Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Koniec Nowych Lokacji w Becie, Hardcore, Twitter: Bashiok, Jay Wilson

News zbiorczy będzie, bo poszczególne jego elementy są raczej zbyt małe na własne nagłówki. Po pierwsze, niedawno odkryte nowe lokacje w becie zostały już na amen zablokowane, a więc nawet jeśli ktoś miał do nich Punkty Nawigacyjne, na nic mu się już one nie zdadzą. Szkoda? Pewnie, że szkoda, ale na dłuższą metę, Niebiescy powinni się trzymać swoich zasad i skoro beta miała być odtąd dotąd, to niech taka będzie. W końcu po co tworzyć niepotrzebne precedensy.

Po drugie, Bashiok odpowiada na wątpliwości związane z dwoma umiejętnościami: Companion Łowcy Demonów (z runą zmieniającą go w zbierającą złoto fretkę) oraz Threatening Shout z runą włączającą Grim Harvest. Fan tłumaczy skąd konsternacja:

http://us.battle.net/d3/en/class/demon-hunter/active/companion

Ferret Companion
-Przyzywa fretki miast kruków. Fretki zbierają za ciebie złoto i zwiększają jego ilość wypadającą z potworów o 10%.

http://us.battle.net/d3/en/class/barbarian/active/threatening-shout

Grim Harvest
-Wrogowie zostają okrutnie wstrząśnięci, przez co szansa na wyrzucenie magicznych przedmiotów wzrasta o 5%.

Pomyślcie o rozgrywce końcowej. Czy to naprawdę jest fair? Łowca Demonów będzie świetny do farmowania złota a Barb będzie miał szanse na dodatkowe fanty.

Z tego co wiem, żadna inna klasa nie ma czegoś takiego.

...a będąc przy Grim Harvest Barba, czy jest możliwe, by w tych dodatkowych fantach znalazł się przedmiot legendarny?

To wszystko powiedziawszy, co dokładnie czyni to fair? Co dostają inne klasy, co mogłoby się z tym równać? Nie mam pojęcia.

Fair w tym przypadku polega na tym, że musisz wybrać między jedną z tych wspomnianych run a inną, która może dać ci więcej obrażeń. Jest to taki sam rodzaj decyzji jak przy przedmiotach czy kamieniach szlachetnych. Pewnie jeśli rzeczywiście chciałbyś kumulować gold find, nie martwiąc się o nic innego, wtedy może właśnie Łowca Demonów byłby klasą dla ciebie, jednak oczywiście jest to ekstremalne podejście.

Przypadek Grim Harvest to nie to samo co magic find, chodzi tu o 5% szansy na dodatkowe skarby losowego rodzaju. Prawdopodobnie najczęściej będzie to tylko mikstura, biały przedmioty albo złoto.

Oczywiście klasy są w tej chwili intensywnie balansowane, trudno więc stwierdzić, co się tu jeszcze zmieni przed premierą.

Po trzecie, Kaivax próbuje ustalić, czy tryb Hardcore jedzie na umiejętnościach czy poświęconym przez gracza czasie:

Pewnego dnia miałem z kumplem rozmowę o HC. Rozchodziło się w zasadzie o to, czy HC można rozumieć jako tryb oparty o poświęcony czas czy umiejętności. Pytam się o to głównie dlatego, że wydaje mi się, iż z HC jest tak, że coby efektywnie weń grać, potrzebna jest kombinacja obu tych aspektów, choć ważniejszy ostatecznie jest czas. Najłatwiejszym sposobem grania w HC byłoby kilkukrotne przejście jednego Aktu celem nabicia sobie poziomów (i zdobycia lepszego sprzętu) po czym przechodzenie do kolejnego. Oczywiście w normalnym trybie Diablo, mało jest sensu w powtarzaniu Aktów (chyba że za sprzętem), jako że śmierć nie jest problemem a kolejny Akt przyniesie szybsze zdobywanie doświadczenia i lepszy sprzęt. Z drugiej strony, jako że możesz zginąć w każdej chwili (w Inferno), trzeba ci umiejętności do utrzymania najlepszego sprzętu i tłuczenia kolejnej zgrai potworów tak szybko, jak to możliwe (coby zdobyć jeszcze więcej sprzętu). Czy w takim razie traktujecie HC jako tryb oparty bardziej na poświęconym nań czasie, czy umiejętnościach (albo kombinacji obu)?

Tak -- jeśli popatrzysz na całą grę jak na krzywą poziomu trudności, a są tam momenty nagłych skoków, gracze hardcore będą chcieli młócić lokacja zaraz przed tymi skokami tak długo, jak tylko się da, zanim podejmą ryzyko pójścia dalej.

Możliwe jednak, że owa krzywa wcale nie będzie miała nagłych, stromych skoków. Równie dobrze może być całkiem równa w swym wznoszeniu.

Jednak nawet jeśli nie będzie dokładnie równa, nadal może być trudno przewidzieć gdzie będzie kolejny skok w poziomie trudności. Wcale nie muszą się znajdować w przerwach między konkretnymi poziomami trudności. Takie skoki mogą się pojawić po siedmiu wciągnięciach przeciwników do walki [pull - przyp. red.], jak i po siedemdziesięciu.

Teraz Twitter, a więc po czwarte, Bashiok wdaje się w dysputę z pewnym fanem co do wątpliwego w jakość i treść obecnego stanu oficjalnego forum Diabo 3:

Szczere pytanie. Dlaczego pozwalacie na taką ilość spekulacji na forach? Chcecie temperaturę podnieść? Nie dajecie sobie z tym rady? –@jeremysnow2
A byś proponował zrobić? To jest forum. Dyskutuje się na nim o tym, o czym ludzie chcą dyskutować, a o tym właśnie chcą dyskutować. –@Bashiok

No dobra, może po prostu frustruje mnie przebijanie się przez ten cały szum, celem znalezienia czegoś konstruktywnego/śmiesznego/informatywnego. –@jeremysnow2
Uwielbiam ukrócać plotki, jednak w tym momencie, nie da się już tego opanować. Tylko data premiery to naprawi. 😀 –@Bashiok

Nie prawda. Po premierze będzie "PvP teraz?", "a może teraz?". Potem będzie "gdzie jest dodatek?", "może teraz?". –@jeremysnow2
Słusznie... 😐 –@Bashiok

I po piąte, Jay Wilson kiwa głową, kusi i rzuca kilka konkretów:

W finalnej wersji te gobliny ze skarbami będą mogły rzucać rzadkie, legendarne i przedmioty z zestawów, czy może tylko niskiej jakości magiczne? –@dsantos
Mogą rzucać przedmioty wyższej jakości. –@AngryRobotics

Czy system dobierania graczy będzie próbował wybierać takich o podobnym wyposażeniu? –@TheCrazyValheru
Podobne umiejętności, na co wpływa umiejętność grania oraz sprzęt. –@AngryRobotics

Hej, stary, chciałem tylko powiedzieć, że dostałem BETĘ kilka dni temu i mogę już umrzeć szczęśliwe. Tylko jedno pytanie, będą intra klas postaci?  –@RaptorsFan60
Tak, każda klasa ma animowane intro w 2D, które wygląda tak, jak w pokazanym przez nas filmie wprowadzającym. –@AngryRobotics

W jaki sposób możesz "odliczać dni" do zapowiedzenia daty premiery, skoro mówisz, że "[my] dowiemy się, jak tylko [ty] będziesz wiedział"? J’accuse! –@vinhugh
Dowiedziecie się, jak tylko będę mógł powiedzieć. Nie, nie mogę powiedzieć kiedy to będzie. –@AngryRobotics

D3 jest testowane i strojone, coby zrobić sign of delay, co nie? Pewnie przynajmniej kilka miesięcy. –@AlexBittar
Nie, nie żeby zrobić sign of delay, takie rzeczy się robi przed premierą. –@AngryRobotics

Właśnie skończyłem epickiego co-opa na czterech graczy w Inferno. Dużo ginąłem. Było super! 😀 -@AngryRobotics

Cześć Jay, możesz wymienić jedną, ekstremalnie trudną kombinację atrybutów na bandzie lub jednym potworze z Inferno? Dzięki! –@diabloiii_de
Walczyłem dzisiaj z combo Vortex/Waller/Illusionist/Molten, które ostro kopało tyłki. –@AngryRobotics

Zastanawiam się, czy Towarzysze są nadal wartościowi w Inferno? Mój Templariusz ma 2.47 DPS z bronią 8 DPS. Sorry, to jest 2.72 DPS z bronią 13.9 DPS. –@Chaos5061
Towarzysze nie są dobrym sposobem na obrażenia. Nadają się za to tankowania, buff i debuffowania. –@AngryRobotics

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.03.2012 15:58

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.