więcej takich newsów.

  2. Marcin Fic says:

    W takim razie nie mogę doczekać się bety. Codziennie portale jak te będą zalewane informacjami 🙂

  3. lolipop says:

    Jeszcze koło miesiąca musimy wytrwać, jeśli ktoś nie będzie miał tyle szczęścia by w bete zagrać to i tak perspektywa czekania jeszcze 4-5 miesięcy na premiere nie przeraża jak choćby jeszcze rok temu wiadomość „Diablo 3 niestety nie w 2010” ;]

  4. Aser says:

    Nawet gdy nie dostanę się na betę, a będzie to dla mnie koszma…. y… „inferno” 😉 to i tak Ją DOSTANĘ!!! tak czy siak pogram. Sry, niebiescy. Czekam już ponad 10 lat na 3 część, a zamówienie przedpremierowe składałem już kilka razy w zagranicznych sklepach, ale były to niestety fake ehhhhh. Teraz czekam na nocną premierę w Ultimie. Był tam star2 to i diablo będzie. Oby tylko markety nie zrobiły znów niezłej kichy i nie dały gry dzień przed premierąna pułeczkach jak to lubią ostatnio robić. Chcę poczuć się choć troszkę uprzywilejowany dostają swoję grę do łapek o 00:01 dnia premiery, a jeżeli ktoś myśli, że to niemożliwe przez kolejki to grubo się myli bo już ustawiam się z kilkoma osobami pod sklepem dzień przed premierą o 7 rano i pierdziele będę STAŁ TE 17 GODZIN hmmm tzn. siedział w samochodzie z browcem nerwowo odpalając peta od peta do godziny DIABLO!!!

  5. Khorba says:

    przypomne tylko ze do premiery d3 zostalo 92 dni ;p

  6. Ralf says:

    Bardzo fajna stronka o D3, dlaczego dopiero dzisiaj ją znalazłem. Dużo fajnych newsów, czysto i przejrzyście. Gratuluje!!!

Skomentuj wpis.

*