Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Marginalność Magic Find, PvP Płatne? Zestawy na Towarzyszach

Aktywność na Polskich forach! Zaczęło się od pytania o to, skąd (albo bardziej, jak) zdobywać większe ilości złota. Jako że od Gold Find fo Magic Find nie daleko, zeszło na to ostatnie i Wuluxar dołączył do dyskusji, dementując marginalność MF w świetle "straszliwiej" losowości wszystkiego w obecnym Diablo 3:

Jako że współczynnik MF sprawia wiele problemów, przypomnijmy:

Współczynnik znajdywania magicznych przedmiotów wpływa na jakość przedmiotów wypadających po zabiciu wrogów. Nie zwiększa szansy na zdobycie większej liczby przedmiotów przy zabiciu przeciwników – zamiast tego zwiększa szansę, że znaleziony przedmiot będzie magiczny i będzie posiadać lepsze właściwości.

Rozdział poradnika na ten temat znajdziecie tutaj.

Caly ten MF to jest dziwna sprawa a jego wplyw na drop przy takiej losowosci jaka jest teraz jest wlasciwie marginalny. My w ogole malo wiemy o mechanice MF.

Nie jest taki marginalny, a będzie jeszcze bardziej istotny w 1.0.5. Przy dużym MF macie szansę na dużo afiksów na żółtym przedmiocie (wypada więcej przedmiotów z 5/6 afiksami, a mniej z 3/4 afiksami), a co za tym idzie, więcej losowań wartości afiksów (większe szanse na trafienie dobrej wartości afiksu) i większą szansę na dobrą kombinację wielu afiksów na jednym przedmiocie.

Powiedzmy, że polujecie na pierścień mający 4 określone afiksy o wysokich wartościach. Szybciej znajdzie się go z MF=200%, niż MF=50%, bo przy MF=200% każdy wypadający pierścień będzie miał czterokrotnie większą, niż przy MF=50%, szansę być pierścieniem z 5/6 afiksami, z których można trafić te 4 dobre, z dobrymi wartościami. O wiele ciężej będzie ci trafić 4 idealne afiksy na pierścieniach z 4 afiksami, no a przy pierścieniu z 3 afiksami jest to oczywiście niemożliwe.

Przypominam, że wraz z aktualizacją 1.0.5 każdy przedmiot magiczny, wypadający przy Sile Potworów równej przynajmniej 1, będzie miał taką samą szansę na najwyższe wartości afiksów, jak obecnie przedmioty poziomu 63. W 1.0.5 liczba losowań określających cechy przedmiotów, w których niejako 'bierzecie udział' zabijając potwory, nie ulegnie zmianie. Różnica polega na tym, że wyniki każdego takiego losowania będą was interesować, ponieważ będzie opłacalne sprawdzanie wyników - czyli identyfikowanie każdego żółtego przedmiotu (co też będzie szybsze bo identyfikacja będzie trwała tylko 1 sekundę).

Obecnie, biegając po inferno, podnosimy praktycznie tylko przedmioty 62 i 63 poziomu. Tak więc rola MF zwiększy się i będzie lepiej widoczna po aktualizacji 1.0.5, ponieważ współczynnik ten jest aplikowany przy każdym losowaniu, tylko większości wyników losowań przedmiotów z 5/6 afiksami nie poznajemy w 1.0.4, bo nawet nie podnosimy przedmiotów poniżej poziomu 61/62 (nie mówiąc nawet o identyfikacji) - z powodu niskiego poziomu przedmiotu i zerowej szansy na najlepsze wartosci afiksów.

Dalej, jako że do PvP nadal droga daleka, ludzie zaczynają się zastanawiać, czy zostanie ono wypuszczone jako paskudne i płatne DLC. Vaeflare ucina temat:

Jak już wcześniej mówiliśmy, zawartość PvP, nad którą obecnie pracujemy będzie zawarta w jednej z nadchodzących łat bez dodatkowych kosztów, tak jak zawartość dotychczas wprowadzana w naszych łatach (1.0.4, 1.0.5, etc.)

Nie powinno być tak trudna dać temu wiarę, jako że nigdy nie pobieraliśmy dodatkowych opłat za ciągłe hotfixy, łaty i dodatkowe funkcje w naszych grach z serii Diablo (włącznie z Diablo III) i PvP nie będzie wyjątkiem. W ostatnich miesiącach dodaliśmy i usprawniliśmy przedmioty Legendarne, system Poziomów Mistrzowskich oraz wraz z łatą 1.0.5, system Siły Potworów i wydarzenie Infernalnej Machiny. Chcemy uczynić Diablo możliwie najlepsza grą, jaką może być i pozostajemy oddani wizji uczynienia PvP wartym waszego czasu i energii.

I na koniec, raz jeszcze Vaeflare tłumaczy jak działają (a w zasadzie, jak nie działają) bonusy z zestawów przedmiotów na Towarzyszach:

Wygląda na to, że bonusy z zestawów nie działają, kiedy przedmioty te założy się towarzyszom. Są po prostu szare, ale czy pomimo tego dostaje się buffa, czy nie? Wydaje mi się, że bonusy z zestawów powinny działać, nawet jeśli przedmioty zakładamy Towarzyszowi.

Na chwilę obecną, aby otrzymać bonusy ze skompletowanych zestawów przedmiotów, zestaw musi być noszony przez naszą główną postać. Przedmioty z zestawów nie będą generować bonusów na Towarzyszach.

Zdajemy sobie sprawę, że nie jest to idealna sytuacja i przyglądamy się możliwościom uczynienia używania przedmiotów z zestawów na Towarzyszach bardziej interesującym.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 12.10.2012 10:30

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.