Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Jeszcze Kilka Słów o Inferno

Na szybkiego: Bashiok dopowiada kilka rzeczy do swojego ostatniego, aktualizującego stan naszej wiedzy o Inferno posta.

Napisałem gdzieś z trzy strony odpowiedzi, kiedy mi wszystko forum wcięło po kliknięciu w Podgląd... *płacze*

Ok, sprowadzało się toto do tego:

- Przeczytać mojego poprzedniego posta. Wygląda na to, że niektórych ominął.
- Cieszy mnie, że większości z was się zmiana podoba i jestem pewien, że w grze się zakochacie.
- Co do tych niektórych z was, którym się nie podoba, też się w grze zakochacie, bo jesteście w błędzie. 😉
- Pule przedmiotów nie są ograniczone do konkretnego Aktu, Bossa, czy czegokolwiek innego. Choć będziesz mieć większe szanse na lepsze przedmioty w IV Akcie Inferno, możesz dostać te same przedmioty w Akcie I, a nawet w Piekle.
- Nasza filozofia puli przedmiotów pozwala na rozbicie urny i dostanie najlepszego przedmiotu w grze - wszystko sprowadza się do szansy. Działanie na bardziej wymagających lokacjach i podejmowanie walki z trudniejszymi przeciwnikami nie zawsze będzie najlepszą metodą na zdobywanie ulepszeń dla swoich obecnych przedmiotów.
- Poprzednio, poziom trudności Inferno miał poziom potworów 61 w całej rozpiętości, za to teraz, zaczyna się na 61 w Akcie I i całkiem szybko zaczyna rosnąć, aż do około 65(?) w Akcie IV. Jeśli cokolwiek zrobiliśmy z poziomem trudności, to żeśmy go podnieśli.
- Mamy już wewnętrzne zakłady co do tego, ile miesięcy zajmie komuś przejście Inferno.
- Płaski poziom Inferno z 61 poziomem potworów miał dość mały próg zwiększenia poziomu trudności, a jak już się przezeń przedarłeś, nie było już ku czemu dążyć, nie było sensu.
- Generalnie nuda nie bierze się z powtarzalności zawartości gry, pojawia się przy braku możliwości progresji, czy też z jej łatwości.
- Mając w Inferno wyraźny wzrost wyzwania , możemy zachęcać do dalszego rozwoju, nie stawiając przed graczem ceglanego muru poziomu trudności.

To by chyba było na tyle. W każdym razie, jak już mówiłem, zdaję sobie sprawę, że znaczna większość z was jest grą podekscytowana, tak jak poczynioną tu przez nas zmianą i nie możecie się już doczekać próby przejścia Inferno. Po prostu nie czujcie się źle, jeśli będziecie musieli wrócić do Piekła 🙂

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 04.04.2012 19:10

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Jeszcze Kilka Słów o Inferno”

  1. kamil306 says:

    no i to by było na tyle….

Skomentuj wpis.