Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Jak Formułować Swoje Opinie na Oficjalnych Forach?

Nie ma końca przejawów zdegustowania na oficjalnych forach Diablo 3. Pośród dziesiątków, jeśli nawet nie stek postów o w miarę rozbudowanej retoryce i argumentacji (czyli takich, które nie kończą się na jednym negatywnym zdaniu) wyróżnić można szereg powtarzających się kwestii: przedmioty (legendarne za słabe, niebieskie za mocne - nie tak powinno być), bossowe (za łatwi i ze zbyt kiepskimi fantami), Inferno (za trudne, rzadkie potwory/czempiony nie do zrobienia) oraz "Co wyście robili przez te wszystkie lata?" (wrażenia z finalnego produktu są nieproporcjonalne do czasu jego produkcji) i "Diablo 2 było lepsze" (Diablo 3 to miało być Diablo 2 w wersji 2.0).

Tutaj mamy do czynienia z kolejnym przemówieniem o negatywnym wydźwięku. Można się z nim zgodzić, można też na boki kiwać głową. Lylirra postanowiła spróbować nakierować graczy (z powrotem?) na właściwe tory prowadzenia dyskusji, wystosowując oficjalne wytyczne, co do gwarantującego konstruktywność sposobu, w jaki należy prezentować swoje opinie. OP fana, na który Lylirra odpowiada przytaczam tylko w jego wersji TL:DR, jako że większość z was słyszała to już dziesiątki razy:

TL;DR - Zróbcie tak, by nabijanie poziomów miało więcej sensu. USUŃCIE TE PASKUDNE AFFIXY "SHIELD" Z POTWORÓW. Przedmioty legendarne powinny być tymi, na których budujemy nasze postacie, rzadkie na drugim miejscu, a niebieskie mają płakać w kącie, że są tak bezużyteczne, jak białe.

Odpowiem na ten wątek zamiast go zamykać, czy w ogóle moderować. Wyjaśnię dlaczego. Po pierwsze, myślę, że rzeczywiście starasz się na swój sposób opisać swoje wrażenia. Definitywnie poświęciłeś trochę czasu na zestawienie swoich przemyśleń i podzielenie się nimi z nami, co należy docenić. Po drugie, wydaje mi się, że mało zabrakło, by twoja opinia stała się konstruktywna.

Uznałam jednak, że te wątek stanowi dobrą okazję do wyjaśnienia wam, w jaki sposób możecie przekazywać swoje opinie tak, by miast jedynie krytykować - pomagały.

Oto więc moje rady:

Po pierwsze, powstrzymajcie się od używania wielkich kwantyfikatorów w rodzaju obwieszczeń, że gra jest porażką, albo że dzielicie się z nami faktami. Często to widać w miejscach występowania flame wars, ponieważ ktoś obwieszcza coś tak nieszkodliwego [albo ja nie wiem co znaczy "innocuous", albo Lylirra mówi z jakimś przekąsem; chyba jakieś inne słowo by tu bardziej pasowało... - red.], jak "Wszyscy czujemy x", ablo "to jest fakt", a przecież są to tylko opinie. Lepiej jest jasno stwierdzić, że dzielimy się tylko swoją osobistą opinią, miast mówić za wszystkich. Tym sposobem, mamy większe szanse na zawiązanie konstruktywnej dyskusji z mniejszą ilością wrogości ze strony graczy, którzy się z nami nie zgadzają.

Po drugie, dobrze jest unikać bardzo emocjonalnych zwrotów w rodzaju "x jest głupie", "y jest kompletnie zepsute", z ssie po całości". Niespecjalnie to konstruktywne, a co gorsza może odstraszyć ludzi od właściwego przekazu twojej wypowiedzi.

Po trzecie, (i chyba na koniec) istotne jest być bardzo ścisłym względem tego, co nam się nie podoba i dlaczego. Równie ważne jest wyrażenie tego, co nam się podoba, przez co nie nastąpi wylanie dziecka z kąpielą (że tak powiem).

Stwierdzanie, że Diablo II jest lepsze od Diablo III jest OK, jeśli taką macie opinię, jednak tego typu rozmowy do niczego raczej nie prowadzą. Diablo III to nie Diablo II. To jednak powiedziawszy, jeśli coś ci się w Diablo II podobało, zupełnie w porządku jest opowiedzenie co to było oraz dlaczego. Nie gwarantuje to, że sprawdziłoby się to przy Diablo III, jednak potencjalnie coś takiego może uzyskać posłuch u deweloperów, jeśli uznają, że ma to sens.

Pokrótce rozumiemy, że w tych wszystkich ostrych postach tkwi wiele emocji i pasji. Sami równie intensywnie się grą emocjonujemy. Po prostu ważne jest opanowanie tej pasji i ukierunkowanie jej w taki sposób, by przyczyniła się do potencjalnego poprawiania rzeczy, które poprawy mogą potrzebować. Nie zaspokoimy wszystkich wymagań, choćbyśmy nie wiem jak bardzo się starali, próbujemy natomiast zadowolić tak wielu graczy, jak tylko to możliwe.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 25.05.2012 12:13

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.