Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nephalem Valor – Męstwo Nefalemów – Oficjalnie, Szczegóły

Za oceanem Bashiok a u nas Kapeselus, oficjalnie zaprezentowali funkcjonowanie (wciąż testowanego) systemu Męstwa Nefalemów (Nephalem Valor). Bez zbędnych ceregieli:

Ciężko pracujemy nad balansowaniem gry i nadal ją testujemy. Jedną z najważniejszych zalet gry ma być porywająca i ekscytująca rozgrywka po osiągnięciu maksymalnego poziomu postaci. W związku z tym wyznaczyliśmy sobie kilka celów:

- W grze dostępna jest ogromna liczba kombinacji umiejętności i chcemy, żeby wiele z tych buildów okazało się przydatnych i ciekawych.
- Gracze mogą zastosować miliony buildów, ale nie chcemy, żeby systematycznie zmieniali umiejętności, aby przejść poszczególne starcia.
- Nie chcemy też, aby najskuteczniejszym sposobem na zdobywanie przedmiotów było ciągłe powtarzanie tych samych, trzyminutowych fragmentów gry.
- Chociaż takie kilkuminutowe rozgrywki nie powinny być najefektywniejsze, nie chcemy też żeby gracze czuli, że zasiąście do gry oznacza za każdym razem spędzenie przy niej dwóch godzin.
- Zabijanie bossów nadal powinno być opłacalne.

Męstwo nefalemów to jeden z ważniejszych, nowych systemów w Diablo III, który pojawia się na poziomie 60. Pamiętajcie, że system nadal jest w fazie testów i cały czas pracujemy nad szczegółami jego funkcjonowania. Oto, jak wygląda on obecnie podczas wewnętrznych testów: pokonując grupę rzadkich potworów lub czempionów zdobędziesz nie tylko bardzo cenny łup, ale otrzymasz też wzmocnienie, które pozwoli na znajdowanie większych ilości złota oraz magicznych przedmiotów. Jeśli jednak zmienisz umiejętność zwykłą, runiczną czy bierną, albo wyjdziesz z gry, wzmocnienie zniknie. W ramach dodatkowej nagrody, jeśli zabijesz bossa podczas działania wzmocnienia, otrzymasz dodatkowy łup.

Ciągle przyglądamy się dokładnym wartościom premii do znajdowania magicznych przedmiotów i złota, podobnie jak ilości dodatkowego łupu zdobytego po zabiciu bossa, podczas trwania wzmocnienia. Rozważamy również to, czy efekt wzmocnienia powinien się kumulować, jak długo ma trwać i czy śmierć powinna go przerywać. Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu.

Liczymy, że system ten zachęci graczy do pozostania przy obranym buildzie, wybrania obszaru gry, który im się podoba i wyczyszczenia go z grup rzadkich potworów i czempionów w drodze do bossa, a także sprawi, że walka z tym bossem będzie opłacalna. Jeśli celem jest rozegrać krótszą sesję, to możesz ją zakończyć w takim momencie. Jeśli zaś masz więcej czasu, najskuteczniejszym sposobem na kontynuowanie rozgrywki będzie pozostać w tej samej grze i ruszyć po następnego bossa.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.03.2012 18:25

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Nephalem Valor – Męstwo Nefalemów – Oficjalnie, Szczegóły”

  1. mm says:

    Jeśli odpowiednio to z balansują może to być bardzo fajny system.

  2. ktoś says:

    żałosne… Jeśli wyjdę z gry to premia się wyzeruje, dla mnie to żaden bonus, wręcz przeszkoda która blokuje mnie przed tym żebym nie dołaczył sobie czasem powiedzmy do kumpla.

    I szczerze, jak to ma nas utrzymać przy nie zmienianiu umiejętności ? co ja ***** będę zmieniał je co 5 minut !? WTF!? Myślałem że to będzie bardziej stały efekt, na który trzeba bardzo długo pracować i zostaje na stałe aż do zmiany umiejętności. Myślałem że będzie to tworzyć określone buildy na całą grę jedną postacią ! Takie coś miało z tego powstać a nie kolejny idiotyczny system który stanie się teraz normą, tak jak wcześniej normą była normalna szansa na wyżucenie przedmiotów. A teraz to będzie motywem przewodnim gry, to będzie jak questy dzienne w MMO , będziemy siedzieć przy jednej głupiej grze bez możliwośći wyjścia. No Dno totalne, dla mnie to żadna dobra zmiana.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.