Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Najnowsze Diablo 3 Fansite Q&A

Przed wami nowa sesja Q&A z okazji niedawnego fansite eventu, na który zaproszone zostały prominentne oficjalne fansite'y Diablo 3. Dla śledzących sprawę na bieżąco - raczej nic nowego, tak czy owak, warto rzucić okiem. Jedziemy.

P. Ludzie cały czas się dopytują o te skrzydła z Edycji Kolekcjonerskiej:

- W jaki sposób będzie się je dostawało?
- Czy wszystkie twoje postacie będą miały ten przedmiot, czy może będzie się trzeba nim dzielić z resztą swoich postaci (tak jak jest z heirloomami w WoWie)?
- Jeśli będzie to unikatowy [pojedynczy] przedmiot, jak będzie się odbywał jego transfer z postaci na postać?
- Czy te skrzydła będzie można przez przypadek sprzedać lub zniszczyć?
- Jak to będzie działać na postaci HC, w momencie jej śmierci - straci się je?


Każda nowa postać będzie otrzymywała przedmioty CE w swoim ekwipunku. Nie da się ich zrzucić na ziemię, ale będzie się dało zniszczyć, jeśli na przykład będzie ci trzeba więcej miejsca. Jeśli będziesz je chciał z powrotem, możesz je przenieść z innej postaci za pomocą swojej współdzielonej skrzyni.

P. Będą jeszcze jakieś inne przedmioty, w rodzaju tych skrzydeł (przedmioty ozdobne), które będą lecieć w późniejszych etapach rozgrywki?

Obecnie nie ma na to planów, jednak nie jesteśmy temu przeciwni. Ilość przedmiotów dających się założyć jest obecnie całkiem spora.

P. Niektórzy gracze zaczynają sugerować, że użycie "jardów" w rozszerzonych opisach umiejętności trochę wprowadza w błąd. Graczom wydaje się, że zasięg umiejętności jest znacznie mniejszy od tego, który widać w opisie, żartując dalej, iż ich postacie muszą mieć co najmniej 15 stóp wzrostu, aby te opisy były poprawne. Braliście pod uwagę, zmianę jednostki numeryczne odległości, coby lepiej oddać zasię umiejętności?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie jest to do końca akuratne, jednak jak już użyjesz swojej umiejętności raz, czy dwa razy, zrozumiesz, w jaki sposób ona działa. Problem polega na naszym wewnętrznym systemie miary odległości (w stopach), który nie najlepiej się przekłada na jardy, a skoro tylko US używa stóp do miar odległości, zdecydowaliśmy się wybrać system, który rozumie większość światowej populacji. Biorąc pod uwagę szubką i gwałtowną rozgrywkę w Diablo III, dokładne miary odległości nie są aż tak ważne, jak zrozumienie zasad działania umiejętności i jej poprawnego stosowania.

P. Czy barwniki z Edycji Kolekcjonerskiej będą miały jakiekolwiek "efekty cząsteczkowe" na przedmiotach, czy może po prostu pokolorują je unikalną barwą?

Nie mają żadnych efektów cząsteczkowych. Obecnie, z technicznego punktu widzenia, mogą one wywoływać tylko jednokolorowe gradienty.

P. Czy barwniki będą pokazywane na sprzęcie po wystawieniu na AH (Na przykład: "Ten rynsztunek został pokolorowany na "Biało".) Jest to trochę ważne zważywszy na barwniki z Edycji Kolekcjonerskiej. Gracza spodziewają się, że skoro te barwniki są tak rzadkie, będą miały większą wartość dla społeczności.

Nie, barwniki są zdejmowane z przedmiotów w momencie wystawienia ich na AH.

P. Czy AH będzie elementem świata gry (znajdź licytatora a mieście coby uzyskać dostęp do aukcji), czy może pozostanie on tylko w UI menu gry?

Choć byłoby to fajne, nie, całość zostaje w menusach Battle.netu.

P. Możemy się spodziewać achievementów, które stoją na czymś innym, jak mechanika samej gry? Na przykład, istnieje plotka, że znalezienie i zabicie Bashioka, jest achievementem w grze. Będzie więcej takich bardziej Easter Eggowych achievementów, zainspirowanych społecznością?

Tak, mamy wiele achievementów wymagających zrobienia czegoś dziwnego lub odjechanego, czy też zrobienia czegoś, co po prostu trudno jest zrobić.

P. Mówiliście już, że z niektórymi achievementami będą się wiązały kosmetyczne nagrody. Wiemy o proporcach, ale czy będą jeszcze jakieś inne rzeczy, o których nie wspomnieliście społeczności?

Nie, obecnie nie mamy nic więcej. Tytuły i nagrody w postaci kosmetycznych przedmiotów to fajny pomysł, jednak pozostaje on na przyszłościowej liście życzeń. Wszystkie nagrody z achievementów są powiązane z proporcami, co wydaje na się bardzo fajne, kiedy wszyscy mogą je zobaczyć podczas formowania grupy lub w grze, przy głównych punktach nawigacyjnych.

P. Pojawią się achievementy w postaci pokazu siły (Np. pierwsza osoba, która dobiła do 60)?

Mamy takowe, choć akurat nie ma takiego dla pierwszej osoby z 60 poziomem.

P. Będzie się dało przypisać Wymuszone Chodzenie do przycisku myszy?

Możesz to przypisać do czegokolwiek prócz głównych przycisków myszy, jednak do każdego innego już możesz.

P. Jako że wydaje się,  że istnieje limit na statystyki przygodowe (+MF/+GF), czy ich nazbierane kumulacje będą się resetować na kolejnym zabiciu Rzadkiego potwora/Czempiona po dobiciu do tego limitu? Powiedzmy, że limit wynosi 5 kumulacji, czy więc na szóstym Rzadkim/Czempionie, całość się resetuje?

Całość się resetuje.

P. Będą jakieś zadania/wydarzenia ekskluzywne dla danego poziomu trudności?

Nie mamy takowych. Nie jest to zły pomysł, więc może w przyszłości coś tu zdziałamy.

P. Kiedy pojawia się na mini mapie wskaźnik wyjścia? Kiedy jesteś w zasięgu, czy kiedy twoja postać go widzi (zasięg widzenia)?

Kiedy jesteś w zasięgu.

P. Czy uzbrojenie z affixami żywiołów będą zadawały zwiększone obrażenia przeciwko swoim drugim biegunom danego żywiołu (np. Bronie z affixem Holy zdają więcej obrażeń nieumarłym)?

Nie chcemy, by ludzie czuli się zmuszeni do biegania z kilkoma rodzajami broni na raz, coby być gotowym na każdy rodzaj obrażeń, zmieniać je kiedy trzeba i dzięki temu pozostać efektywnymi. Po prawdzie, w pewnym momencie mieliśmy w grze obrażenia z pobocznymi efektami i byliśmy tym straszliwie podnieceni, jednak trochę tak pograliśmy i nam się odechciało. Na papierze brzmi to super fajnie, jednak w praktyce, za duży nacisk wywiera to na graczu, przeciążając decyzje o wyborze przedmiotów na rodzaj ich obrażeń.

P. Czy obrażenia od trucizny się kumulują?

DoTy mogą się kumulować, tak jak i DoT może być trucizną, jednak trucizna sama w sobie, nie jest immanentnie DoTem.

P. Czy w trybie Hardcore gracze będą otrzymywać obrażenia od spadających/zniszczonych ścian i/lub elementów wystroju (jako że nie dzieje się tak w Normalnym trybie)?

Nie. Hardcore to dokładnie to samo co "softcore", tyle że nie możesz zginąć więcej niż raz.

P. Czy Zwój Towarzysza (jeśli/kiedy wróci) będzie znowu przywoływał przaśne i miłe stworzenia, czy może będą one bardziej mroczne wizualnie (trzymając się klimatu reszty stworzeń w D3)?

Nawet jeśli wrócą, nie mamy pojęcia. Mogą się pojawić jakieś przaśne i miłe stworzonka. Miłe i przaśne też ma swoje miejsce w Sanktuarium. Może na nie jednak wdepnąć jakiś demon. Jeśli jednak zdecydowalibyśmy się  na powrót do tego systemu, uczynilibyśmy je raczej bardziej mrocznymi niż wcześniej.

P. Będziecie się jeszcze raz przyglądali wizualnym aspektom umiejętności Czarownika "Zamieć" i "Meteor", jako że społeczność zareagowała na nie raczej negatywnie? Graczom nie podoba im się ich wygląd w porównaniu do ich odpowiedników z D2.

Wielu ludziom się one podobają, tak jak i wielu podobają się ich wersje runiczne. Nie zamierzamy zmieniać animacji żadnych umiejętności.

P. Jesteście zadowoleni z obecnego stanu Szamana, od łaty do bety #15? Zauważyliśmy, że na przestrzeni ostatnich kilku łat, szczególnie między 14 a 15, Szaman został ogromnie dostrojony w porównaniu z resztą klas, przez co obecnie zdaje się być trochę napakowany na niskich poziomach.

Balans jest procesem ciągłym. Możliwe, że łata 15 złapała jeden z naszych buildów, w których najwięcej zmian dostał Szaman w porównaniu z resztą klas? Łaty do bety są generowane celem sprawdzenia trwających aktualizacji, nie czekając na osiągnięcie poziomu równego dostrojenia wszystkich klas postaci.

P. Skoro Arena chwilowo wypadła z gry, będzie można w jakikolwiek inny sposób brać udział w PvP po premierze D3? Planujecie wprowadzić PvP w świecie gry, tak, jak to było w D2?

Nie. Istnieje wiele powodów, dla których PvP skupiamy na arenach, nie wracając do opcji wrogości z D2. Areny PvP pojawią się w kilka miesięcy po premierze, a przez ten czas, ludzie zdążą zaznajomić się z grą, zebrać imponujący sprzęt i opanować swoje buildy postaci. Kiedy już je włączymy, będą stanowić kapitalny dodatek do gry, w którym gracze będą mogli wziąć udział w wypasionych starciach PvP, specjalnie zaprojektowanych pod to doświadczenie.

P. W jaki sposób działa ten nowy mechanizm "Męstwa Nefalemów" w grze dla wielu graczy? Jeśli czterech graczy zabije rzadkie potwory osobno, każdy dostanie bonusy za potwora zabitego przez innego gracza? Czy może bonus będzie liczony oddzielnie?

Każdy w grze dostaje bonusa po śmierci czempiona/rzadkiego potwora.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 27.03.2012 18:26

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Najnowsze Diablo 3 Fansite Q&A”

  1. BiałoBrody says:

    Coraz bliżej premiery!
    JUPI 🙂

  2. sphinx says:

    w koncu wiemy ile trwa jeden radament xD

Skomentuj wpis.