Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Niuanse RNG, Pomniejsze Różności, Nowe Hotfixy

Jak to jest w końcu z tymi kumulacjami Męstwa Nefalemów i kiedy RNG "zaskakuje"?

Wiemy, że trzeba mieć 5MN kiedy *zabijamy* nasz cel, jednak czy trzeba też mieć 5MN kiedy pierwszy raz go trafiamy?

Potwierdzone u deweloperów: pełne pięć kumulacji trzeba mieć tylko w momencie zadania ostatniego ciosu. Gra sprawdza ten parametr przy śmierci celu, a nie przy jego pierwszorazowym zaatakowaniu.

Czy śmierć postaci wpływa na przychylność RNG lub jej brak i czy rzeczywiście są serwery z wyższymi szansami na znalezienie lepszych przedmiotów?

Zastanawiałem się, czy istnieje zależność między śmiercią postaci a jakością fantów z normalnych, lub elitarnych potworów. Mając 5MN i walcząc z bandą potworów, jeśli zginiesz i po wskrzeszeniu dokończysz walkę, wpłynie to na jakość tego, co ci wyleci, czy może będzie to taki sam RNG%?

Bogowie fantów niczego sobie nie robią z twojej ofiarności. (Innymi słowy, śmierć twojej postaci nie wpływa ani na częstotliwość ani na jakość wypadających ci fantów).

Dzięki za wkład, Lylirro, ale co w sytuacji, kiedy potwór pada po twojej śmierci? A co wtedy, kiedy jesteś w mieście?

Aby być branym pod uwagę do doświadczenia albo szansy na przedmiot trzeba a) trafić potwora w walce albo b) być w pobliżu kiedy ginie.

Mógłbyś więc trafić potwora, zginąć, TP do miasta i poflirtować trochę Leah i nadal byłbyś brany pod uwagę przy rzucie na fanty w chwili śmierci tego potwora (nawet jeśli bestia padnie pod twoją nieobecność). Podobnie mógłbyś rzucić się do walki wyprzedzając swoich kumpli, zginąć, zanim do ciebie dobiegną i kiedy w końcu dotrą do twojego truchła i zabiją tego potwora, co cię zabił, wszyscy losowalibyście jego fanty.

Są ludzie, którzy wierzą, że niektóre serwery są nastrojone na rzucanie ton legendarnych a inne nie mają rzucać niczego. Nie ma na to absolutnie żadnych dowodów. Jednak porządny i duży niebieski post ogłaszający fałszywość tej teorii, byłby mile widziany.

Ah, tak. Ta teoria. 🙂

Choć istnieje szereg czynników mogących mieć wpływ na to, co ci będzie lecieć (Magic Find, poziom SP, # kumulacji MN, etc.), wszystko kręci się wokół postaci. Serwer na jakim grasz -- albo gra, której dołączasz -- nie mają żadnego wpływu na twoje szanse na uświadczenie wypadającego przedmiotu Legendarnego.

Pewnie, niektóre rozgrywki mogą być korzystniejsze do farmienia, niż inne, ze względu na rodzaj generowanych potworów, przez co możesz trochę szybciej się przez wszystko przebijać i ogólnie więcej zabijać (zabijanie większej ilości wszystkiego = więcej szans na wypadnięcie przedmiotów), jednak na tym koniec.

Xah’Rith ma problem ze swoim drop rate?

Nie jestem pewien, czy tak ma być, czy nie, ale czy klucznik z trzeciego aktu nie ma czasem zaniżonych szans na swój klucz? (...) Czy ktoś może mi powiedzieć, czy ma on mieć inną szansę na wypadnięcie, czy może to bug, a może straszliwy niefart z RNG?

Wszyscy klucznicy mają takie same szanse na upuszczenie swoich kluczy. Tak więc, jak już wielu graczy w tym wątku zdążyło zauważyć, doświadczasz jedynie pokrętnej natury RNG. Jedyny przypadek, w którym klucze lecą za każdym razem, to SP10 przy pięciu wymaganych kumulacjach MN (100% szans na wypadnięcie).

Przedmioty Legendarne potrzebują jeszcze więcej prezencji:

Chwalę wasze starania zwrócenia uwagi na wypadające przedmioty Legendarne. Generalnie jest to świetny dodatek. To powiedziawszy, ping na minimapie jest bardzo rozczarowujący.

Jeśli przedmiot wylatuje i nie jestem koło niego (powiedzmy, że dzielę się z kimś fantami a dwójka pozostałych poluje), mogę nawet o tym nie wiedzieć.

Ping na minimapie powinien trwać do momentu podniesienia przedmiotu.

Może moglibyście też wprowadzić jakieś tekstowe powiadomienia, w rodzaju oldschoolu z Killer Instinct: C-C-C-Combo Breaker!

L-L-L-LEGENDARY!

No dobra, to było dla jaj, ale kumacie, o co mi chodzi.

Zgadzamy się i zamierzamy uczynić ping na minimapie bardziej widocznym. Choć nie wydaje mi się, że zmienimy coś w grafice albo dodamy tekst z powiadomieniem (choć jest to możliwe, pomimo tego, że nikt jeszcze u nas o tym nie wspomniał), zdecydowanie chcemy, by owy ping trwał znacznie dłużej.

I na koniec, najnowsze Hotfixy:

23 Października

Ogólne

  • Skalowalny bonus do obrażeń potworów na Inferno został zredukowany o około 25% na wszystkich poziomach Siły Potworów.
    • Więcej informacji można znaleźć, tutaj.
  • Klucznik Xah'rith został zmieniony w następujący sposób:
    • Nie będzie się już pojawiał z affixami Szybki i Iluzjonista.
    • Szereg jego umiejętności została osłabiona.
    • Zredukowano efekt spowolnienia nakładany przez jego ataki od Zimna.
    • Odrobinę zmniejszono jego model.

Bug Fixy

  • Fixed a server crash that could occur if a player transitioned between Acts while a "goatman" monster was drumming. Poprawiono crash serwera, który mógł nastąpić jeśli gracz przechodziłby między Aktami, podczas gdy potwór "koziogłowy" biłby w swój bęben.
Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 24.10.2012 13:38

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.