Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nie ma Końca Zmian w Runach Umiejętności

Regularnie odwiedzający dział przedmiotów na stronie społecznościowej Diablo 3, z całą pewnością zauważyli przetasowanie w szeregach Run Umiejętności. W tej chwili, wygląda na to, że tylko pierwsze cztery rangi run będą do zdobycia konwencjonalnymi metodami (jako wypadające fanty); pozostałe trzy, znajdują się poza tabelami poziomów trudności. Wiele rzeczy może to oznaczać (np. że będą dostępne tylko drogą rzemiosła). Bashiok tłumaczy w odpowiedzi na zwracającego uwagę fana:

http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian

W kalkulatorze umiejętności jest napisane na dole:

"Uwaga: informacje na tej stronie są podane dla postaci na 60 poziomie doświadczenia używających kamieni runicznych 4 poziomu."

Do tego: http://us.battle.net/d3/en/item/runestone/

Rangi 5-7 nie są przypisane do żadnego poziomu trudności. Może to oznaczać cokolwiek, jednak zgodnie z informacją o oparciu danych na postaci z 60 poziomu i runach 4 rangi, odnoszę wrażenie, że zastanawiają się obecnie nad udostępnieniem 4 [rang] run w grze.

Wiem, że te dane są pobierane prosto z gry, więc może to tylko eksperymenty czy coś.

Te zmiany mają lepiej odzwierciedlać to, co (planujemy że) będzie najszybciej dostępne dla graczy. Oczywiście nadal intensywnie pracujemy nad kamieniami runicznymi. Po prawdzie, jest to już jedyny system gry nad którym jeszcze pracujemy. Kamienie runiczne są wyjątkowo istotnym systemem. Poświęcamy mu dużo czasu, coby wyszedł tak, jak trzeba.

Rangi 5, 6 oraz 7 mogą nadal wypadać, jednak będą wtenczas przeznaczone tylko dla Inferno; nadal istnieje też możliwości, że niektóre rangi będą dostępne tylko w rzemiośle.
 
Jay może coś więcej powie na BlizzConie, jednak nie spodziewamy się mieć niczego ostatecznego w tym tygodniu.

Jak się zapewne domyślacie, te "rewelacje" wywołały kolejne poruszenie w zniecierpliwionych rzeszach fanów. Co nie dziwi, ludzie ponownie ekstrapolują z wypowiedzi Bashiok'a, jakoby system Run Umiejętności był co najwyżej na poziomie koncepcyjnym i że wymaga jeszcze masę pracy, co oczywiście w nieskończoność będzie przesuwać datę premiery i w końcu wszyscy damy sobie spokój i w ogóle Diablo 3 olejemy, no bo przecież ileż można... Jasne. Mało kto jednak zauważa, że najwięcej roboty było w połączeniu tego wszystkiego z umiejętnościami: co ma każda runa z czym robić i jak to ma robić. To właśnie przy konceptualizacji efektu każdej runy na każdą umiejętność było najwięcej pracy (animacje, efekty, etc.). Teraz zostały już tylko liczby i "itemizacja" run w ogólny balans gry. Biorąc pod uwagę skomplikowanie tego systemu, za który śmiem podejrzewać Diablo 3 głównie zostanie zapamiętane, wcale nie powinno dziwić, że Niebiescy potrzebują czasu na mistrzowskie jego zaimplementowanie.

Wszystko w moim przekonaniu sprowadza się do tego: lepiej wkurzyć procent odbiorców finalnego produktu zwlekaniem z jego wydaniem, niż wkurzyć wszystkich partactwem lub niedopracowaniem jego elementów przy premierze. Nie trzeba daleko wstecz sięgać za przykładem takiego błędu w pierwszym wrażeniu z gry - id Software i jeszcze świeże Rage.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 18.10.2011 14:12

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Nie ma Końca Zmian w Runach Umiejętności”

  1. Arek says:

    Dobra wiadomość.

    „Po prawdzie, jest to już jedyny system gry nad którym jeszcze pracujemy.”

    znaczy, że został im tylko balans.

    Pozdrawiam.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.