Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nawiązanie do Kwestii Sprzętu MF, Co z End Game i Przyszłością Diablo 3?

W nawiązaniu do dzisiejszego bloga o zamianie sprzętu do znajdowania magicznych przedmiotów, Lylirra uchyla przedpremierową kurtynę informując, iż potencjał tego problemu był już deweloperom znany przed 15-tym Maja:

Wygląda na to, że mamy w tej chwili słonia w pokoju.

Skoro nie macie żadnych filozoficznej natury problemów z podmienianiem sprzętu z MF, dlaczego nie dodaliście możliwości/przycisku do przełączania się miedzy zestawami przedmiotów?

Proszę, pomóżcie mi to zrozumieć.

EDIT: Wycofuję swoją konsternację/zażalenie. W tym poście, Bashiok trochę ten temat rozjaśnił:

Bashiok: Zdaję sobie sprawę, że łamię kilka zasad tworząc nowy wątek o istniejącym już na forum temacie, jednak przycisk "Następny Niebieski post" jest zepsuty i nie spodziewam się, że ludzie znajdą moją odpowiedź na... ile to już... jasny gwint, 251 stron!? Okej, więc w blogu było tak:

"Warto pamiętać, że jeśli wprowadzimy ograniczenie zamian wyposażenia podczas walki, będziemy jednocześnie szukać sposobu, aby zrekompensować to graczom w postaci dodatkowej premii do znajdowania magicznych przedmiotów."

Na przykład możemy wprowadzić jedną z tych zmian i... może podnieść buff Męstwa Nefalemów o dodatkowe MF, które mogłoby/może skompensować stratę MF wynikającą z implementacji tego wybranego rozwiązania. Nie chcemy, by ktokolwiek myślał, że próbujemy im zabrać ich Magic Find. Próbujemy trochę załagodzić te żale na temat nudności procesu podmiany sprzętu i utraty na jego rzecz miejsca w ekwipunku, jednocześnie próbując zachować jego oczywiste benefity.

Lylirra: Trochę tu rozsunę kurtynę...

Jeszcze przed premierą gry mieliśmy trochę dyskusji na temat podmieniania fantów z MF. Część naszych deweloperów i testerów uważała, że jest to fajny sposób na ogranie systemu, jednak inni czuli, że wymaga on zbyt dużo zachodu. Ostatecznie, zdecydowaliśmy się na to pozwolić, kierując się tym, że gracze, którzy będą chcieli go stosować i tak będą to robić, a ludzie, którym ten proceder nie odpowiada, będą mogli z niego zrezygnować. Oczywiście wyszło z tego to, że niektórzy gracze znaleźli się w ogniu krzyżowym -- gracze, którym nie specjalnie podobało się podmienianie przedmiotów, albo noszenie dodatkowego zestawu sprzętu z MF, jednocześnie zdając sobie sprawę, że tak czy owak muszą to robić, aby być jak najbardziej wydajnymi.

A wiec kiedy Wyatt mówi "nie mieliśmy z tym problemu filozoficznie rzecz biorąc", znaczy to tyle, że byliśmy świadomi procederu i rozumieliśmy, że zdania naszych graczy są podzielone, jednak zdecydowaliśmy się niczego w tym temacie nie robić, aż do momentu, w którym społeczność wyraźnie o działanie nie poprosi (jako że wiedzieliśmy, że części z was to odpowiada). Nie oznaczało to też, że naumyślnie chcieliśmy wszystkich do tej praktyki zachęcić. Wspieranie i promowanie podmieniania sprzętu przy pomocy przycisku tylko skomplikowałoby obecny problem, w którym graczom wydaje się, że muszą to robić na rzecz wydajności, nawet jeśli im to nie leży; zwiększa to też zapotrzebowanie na przestrzeń w ekwipunku (zarówno po stronie serwerów, jak i w plecaku gracza) dodając złożoności do UI, które zaprojektowane zostało z myślą o prostocie i intuicyjności.

Także mniej więcej to:

Chodzi o to, by ułatwić życie graczom, którzy podmieniają sprzęt na fanty z MF zanim coś zginie. Nie chodzi o upowszechnienie tego procederu.

W tej chwili zaczęliśmy z wami dyskusję na temat najlepszych sposób na rozwiązanie tego problemu. Bierzemy pod uwagę szeroki i zróżnicowany wachlarz potencjalnych metod (z których część pochodzi z tychże forów) i oczekujemy waszych opinii na ich temat. Zdajemy sobie sprawę, że każde z rozwiązań ma swoje plusy i minusy i chcemy poznać wasze zdanie na temat każdego z nich. Jeśli macie alternatywne pomysły, koniecznie się nimi z nami podzielcie!

(Przy okazji, stwierdzenie, że woli się przycisk zamiast innych opcji jest jak najbardziej słuszną opinią, tak jak i obwieszczenie, że nie oczekuje się żadnych działań w tym temacie. Pamiętajcie jednak, że naszym celem, o ile to możliwe, jest wypracowanie rozsądnego rozwiązania na problem, w którym gracze czują się zmuszeni do podmieniania sprzętu, nawet jeśli nie specjalnie im to leży.)

I na koniec, Bshiok oficjalnie przyznaje, że w niektórzy mogą już nie mieć co robić w Diablo 3, co jest bezpośrednim następstwem braku rozsądnej rozgrywki końcowej:

Możecie nas poinformować czy istnieje możliwość dodania nowej zawartości do rozgrywki końcowej, albo chociaż rozwiązania problemów, które obecnie kalają rozgrywkę końcową?

Rozumiem, że ludzie nie mieli dojść tak daleko w tak krótkim czasie, ale tak się stało (350 godzin, YIKES).

Act 4 jest obecnie bezsensowny z powodu małych ilości elitarnych oraz częstotliwości dropów takich samych, jak w Akcie 3. Akt 3 jest korzystniejszy od Aktu 4 w każdym aspekcie, co jest dla mnie nonsensowne...

Może moglibyście podnieść poziom trudności Aktu 4, częstotliwość dropów i dodać trochę elitarnych, albo pozwolić, by Męstwo przechodziło z Aktu 3 do Aktu 4.

Zdajemy sobie sprawę, że polowanie na przedmioty nie wystarczy, by utrzymać rozgrywkę końcową przez dłuższy czas. Wciąż cała masa ludzi gra każdego dnia i tygodnia i wcale nie grają mało, jednak ostatecznie nie będą mieli już co ze sobą zrobić (jeśli nawet już nie mają co robić). Zabijanie przeciwników i znajdowanie przedmiotów jest całkiem fajne i wydaje nam się, że sporo z naszych systemów całkiem dobrze ten temat kryje, albo przynajmniej są na dobrej do tego drodze i trzeba im tylko odrobiny strojenia. Jednak szczerze, Diablo III to nie jest World of Warcraft. Nie będziemy w stanie pompować ton nowych systemów i zawartości co każde kilka miesięcy. Musi być coś jeszcze, co będzie ludzi trzymało w zainteresowaniu i wiemy, że teraz niczego takiego nie ma.

Pracujemy nad 1.0.4, do którego staramy się wcisnąć jak najwięcej zmian i poprawek, coby wam pomóc (i pojawi się na ten temat sporo blogów wyszczególniających te zmiany w miarę jak zbliżać się będziemy do ich implementacji), no i oczywiście pracujemy nad 1.1 z Arenami PvP. Myślę, że obie te łaty sporo zdziałają w temacie danie ludziom czegoś do roboty i ponownego wywołania ekscytacji rozgrywką, jednak to nadal nie będą prawdziwe rozwiązania na rozgrywkę końcową, przynajmniej nie do tego stopnia, jakiego się spodziewamy dla poprawnej rozgrywki końcowej. Mamy trochę pomysłów na systemu progresji, jednak szczerze powiedziawszy jest to tak duża sprawa jeśli chce się ją zrobić jak należy, że nie ma co nawet o tym mówić przed 1.1, które samo w sobie jest jeszcze w powijakach.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 04.07.2012 11:57

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Nawiązanie do Kwestii Sprzętu MF, Co z End Game i Przyszłością Diablo 3?”

  1. Karciciel says:

    Jest jakaś nadzieja że Diablo nie zginie tragicznie, teraz nawet żal mi tych łakomczuchów na kasę z blizza 😀 (Możliwość odsprzedania elektronicznej kopii gry to jest to ). Coś takiego nowego i odświeżającego rozgrywkę (jakaś łatka raz na 3 miesiące) mogło by być niezłe.
    Dam im kasę za ten dodatek, ale niech coś porządnego zrobią z tym wielkim Diablo III , IMO fail 10-lecia można powiedzieć.

    Pozdrawiam i miłej gry życzę jak i miłego odsprzedawania kopii tym, którym gra do gustu nie przypadła 🙂

  2. Aser says:

    http://www.youtube.com/watch?v=s2OWZfpM9Jk

    ahhh pamiętacie jeszcze?, oj z pewnością :). Robiło wrażenie…

    Ja tymczasem zacząłem DH – 16k dps unbuffed ;-)…a2 kosz na 44lvl…hehehe fajnie się gra 😀

  3. Aser says:

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5592453985?page=1

    Hmmm gdyby od 2008 roku nie zrobili nic, DOSŁOWNIE NIC!! z grą wyszłoby coś naprawdę wyjątkowego ;-). „Deweloping” – od tyłu 😉 bo już nie wiem jak to rozumieć, aaaaaa może pokazywali rzeczy, które z czasem wyjdą w grze wydanej 4 lata później hie hie hie 😉

Skomentuj wpis.