Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nie Będzie Unikalnych Animacji Śmierci Postaci

W zasadzie od pierwotnego Gameplay Trailera Diablo 3, gdzie Łamacz Oblężniczy (Siegebreaker Assault Beast) odgryza głowę Barbarzyńcy (i nie tylko na nim zresztą przeprowadza swoiste Fatality), temat specjalnych animacji śmierci postaci nie był przez nikogo wspominany. Szkoda, że powrót doń jednocześnie okazuje się jego zamknięciem. Otóż, jak obwieszcza definitywnie Bashiok, owych animacji w grze nie uświadczymy:

Niestety nigdy nie udało nam się ich zaimplementować. To naprawdę świetny pomysł, jednak wiąże się z nim masa pracy. Animacja, którą pokazaliśmy przy Łamaczu, była skryptowaną sekwencją, stworzoną specjalnie pod to wideo. Nigdy jej nie wprowadziliśmy do gry i nigdy też nie działała tak, by nikt nie musiał przy niej siedzieć i wprowadzać szeregu komend w odpowiednich momentach, coby wszystko poprawnie wypaliło. Nadal jednak, chcielibyśmy coś w tym temacie zrobić.

Wszystko jednak sprowadza się do tego, że czasami pojawiają się wyższe priorytety. Bardzo byśmy na przykład chcieli, żeby przy każdej animacji umiejętności Mnicha, było widać w danym momencie noszoną przez niego broń. Jest to jednak ogromna inwestycja czasu w animację i efekty specjalne, którą musimy mierzyć względem pozostałych funkcji gry i polerką jej samej. Większość z umiejętności, które moglibyśmy ulepszyć, posiada wiele zestawów animacji, pomnożonych dwa razy na rzecz każdej płci, mnożonych dalej przez każdy rodzaj broni. Może z tego wyjść nawet 40 unikalnych animacji, które muszą zostać obrobione przez chłopaków od FX, zatwierdzone, przetestowane przez dział QA, etc. etc. i to wszystko dla tylko jednej umiejętności.

Mamy swoje listy życzeń, trzeba jednak jakoś zrównoważyć nakład naszych środków. Nasze wybory w tym temacie skłaniają się ku określeniu realistycznych granic i wyprodukowaniu przy tym najdoskonalszej możliwe gry.

Osobiście, nie pamiętam teraz, by jakikolwiek Niebieski kiedykolwiek potwierdzał, że takie Fatality znajdą się w grze. Pamiętam za to, że pierwszy raz oglądając poniżej zamieszczony Gameplay Trailer, z miejsca dało się zauważyć oskryptowanie całej walki z Łamaczem, włącznie z odgryzaniem głowy Barbarzyńcy (jak i z resztą większością tego, co dzieje się w tym trailerze z prostych, promocyjnych względów). Nie wiem, czy rozsądnie było zakładać, że takie rzeczy pojawią się w ostatecznej wersji gry. Fajnie by było, gdyby były - pewnie, że fajnie, ale niech mnie, jeśli miałbym czekać kolejne trzy miesiące, czy ile tam, coby kilka razy przez całą rozgrywkę zobaczyć, jak jakiś boss wymyślnie uśmierca mi postać... w ogóle to najlepiej jeszcze postać Hardcore...

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 31.01.2012 14:52

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

5 komentarzy to “Nie Będzie Unikalnych Animacji Śmierci Postaci”

  1. Sadkill says:

    Raczej nie wyobrażam sobie aby programiści Blizza siedzieli jeszcze rok nad grą i robili pewnie setki animacji do każdego dowolnego zestawu broni i pancerza, klasy i płci, wiec raczej nie jestem zaskoczony taką informacją, ale z drogiej strony widzieć jak twojej hardkorowej postaci boss odgryza głowę „priceless” 😛

  2. Aser says:

    Posypała się duża ilość kluczy do bety. „Zjawisko” to można zaobserwować na amerykańskich forach battlenetu w Europie… cisza

  3. KERMIz says:

    wielka szkoda z tymi animacjami. Pamiętam jak piorunujące wrażenie zrobił na mnie ww. filmik z bodajże 2008 roku dzięki m.in tym animacjom. No cóż. jeszcze raz szkoda.

  4. Sadkill says:

    „Tyiliru
    Community
    A few more changes have made their way in to Diablo III beta patch 10, including the removal of Scrolls of Companion and Scrolls of Reforging, and we’ll be updating the patch notes to reflect that.

    In both cases these are features we felt were underdeveloped and just not quite good enough for the game in their current state. The companion pets felt like they were mandatory to maximize play efficiency and some of the pets were too cutesy for the gritty, dark world of Sanctuary. Neither of those are issues we felt like we could solve without a lot of additional work, and we’re trying to close in on a solid release date for the game, not move further away. When weighing these systems against releasing the game, we decided to cut these scrolls and stay on track for the game’s release.

    We think we can make companion pets into a much cooler system (both mechanically and visually), and evolve the reforging scrolls into a more meaningful system at some point in the future. For the time being, they will not be in the initial release of the game.”

    Wklejam tutaj jako wstęp do pewnej myśli, która zaczyna mi się gdzieś tam z tyłu głowy kołatać, że Blizz zaczyna w pośpiechu wywalać coraz więcej rzeczy, które są w jakiś sposób niedopracowane (zbugowane) byle szybciej grę wydać.

Skomentuj wpis.