Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Maksymalny Poziom Postaci: 60

Kawał ważnej wiadomości ze strony Bashiok'a. Poprzednie informacje odnoście maksymalnego poziomu doświadczenia postaci (przyp. mowa była 100), zostały zdementowane:

Pracowaliśmy nad maksymalnym poziomem doświadczenia, który jest z trochę inny. Jest to coś, do czego nawiązywałem już wcześniej, jednak myślę, że warto to przedyskutować wcześniej niż później.

Pracujemy z niższym maksymalnym poziomem doświadczenia z całej masy powodów, głownie jednak rozchodzi się o arbitralność liczb w przypadku poziomów doświadczenia, poziom 99 istnieje tylko i wyłącznie by istnieć. Mianowicie jest to naprawdę wysoka liczba, zważywszy na wiele innych dobrych rzeczy, jak wartościowe tempo rozwoju postaci/umiejętności/mocy, dystrybuowanie przedmiotów, balans itp. Był to swego rodzaju długoterminowy cel, który tak naprawdę nie miał większego znaczenia, prawie Osiągnięcie (Achievement), bez błyskającej oznaki jego osiągnięcia lub równie dramatycznego dźwięku. Osiągnięcie poziomu 99 nie dawało absolutnie nic, a sama gra kończyła się zazwyczaj gdzieś w okolicach poziomu 80 (dla wielu ludzi nawet wcześniej) a rozciąganie rozgrywki na kolejne 20 poziomów do 99, tworzyło całą masę spraw, z których poradzeniem sobie lub uzasadnieniem mieliśmy duże problemy. Dlatego też, w tej chwili pracujemy z maksymalnym 60 poziomem doświadczenia.

To jest pewnie moment, w którym wiele z was krzyczy "60!? To jak World of Warcraft Classic!" a reszta z was puka się w czoło z niedowierzaniem "60!? Nie dało się wybrać żadnej innej liczby? Teraz wszyscy zaczną porównywać grę do World of Warcraft!"

Poziom 60 wynika z wielu godzin przemyśleń nad zawartością powstającej gry i tym jakie wrażenia chcemy osiągnąć w zdobywaniu doświadczenia na każdym poziomie. Okazało się, że obecna liczba zdaje egzamin.

Naturalnie wszystko sprowadza się do krzywej doświadczenia. Na przykład mogliśmy powiedzieć, że w Diablo III po prostu maksymalny poziom to 60 i następnie dostroić krzywą do do czasu w jakim mniej więcej zajęłoby komuś osiągnięcie 99 w Diablo II. Oczywiście tak żeśmy nie zrobili, ale powinno to pomóc zilustrować, że czas potrzebny do awansowania z 1 do 60 poziomu doświadczenia z Diablo III nie ma związku z awansem do poziomu 60 w Diablo II. 60 poziomów miast 99 nie oznacza mniejszej ilości zawartości w grze czy słabszych przeciwników itp. Nie są to uniwersalne poziomy mocy, które są takie same dla każdej gry. Po prawdzie szykujemy znacznie dłuższą grę niż Diablo II i jestem gotowy się spierać, że klasy postaci w Diablo III będą się czuły znacznie potężniejsze niż wcześniej. Dobra, to mamy za sobą, idziemy dalej!

Doświadczenie zwiększające poziomy, zawsze się kiedyś musi skończyć, ponieważ ostatecznym celem gry jest polowanie na przedmioty. Więc miast pozwalać no rozciągnięcie tego aspektu na mniej znaczące 80 poziomów jak to było w Diablo II, mamy 60 poziomów pełnego wypasu; na każdym poziome otrzymasz znaczący i dający się zauważyć zastrzyk mocy. Dochodzą tu jeszcze tony innych benefitów i rozwiązań na wiele problemów z wyższym maksimum poziomów, ale dam już sobie z nimi spokój w tym wywodzie.

Całkiem słusznie to brzmi. Najważniejsza sprawa, to że ilość poziomów tak na prawdę nie ma znaczenia. Liczy się to co przez ten czas (awansowania od 1 do X poziomu), sama rozgrywka nam zaoferuje w kwestiach fabuły i mechaniki. Dodatkowo, Bashiok wspominał jeszcze, że przedziały awansowania na poziomy doświadczenia względem poziomów trudności, kształtują się mniej więcej tak: do 30 na pierwszym poziomie, do 50 na drugim i do 60 na ostatnim. Choć nie wiadomo dokładnie jak ta niezmiernie istotna zmiana wpłynie na resztę powiązanej z nią zawartości w grze, dobrze jest poznać kolejny solidny fakt na temat Diablo III.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.10.2010 15:02

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Maksymalny Poziom Postaci: 60”

  1. mistrzou says:

    Moim zdaniem firma blizzard po prostu idzie na łatwiznę ściągając tyle rzeczy z wowa. Zapewne osiągnięcie 60lvlu w diablo 3 będzie identyczne do zdobywania poziomu w wow classic, z tą różnicą, że zostanie pomnożone xx krotnie, ze względu na czas w jakim rozwalamy potwory. Zapewne wyjdą tak jak w przypadku wowa 2 kolejne dodatki do diablo 3, w których będziemy mieli do dyspozycji jakąś nową postać, zakładam że w 1 dodatku będzie to nekromanta a w drugim druid. Tyle blizzard w tworzeniu diablo 3 czerpie z silnika wowa, że szkoda gadać..
    Oczywiście trzeba również przyznać, że zostało wymyślonych parę przydatnych nowości niemniej jednak jest różnica jak firma gier tworzy z boku diablo 3, niż by zaprzestała z wowem i skupiła sie wyłącznie na tworzeniu diablo 3, gra wtedy warta by była swojej ceny.

  2. gracjan says:

    Bzduła! Mogę się założyć o kilo biedronek, że wyższe poziomy postaci zostaną udostępnione wraz z dodatkami. Jak kolega zauważył pewnie wyjdą 2 i podwyższą max do 80 i 99

    • Iskariota says:

      @gracjan: Woooooosh – the sound of a necro’ed post. Jak Tyś tu trafił? 🙂

      Jakkolwiek. Masz oczywiście rację. Podniesienie limitu poziomów jest jedynie kwestią pierwszego dodatku, który z kolei jest pewnością.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.