Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nowe Potwory w Bestiariuszu i Nowe Postacie!

Ukończyliśmy kolejną pokaźną aktualizację Bestiariusza oraz znanych Postaci NPC w Diablo 3. Poniżej, znajdziecie wyciąg kilku pierwszych zdań z każdego materiału. Miłej lektury!

Koziogłowi żołnierze, stanowią główną siłę uderzeniową oddziałów Khazra. Zbrojni w ogromne bronie drzewcowe i toporzyska, szybko podbiegają do ofiary, zadając średniej siły ciosy, z dość dużą prędkością. Pauzują jednak po pierwszym zamachu, dając atakowanemu idealną okazję do wyprowadzenia kontry. Przemieszczają się kilkuosobowych grupach, zazwyczaj w towarzystwie Włóczników Khazra i ichnich Szamanów... Czytaj Dalej.


Ludzie-kozły, parający się sztuką miotania pocisków na odległość. W tymże celu, posługują się oszczepami i włóczniami do rzucania, ostrymi jak brzytwa Kehjistan'skiego golibrody. Zawsze utrzymują bezpieczną odległość od celu, pozostając w drugim rzędzie oddziałów Khazra... Czytaj Dalej.



Koziogłowi parający się magią, stanowią znaczne wsparcie dla klanów Khazra. Ich dokładne zdolności i umiejętności magiczne, nie są do końca znane i pojawia się w tym temacie sporo spekulacji. Mowa jest wszelakiego rodzaju zaklęciach wzmacniających ichnich pobratymców, wachlarzu zaklęć ofensywnych, pozwalających Szamanom bronić się w pojedynkę, oraz co najstraszliwsze, podaje się również o możliwości wskrzeszania zabitych braci w walce... Czytaj Dalej.


Nie większe od pospolitego psa, Brzytwogrzbiety atakują ofiarę lotnymi kolcami, wystrzeliwanymi z usianego nimi grzbietu (stąd zapewne nazwa). Poruszają się głównie na czterech łapach, jednak przed "oddaniem strzału", raptownie stają na dwóch tylnych odnóżach i dopiero opadając wściekle na ziemię, uwalniają jeden ze swoich kolców. Siła wystrzału takiego kolca, zważywszy na efektywny zasięg, musi być znaczna... Czytaj Dalej.


Duże, podobne do nietoperzy latające kreatury, zamieszkujące ciemne, wilgotne podziemia świata Sanktuarium. Czy to jaskinia, opuszczony szyb górniczy lub też starożytna krypta, te abominacje o skórzastych skrzydłach na pewno tam będą. Opadają swoją ofiarę ze sklepienia, trzepocząc wściekle skrzydłami, dźgając wielkim kolcem sterczącym w miejscu głowy, oraz wpijając się wygiętymi pazurami w skórę... Czytaj Dalej.


Cytując Abd al-Hazir'a: Impy, "Stanowią najczęściej spotykaną rodzinę z demonicznych Upadłych. Stereotypowe z wyglądu i zachowania: małe, czerwone, w gromadach, krwiożercze i tchórzliwe." Należy się jednak wystrzegać większych grup, gdyż łatwo dać się osaczyć i w efekcie nie móc się wycofać... Czytaj Dalej.



Zgodnie z przekazem Abd al-Hazir'a: Ogary są "wykorzystywane jako zwierzęta strażnicze, pociągowe a nawet jako jedzenie dla ich demonicznych właścicieli, te łkające abominacje są dość częstym widokiem w bandach Upadłych"... Czytaj Dalej.



Cytując Abd al-Hazir'a: "Te rozwścieczone, obrzmiałe Upadłe kreatury są napuchnięte zdaje się, prawie do momentu pęknięcia. Wrażenie słuszne z powodu sposobu jaki dopadają swoich ofiar: gonią póki nieszczęśnik nie może już uciekać i następnie dźgają się sztyletem aż do okrutnej eksplozji" ... Czytaj Dalej.



Idą za cytatem z Abd al-Hazir'a: "Upadli szamańscy kapłani, przewodzący całym obozom. Dotarły mnie również pogłoski o umiejętności wskrzeszania zmarłych Impów!" Zaiste, umiejętność wskrzeszania powalonych imp'ów stwarza znaczne zagrożenie. Z tego też powodu, Upadli Szamani winni być wyeliminowani na samym początku starcia... Czytaj Dalej.


Za przekazem Abd al-Hazir'a, ci dowódcy Upadłych, "rykiem i małpim podskakiwaniem, Upadli nadzorcy wpędzają swych pomniejszych braci w szał bitewny. Nadzorca w bandzie Upadłych stanowi znaczne niebezpieczeństwo z powodu strachu jaki wzbudza w swych pokracznych podwładnych. Tchórzostwo cechujące Impy, znika w obawie przed karą ze strony Nadzorcy." Sam w sobie również nie pozostaje godnym zignorowania przeciwnikiem... Czytaj Dalej.


W pierwszej części, służyła nam pomocą udostępniając swoje powiązane z magią towary, od mikstur many, po zaklęte kostury i księgi zaklęć. Jej pojawienie się w Diablo 3, choć potwierdzone, wciąż pozostaje owiane tajemnicą. Nadal nie wiemy, do jakiego stopnia jej obecność będzie wpływała na rozgrywkę, choć biorąc pod uwagę jej kultowość, oraz słynne "I sense a soul in search of answers", wróży raczej solidną pozycję w fabule Diablo 3... Czytaj Dalej.


Zacny i szanowny jegomość, zamieszkujący miejscowość Wortham, w której Abd al-Hazir przebywał przez pewien czas, po drodze do Ropiejących Kniei. W zapisie 20, znajdujemy ustęp: "W dopełnieniu mojego zadziwienia tą przygnębiającą atmosferą, odkryłem, iż prócz jednej pięknej, młodej niewiasty – której ojciec z zaciekłością bronił przed moją osobą – wioskę zamieszkują sami starcy. Choć wspomniany rodzic z początku był nieuprzejmy, po zapewnieniu o braku zainteresowania jego córką, okazał się całkiem rozmownym osobnikiem"... Czytaj Dalej.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.11.2010 14:14

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*