Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Na Niebiesko z Europejskiego Forum Diablo 3

Na forach Europejskiej strony społecznościowej Diablo 3 też się trochę dzieje. Mamy tutaj siedem tematów wartych uwagi.

Zaczynamy od sugestii (która zostanie wprowadzona!) dodania opcji wymuszenia ruchu na postaci za wciśnięciem klawisza:

Hej, chciałbym zasugerować, co następuje:

Problem, z którym mam do czynienia: Grając klasą zasięgową, chcę od czasu do czasu wbiec w sam środek zgrai potworów, coby walnąć im AOE i zgarnąć Massacre Exp Bonus. Czasami jednak, trudno mi się tam dostać, ponieważ ciężko przez przypadek nie kliknąć jakiegoś potwora, próbując się wbić w ciasne zgrupowanie.

Moja sugestia działa w sumie na takiej samej zasadzie, jak klawisz shift: kiedy wciskasz shift, wykonujesz ataki bez znaczenia co/gdzie klikniesz. Wydaje mi się, że całkiem fajnym pomysłem byłoby dodanie podobnego klawisza dla ruchu, przez co trzymając go wciśniętego (CTRL na przykład), możesz klikać gdzie chcesz (nawet w potwora) i nie atakować, tylko się poruszać.

Macie na ten temat jakieś zdanie?

(trzymanie wciśniętego lewego klawisza myszy nie wystarczy.)

Hej wszystkim,

Choć nie mogę wam obiecać, że cokolwiek takiego zostanie wprowadzone, zgadzam się, iż jest to bardzo konstruktywny post.

Trzymajcie taki poziom komentarzy; wszystko to czyni naszą grę lepszą! ^^

[minęło kilka dni - red.]

Chcieliśmy dać wam znać, iż wasze sugestie odnośnie dedykowanego klawisza ruchu są doskonałe i zamierzamy wprowadzić taką opcję, domyślnie w grze nie przypisaną do żadnego klawisza.

Niestety, nie uda się tego wcisnąć na premierę. Pomimo tego, mam nadzieję, że z radością odebraliście te wieści. ^^

Dalej pojawia się pytanie o możliwość powrotu statusu niezniszczalności do modyfikatorów na przedmiotach:

Czy statystyka "niezniszczalny" powróci w jakiejś zewnętrznej formie wpływającej na przedmiot, lub po prostu jako statystyka na wypadających przedmiotach? Powróci w ogóle?

Nie ma obecnie żadnych planów na dodanie eterycznych lub niezniszczalnych przedmiotów... głównie dlatego, że nie wydaje nam się, iż posiadanie przedmiotu, którego nigdy nie trzeba naprawiać jest super fajne.

Oczywiście istnieje możliwość, że dodamy samo-naprawiające się przedmioty w późniejszym okresie istnienia gry.

Rzemieślnicy mają mieć ogólny progres dla całego konta Battle.net. Nie będą indywidualnie przypisani do każdej postaci. Będzie się dało ich resetować?

Przeczytałem ostatnio, że rzemieślnicy będą dzieleni na wszystkie postacie, przez co dla każdej postaci będą mieli taki sam poziom. Jednak, jako że często lubię sobie zacząć grać zupełnie od zera, będzie istniała możliwość resetowania poziomów swoich rzemieślników?

Progresja rzemieślników oparta jest na koncie Battle.net, przez co nie da się obecnie zresetować ich postępów. To powiedziawszy, zastanawiamy się nad dodaniem opcji resetu rzemieślników dla ludzi, którzy naprawdę chcą zacząć od zera.

Zniszczalne obiekty w środowisku gry oraz ich potencjał do krzywdzenia postaci gracza:

Blizzardzie, zauważyłem na filmach z YouTube, że kiedy czyiś bohater/czempion uderzy w regał z księgami lub lampion, spadając przenika on przez jego sługę, nie zabijając go, tak samo jest w kwestii przeciwników. Może moglibyście to zmienić, żeby powiedzmy Łowca Demonów, zobaczywszy hordę wrogów biegnącą na niego, mógł strzelić w regał z książkami, spowalniając ich lub zabijając albo każąc im przechodzić przez gruzy, dzięki czemu ma więcej czasu na strzelanie?

Zauważyłem również z wideo ludzi, że wrogowie w D3 mogą przejść przez mechaniczne pułapki jak urządzenie rozciągające, rozrywające ciała na kawałki [! - red.], tak jak to wszystko co widać w barakach w Diablo 2, kiedy zabija się kowala i dostaje mallus. Tak jak mówiłem wcześniej, dałoby się zrobić, żeby wrogowie musieli przechodzić po nich, pod nimi lub naokoło? Zdaję sobie sprawę, że bohater/czempion może te urządzenia zniszczyć, jednak jeśli bohater/czempion się na to nie zdecyduje, potwory mają po prostu przez nie przebiegać...?

Na przykład w tym wideo, w 15:33 bohater/czempion zrzuca wielką ognistą kulę na jakieś zombie, które się zgrupowały, jednak ginie ich tylko 3. Jak dla mnie, powinny zginąć wszystkie, wyglądało na to, że kula pokrywała cała strefę jak spadała...

http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/c/17C66FABF7A6BC42/0/6zlD_M62ADk

W tym wideo, w 19:24 widać jak bohater/czempion zrzuca ścianę na grupę zombie i ta wielka, ciężka ściana spada na bohatera/czempiona, jednak ani nie zabija ani nie rani bohatera/czempiona. Myślę, że jak jesteś pod [spadającą] ścianą, trochę to boli...

http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/c/17C66FABF7A6BC42/0/6zlD_M62ADk

Coby napomknąć coś w tej sprawie, rzeczywiście się nad czymś takim zastanawialiśmy i próbowaliśmy coś z tym zrobić, niestety jednak, nie wyszło tak, jak żeśmy chcieli. Martwi nas bardzo poważnie, że pozwolenie zniszczalnym obiektom z otoczenia na zdawanie ran graczom zostanie wykorzystane przez grieferów do zakłócania lub nawet zniechęcania do rozgrywki kooperatywnej.

To niestety oznacza, że nie będziemy takiego systemu implementować w najbliższej przyszłości.

Kolorowanki! Będzie się dało pokolorować jeden przedmiot kilkoma barwnikami?

Hej wam, nie wiem czy ktoś już o to pytał (żaden ze mnie forum lurker), zastanawia mnie to jednak...

Będzie kilka "slotów na barwniki" na każdym przedmiocie? Na przykład, jeśli chcę ciemnoszarą szatę z niebieskimi liniami dla mojego lodowego buildu, albo jeśli zachce mi się czerwona szata z żółtymi pasami, dla bardziej ognistej postaci... etc.

Coś takiego będzie w ogóle możliwe? 🙂

Niestety, zastosowanie czerwonego, czarnego i złotego na jednym przedmiocie nie jest możliwe. Każdy przedmiot można zabarwić tylko jednym kolorem.

Dziennie questy? To chyba nie ta gra:

Będą takie? Jakby działały? Jakie by były nagrody etc, czy może będzie jak w d2, że jak skończysz questy nie pozostaje nic innego jak farmować potwory. Takie same zadania będą we wszystkich czterech poziomach trudności?

Na tą chwilę odpowiedź brzmi: nie. Nie będzie dziennych zadań w DIII w naszych obecnych planach co do tejże gry 🙁

Diablo nie jest grindem, w którym musisz się codziennie zalogować i odpracować swoje. Możesz grać kiedy ci pasuje, nie ryzykując wypadnięcia za nawias 🙂

I na koniec, przedzieranie się przez Inferno w pojedynkę:

Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że deweloperzy oznajmili, że całą grę będzie można przejść solo, przez wszystkie poziomy trudności, nawet włącznie z Inferno i wszystkimi bossami.
Nawet jeśli miałoby to być ekstremalnie trudne, możliwość solo w Inferno to dobry pomysł.

Czy ktoś wie na sto procent, czy Inferno będzie wymagało kumpli do zabijania bossów i farmowania sprzętu?!

Tak. Inferno będzie znacznie trudniejsze w solo, jednak będzie do zrobienia. Nie zamierzamy wymagać tu kooperacji 🙂

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.12.2011 18:22

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Na Niebiesko z Europejskiego Forum Diablo 3”

  1. Habi says:

    no fajnie, fajnie

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.