Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Jak Działają Obrażenia od Żywiołów? Artworki Sons of the Storm!

W porównaniu do systemu z Diablo 2, obrażenia od żywiołów w D3 są jedną z jego najmniej intuicyjnych funkcji. Z tego też względu, fani zwrócili uwagę Niebieskich na pewien związanymi z nimi problem i zażądali wyjaśnień. W efekcie, w najbliższej przyszłości można się spodziewać porządnego omówienia tego tematu, po dzisiejszym wstępniaku Lylirry:

Okazuje się więc, że dowolny przedmiot, który mówi, że "dodaje +x% do obrażeń od żywiołów" działa tak, że mnoży twoje nie-żywiołowe  ("czarne") obrażenie od broni przez 1.0X (przez co jeśli masz +6% do trucizny i masz broń ze średnią 950 normalnych obrażeń, dostaniesz 106% razy 950 = (950 normalnych +57 od trucizny) obrażeń jako podstawowe obrażenia od broni. Generalnie, jeśli twoja broń nie zadaje obrażeń od żywiołów, otrzymasz +6& zwiększenia obrażeń jako obrażenia od trucizny.

WIELU graczy bardzo interesuje to, czy tak ta modyfikacja miała działać. Po prawdzie jest to zupełnie nieintuicyjne, kiedy opis sugeruje, że bazowe obrażenia od trucizny powinny ulec zwiększeniu o 6%, a miast tego dostaje się płaskie 6& do nieistniejących obrażeń od trucizny.

Chciałbym wiedzieć, czy zostanie to zmienione, czy może w nieskończoność będzie tak działać, bo jeśli tak to miało działać, rzeczy w rodzaju Traktu Zunimassy oraz Triumwiratu (w przeciwnym razie średnie przedmioty) staną się absolutnie najlepszymi przedmiotami dla niektórych klas.

Niebiescy, proszę, oświećcie nas!!

Affix "+x% Obrażeń od Żywiołów" działa dodając "x%" twoich fizycznych obrażeń do twojego ataku w formie wyszczególnionego rodzaju obrażeń.

Bardzo prosty przykład:

  • Twoje fizyczne obrażenia wynoszą 100, a przedmiot dodaje +3% obrażeń od Ognia.
  • Otrzymujesz 3 dodatkowe obrażenia od ognia przy każdym ataku.

Rzeczy, które brane są tu pod uwagę

  • Pierścienie, Mojo, Kule (etc), które mają affix "X-Y" obrażeń (np. "1-2 Obrażeń")
  • Bazowy przedział obrażeń twojej broni, zanim jakiekolwiek obrażenia od żywiołów zostanę dodane przez ten affix.
  • Affixy +Min albo +Max na broniach.

(Uwaga: nie czerpie korzyści z affixów na broniach "+X-Y Obrażeń od Żywiołów")

Zdajemy sobie sprawę, że obecne opisy tego affixu mogą być nieintuicyjne i chcielibyśmy to w przyszłości naprostować. Jeśli macie jakieś sugestie, jak inaczej ubrać w słowa ten affix, zdecydowanie jesteśmy zainteresowani waszymi sugestiami. Pamiętajcie tylko, że w tooltipach jest mało miejsca i że trzeba będzie to potem przetłumaczyć na wszystkie dostępne wersje językowe.

Czy możecie wyjaśnić, dlaczego kodujecie to tak, że dodaje 2 * (x%) min obrażeń miast x% min + x% max?

Uwaga: osobiście wszystko obliczyłem i mogę wam powiedzieć, bez cienia wątpliwości, że obecnie dodaje to 2 * (x%) min i ignoruje maksymalne obrażenia twojej broni.

Zwróciłam się do naszych deweloperów, programistów oraz ekipy WA celem uzyskania dodatkowych informacji. Jak tylko będę wiedziała więcej, wrócę do tego wątku.

Dziękuję za zwrócenie uwagi!

I na koniec, witryna Sons of the Storm (swego rodzaju portfolio głównych artystów koncepcyjnych Blizzarda), opublikowało zatrzęsienie artworków do Diablo 3, wykonanych na przestrzeni 2006-2008 przez Drawgoona i Red Knuckle'a. Enjoy!

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 04.09.2012 14:15

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Jak Działają Obrażenia od Żywiołów? Artworki Sons of the Storm!”

  1. Sadkill says:

    Świetne arty, dlaczego Diablo 3 tak nie wygląda :p

  2. abra-kadabra says:

    Wlasnie, dlaczego D3 tak nie wyglada!?!?

Skomentuj wpis.

*