Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Komunikacja Między Społecznością, a CMami Plus Kilka Innych Kwestii

Czołowi Niebiescy CMowie powracają z kilkudniowego letargu i z miejsca wpadają pod ogień graczy żądających wyjaśnień odnośnie pozostawiającego ich zdaniem wiele do życzenia sposobu i jakości komunikacji między nimi, a Menadżerami Społeczności samymi w sobie. Bashiok bierze wszystko na klatę:

Dlaczego nie pojawiacie się w wątkach z 50-cioma stronami?

Potraktujcie to pytanie bez jakichkolwiek pouczających podtekstów. Jestem po prostu ciekaw. Wy po prostu zanosicie te opinie do deweloperów bez odpowiadania? W ogóle to do nich trafia?

Czasami, albo może i nawet zazwyczaj, odnosimy wrażenie, że nasza obecność potrafi wybić dyskusję z torów, albo wprowadzić do niej zewnętrzne elementy. Te fora są po prawdzie dla was do gadania o waszej grze, dla nas do oglądania i wskakiwania, kiedy mamy coś, czym wypada się podzielić. Przyglądamy się dużym wątkom, możemy jednak po prostu nie mieć niczego do powiedzenia.

Chciałbym, abyście odpowiedzieli na sugestię wprowadzenia większej ilości filtrów wyszukiwania w Domu Aukcyjnym, 3 to za mało, trzeba nam co najmniej 6.

Tak, wiemy, że AH potrzebuje trochę pracy na UI. Nie mam jeszcze konkretów co do tego, jakie te zmiany będą (choć z pewnością mamy rozległe listy z waszych opinii), ani kiedy będą.

ROZMIAR EKWIPUNKU!

Trzeba nam więcej miejsca, Bashiok! Możesz nam coś powiedzieć o możliwości wprowadzania dodatkowych zakładek w naszej skrzyni?

Cóż, wymagania magazynowe mogą się drastycznie zmieniać od osoby do osoby. Każdy slot magazynowy zabiera pewną ilość miejsca na fizycznym dysku twardy serwerowni (a przynajmniej teoretyczną ilość miejsca). Bez przerwy ewaluujemy i rewaluujemy obecną przestrzeń magazynową, przeciwstawiając ją nowym funkcjom, trendom użytkowania, etc. Nie jestem pewien, czy ostatnio rzeczywiście miały miejsce jakieś rewaluacje, jako że generalnie jesteśmy zdania, iż obecna przestrzeń jest wystarczająca nawet dla najbardziej zawziętych kolekcjonerów.

Część obecnego zestresowania waszej bazy graczy pochodzi głównie z faktu braku wiedzy na temat tego, nad czym obecnie pracujecie. Wydaje mi się, że to najtrudniejsza rzecz, kiedy tak poważnie kocha się serię taką, jak Diablo. Zgodzilibyście się na czat Q&A z użytkownikami Diablo 3? Bardzo byśmy chcieli coś usłyszeć od deweloperów. Od Diablo zaczęła się moja miłość do gier Blizzarda. Stąd się bierze ta cała pasja względem tej gry. Gracze chcieliby wiedzieć, że są istotni dla przyszłości Diablo 3.

Zrobiliśmy AMA nie taaaaaaak dawno temu. Powiedziałbym, że kolejne powinno być już nie długo, jednak szczerze staramy się trochę dalej zajść z pracami  nad 1.0.4, coby podzielić się bardziej skrystalizowanymi szczegółami na temat tego, co ta łata będzie w sobie zawierać.

Społeczność jest również świadoma, że Blizzard zatrudnił nowego Menadżera Społeczności. Czy to oznacza, że będziecie bardziej aktywni, czy może będzie to po prostu kolejny medartor forum?

Nazwy tych stanowisk są trochę niejasne. Mieliśmy wcześniej otwarte jedno stanowisko menadżerskie, jednak miast tego robiliśmy je na cztery nowe stanowiska. Nazwa to "Menadżer Społeczności", która wprowadza trochę w błąd, ponieważ większość z was zna nas jako właśnie "Menadżerów Społeczności", gdzie jednak nasze stanowiska tak się po prawdzie nie nazywają. Te cztery nowe stanowiska są pozycjami dowódczymi dla każdej serii gier (a jedno dla marketingu społecznościowego) z własną małą drużyną ludzi oddanych konkretnej grze i jej społeczności. Obecnie, sporo z nas pracuje pomiędzy tytułami, jednak nowy sposób organizacji będzie miał oddzielne grupy.

Dlaczego deweloperzy poświęcają tyle czasu na naprawianie AH i innych, bardzo małych bugów, kiedy ważniejsze sprawy są przekładane na szary koniec?

Czy wy po prostu ekstensywnie testujecie te "poprawki" do 1.0.4.?? Wydaje mi się, że gdybyśmy wiedzieli, dlaczego ekipa naciska na poprawianie pomniejszych, mających małe znaczenie detali, pozostawiając ważniejsze rzeczy w nieładzie, załagodziłoby to większość ze zmartwień społeczności.

To akurat bardzo mnie dotyczy, jako że moja główna postać to Szaman, obecnie w drugim Akcie Inferno. Po prostu nie pojmuję, dlaczego tak dużo z moich bezużytecznych umiejętności pozostaje niezmienionych, kiedy trzeba tylko małego buffa wartości w tych umiejętnościach (np. Hedge Magic), coby uczynić je bardziej atrakcyjnymi.

Cała ekipa nie pracuje nad jedną łatą aż do momentu jej implementacji. Mamy dużo różnych ludzi pracujących w wielu różnych drużynach nad wieloma różnymi elementami. Na przykład, 1.0.3b zostało opóźnione o całe tygodnie z powodu wielu problemów technicznych, jednak nie wpłynęły one na projektantów pracujących nad 1.0.4 i dalej.

Są zajęci pracą nad przyszłymi zmianami i jak tylko będziemy mogli się podzielić szczegółami na ich temat, zdecydowanie to zrobimy.

Czy nierealistyczne byłoby zaznajomienie nas z listą zmian, które PLANUJECIE wprowadzić w 1.0.4, albo PRÓBUJECIE wprowadzić do 1.0.4 (i tak dalej)?

Obecnie wiemy, że PvP nadchodzi, ale nie wcześniej, niż w 1.1.

Wiemy jeszcze o kilku innych rzeczach, które staracie się zawrzeć w 1.0.4, ale znane nam jest tylko to, co akurat nam zdradzicie. Dlaczegoż nie podzielicie się wszystkim, co macie NADZIEJĘ zawrzeć w 1.0.4 z obowiązkowym zastrzeżeniem dla graczy, że nie wszystko może się udać ze względu na testy/balans, etc.?

Dzięki temu przynajmniej ludziska wiedzą, że pracujecie nad zaadresowaniem problemów/zmartwień, które obecnie mają.

Po prostu nie wydaje mi się, by argumenty za przeważały te przeciw. Jeśli powiem wam teraz o zmianie, która ostatecznie zostanie wycięta i nigdy nie będzie zaimplementowana, co na tym zyskacie? Co my na tym zyskamy? Z pewnością będziecie mieli na nas amunicję na tygodnie/miesiące/lata (*kaszledomydlagraczykaszle*), jacy to my jesteśmy głupi kłamcy, czy cokolwiek. Z pewnością, mielibyście dzięki temu o czym gadać przez jakiś czas. Poza tym, nie widzę specjalnie co ktokolwiek mógłby dzięki temu zyskać. Jestem całkowicie za jawnością, istotne jest jednak zarządzanie momentem i miejscem publikowania takich informacji.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 11.07.2012 10:44

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Komunikacja Między Społecznością, a CMami Plus Kilka Innych Kwestii”

  1. Adek says:

    Czy może po prostu boją się że zapowiedzą znowu jakiegoś nerfa itemów te przedmioty zbyt szybko przestaną schodzić i na tym nie zarobią.

Skomentuj wpis.

*