Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nerf IAS, Crit Chance, Crit Damage, Affixy Potworów, Whimsyshire, Sugestie

Lylirra przygotowała specjalnego posta, w którym odpowiada na pytania i sugestie, do których nie było okazji się odnieść w ich macierzystych wątkach.

W wątkach, na które w przeszłości odpowiadałam, pojawiło się kilka dodatkowych pytań i sugestii, bez przerwy powracających w kolejnych tematach. Miast wracać do tych starych wątków i odpowiadać na wszystko indywidualnie, zdecydowałam się zebrać wszystko w jednym miejscu i odpowiedzieć tutaj.

Jako że tego typu posty potrafią ściągnąć na siebie dużo uwagi, postarajcie się być tutaj cywilizowani. Ostatecznie, mam nadzieję, że te odpowiedzi zapewnią wam trochę więcej wglądu w pozycję deweloperów względem kilku powracających na tych forach kwestii.

Pytania:

1) Mówiliście, że w zasadzie pasuje wam, jak gracze kumulują niektóre statystyki. Skoro tak, czemu nerf IAS?

Jednym z największych odkrytych przez nas problemów z IAS był fakt tego, że aktynie ograniczał on zróżnicowanie buildów. Choć sam w sobie, IAS był całkiem mocny, w połączeniu z konkretnymi kombinacjami sprzętu i umiejętności, jego wydajność stawała się zachęcająca dla zbyt wielu graczy, cobyśmy mogli ten proceder zignorować. Tak więc miast obserwować stopniowe zwiększanie zróżnicowania fantów i buildów umiejętności, coraz więcej ludzi kierowało się na buildy skupione na IAS, praktycznie zupełnie pomijając pozostałe możliwości. W dużej skali, takie zachowanie całkowicie paraliżowało element eksperymentowania i zróżnicowania umiejętności.

Wielu graczy jest przekonanych, że ograniczyliśmy wartości IAS, ponieważ ich postacie stawały się zbyt potężne. Choć nie jest to zupełnie nierozsądny wniosek, zdecydowanie nie jest prawdziwy. Nie uważamy, że "zadawanie dużych obrażeń", albo "zadawanie zbyt wielu obrażeń" to wystarczające powody do nerfowania czegoś z miejsca. IAS był ostańcem -- nie chodzi o to, że uczynił wasze postacie zbyt potężnymi, bardziej że kilka buildów stało się przezeń o wiele, wiele lepszymi od całej reszty. Co więcej, za jego sprawą pojawiła się masa bugów spowodowana ogromną szybkością, z jaką postacie atakowały, kiedy udało się komuś dokonać kumulacji prawie maksymalnej.

Pierwotna iteracja IAS miała dużo błędów pod wieloma względami. Coby więc spróbować wypromować zróżnicowanie umiejętności i pozbyć się szeregu wpływających na rozgrywkę bugów, zredukowaliśmy jego wartość globalnie. Jesteśmy teraz całkiem zadowoleni z obecnego stanu IAS, jak i ogólnego zróżnicowania umiejętności (choć trzeba tu jeszcze trochę strojenia, coby wynieść poziom zróżnicowania na poziomy, jakie nas prawdziwie zadowolą).

2) Kiedy więc zamierzacie znerfować affixy Critical Hit Chance oraz Critical Hit Damage?

Nie mamy żadnych planów na nerfy +Ctit Damage, czy też +Crit Chance. Choć obie statystyki są obecnie bardzo silne, generalnie nie ma niczego złego w tym, że coś jest po prostu mocne. Jak już zaznaczyłam wcześniej, to, że gracze zadają za dużo obrażeń, nie jest dla nas wystarczającym powodem, by sięgnąć po nerf-pałkę. Ani jeden, ani drugi affix nie mają wpływu na zróżnicowanie buildów (globalnie obserwujemy całkiem dobre poziomy balansu w tym temacie) i nie ma też z nimi żadnych problemów technicznych, nawet przy ekstremalnych przykładach kumulacji. Naturalnie bacznie ich sytuację obserwujemy.

3) Dlaczego kombinacje affixów potworów nie są w żaden sposób ograniczone?

Affixy potworów są akurat pogrupowane w kategorie oraz ograniczone (do pewnego stopnia) w oparciu o te kategorie. Owe restrykcje nie są aż tak ciasne, jak niektórzy gracze sugerowali, ostatecznie jednak, odkryliśmy, że rozszerzenie tych ograniczeń w efekcie czyniło spotkania z bandami Elitarnych bardzo przewidywalnymi, co przeczyło naszym planom względem tego rodzaju potworów.

Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy gracze będą zobaczą w tych kategoriach dokładnie to, co my widzimy, przez co spodziewamy się waszej krytyki i niezgody, szczególnie ze strony tak oddanej grupy graczy, jak wy. Choć jesteśmy zadowoleni z obecnego stanu combosów affixów potworów, pozostajemy otwarci na opinie i konstruktywną dyskusję.

Tak wyglądają owe kategorie

"Silne CC" (Limit 1):

  • Knockback
  • Nightmarish
  • Vortex

"Obronne" (Limit 1):

  • Avenger
  • Extra Health
  • Health Link
  • Horde
  • Illusionist
  • Missile Dampening
  • Invulnerable Minions
  • Shielding
  • Vampiric

"Agresywne" (Brak Limitu):

  • Arcane Enchanted
  • Desecrator
  • Electrified
  • Fast
  • Fire Chains
  • Frozen
  • Jailer
  • Molten
  • Mortar
  • Plagued
  • Reflects Damage
  • Teleporter
  • Waller

4) Czy Whimsyshire jest traktowane jako lokacja z Aktu I czy Aktu IV?

Traktowane jest jako lokacja z Aktu III/IV, w zależności od poziomu trudności. Potwory w Piekle traktowane są jako potwory z Piekła - Aktu IV, gdzie potwory z Inferno, traktowane są jako potwory z Inferno - Aktów III/IV. Zwiększenia częstotliwości dropów z 28 Czerwca odpowiednia na tą lokację wpływają.

----

Sugestie:

1) Pozwólcie robić stosy kamieni szlachetnych aż do 100.

Całkowicie rozsądna prośba. Już się temu przyglądamy!

(Pierwotnie ustawiliśmy maksymalny rozmiar stosu do 30, coby pasował do pozostałych "3" wartości kamieni szlachetnych. Teraz, kiedy już tylko 3 kamieni trzeba, coby zrobić z nich lepszy, a pierwotny wzór się rozpadł, nie mamy nic przeciwko powiększeniu maksymalnego rozmiaru stosu. Dobra sugestia.)

2) Pozwólcie graczom na tworzenie wielu kamieni szlachetnych i przedmiotów za jednym kliknięcie, jeśli ma się wystarczająco dużo materiałów.

Obecnie nie mamy żadnych planów na taką automatyzację kolejki rzemiosła.

3) Pozwólcie graczom na kupowanie wielu mikstur żywotności za jednym kliknięciem.

Też dobry pomysł! Przyglądamy się temu.

4) Pozwólcie miejskiemu lekarzowi leczyć naszych Towarzyszy.

Tak samo. Zdecydowanie to rozpatrzymy.

5) Dodajcie opcję blokowanie rozmów Towarzyszy.

Zrozumiałe, że was to irytuje, jednak na tą chwilę nie ma na to planów. Nadal dobra myśl!

Coś nowego na temat zwiększenia ilości możliwych do filtrowania affixów na przedmiotach w AH ponad bazowe 3?

Obecnie nic nowego, jednak zdajemy sobie sprawę, że gracze bardzo chcieliby zobaczyć coś takiego w przyszłości. Zdecydowanie tą prośbę przekazaliśmy dalej, jednak na tą chwilę nie mamy absolutnie żadnych nowych informacji na temat jakichkolwiek zmian w UI Domu Aukcyjnego.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 12.07.2012 10:25

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*