Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Okno Czatu, Szaman i Zmiany, Authenticatory, Łaty i Niezniszczalne Czempiony

Poniedziałek. Zaczynamy od kilku pomniejszych wypowiedzi Niebieskich na temat różnych różności. Po pierwsze, dowiadujemy się, w jaki sposób działają Blizzardowskie (i po prawdzie wszystkie inne) Authenticatory:

Fan #1: Ok więc ja pracuję w więzieniu i mam Authenticator do swojego konta w postaci Androidowej aplikacji na mojej komórce. WIEM, że te authenticator jest bezwartościowy, ponieważ w tym więzieniu ZUPEŁNIE nie mam zasięgu, a pomimo tego, aplikacja nadal generuje dla mnie kod i w 15 sekund zrobi nowy, jeśli będę takowego potrzebował. Loguję się więc na fora Battle.net i jako że mam Authenticator przy każdym logowaniu mogę włączyć aplikację na swoim telefonie bez połączenia z siecią i użyć kodu z aplikacji do zalogowania się na fora, etc.

Tak więc moim zdaniem, ten cały Authenticator to tylko wrzód na !&#$*! To tylko baza dany z toną zapisanych kodów, a serwery pozwolą mi się zalogować na moje konto jeśli tylko wpiszę dowolny z tych losowo generowanych na moim telefonie kodów, nie ma też ograniczenia czasowego, jako że pracuję 12 godzin i ostatni sygnał w telefonie miałem 12 godzin temu więc nie można powiedzieć, że ostatni kod, jaki wygenerowałem jest wystarczająco świeży, by go użyć.

Fan #2: Authenticator jest zabezpieczonym generatorem losowych sekwencji liczbowych w oparciu o aktualny czas i sekret ('seed'), który zna tylko twój Authenticator i Blizzard (trzeba było ten sekret stworzyć, dodając do konta swój Authenticator). Nie trzeba do tego połączenia z internetem...

Zarhym: Racja. Dlatego właśnie trzeba do swojego konta wprowadzić numer seryjny urządzenia, zanim będzie można z niego skorzystać. Kod nie jest generowany po naszej stronie i transmitowany do twojego Authenticatora, bez znaczenia, czy korzystać z tokena, czy z aplikacji komórkowej.

Po drugie, Lylirra zapowiada łatanie Szamana:

Wydaje mi się, że mniej ludzi by krzyczało ogólnie na WD, jeśli Zombie Dogs i Gargantuan nie wymagałyby bardzo konkretnego wyposażenia do uczynienia ich wartościowymi.

Choć zamysł jest taki, by Szamani całkiem często ponownie przyzywali Zombie Dogs i Gargantuana, zgadzamy się, że jego chowańce za krótko żyją na wyższych poziomach trudności. Oczywiście wyższe poziomy trudności mają stanowić większe wyzwanie, nie uważamy jednak, że fajnie jest przyzywać Zombie Dogs, patrzeć, jak praktycznie z miejsca padają, czekać na reset cooldownu, przyzwać je jeszcze raz i znowu patrzeć jak z miejsca padają, etc. Co gorsza, tak się dzieje nawet w przypadku graczy z całkiem porządnym sprzętem.

Przyglądamy się sposobom na poprawienie zdolności do przetrwania chowańców Szamana, jednak nie mamy jeszcze co do tego wyraźnych planów. Zastanawiamy się jednak konkretnie nad skalowaniem chowańców z twoim Viality (co obecnie nie ma miejsca).

Po trzecie, tooltipy (w rozumieniu konstytuujących je plików) znajdują się na komputerze z clientem, a nie na serwerach Blizzarda. Trzeba więc porządnej łaty, aby je zaktualizować. Tłumaczą Bashiok i Lylirra:

Zupełnie, jakby ktoś zapomniał je zmienić? Skoro zmiany zostały już wprowadzone, powiedzcie mi proszę (naprawdę chcę wiedzieć) z jakiego to powodu tooltipy nie zostały zmienione razem łatą, która wprowadzała zamiany?

Bashiok: Tooltipów nie da się zmienić hotfixami.

Lylirra: Kompilowanie łat wymaga trochę czasu. Wszystkie zmiany w danej łacie muszą być przetestowane, zweryfikowane, zlokalizowane językowo i wprowadzone. Dla każdego cyklu łat istnieje punkt graniczny, po którym nie można już wprowadzać żadnych nowych zmian.

Jednak wracając do twojego pytania, poczyniliśmy dwie zmiany do Mantra of Healing w łacie 1.0.2, które nie zostały od razu odzwierciedlone w tooltipach. Owe zmiany zostały wprowadzone w późnym etapie cyklu łatania i najzwyczajniej w świecie nie mieliśmy czasu na ich przetestowanie, weryfikację i lokalizacje językową (to jest tutaj bardzo ważne) oraz implementację aktualizacji tooltipów na czas wprowadzenia w życie łaty 1.0.2. Pomimo tego, zmiany te były dla nas na tyle istotne, że zdecydowaliśmy się je wprowadzić, nie czekając z nimi na kolejną łatę. W rezultacie, potrzebne zmiany w tooltipach zostały wprowadzone w łacie 1.0.2a -- razem z aktualizacją tooltipów odzwierciedlającą wszystkie pozostałe niedawne hotfixy.

Ewidentnie nie jest to najlepsza sytuacja i kiedy tylko jest taka możliwość, na raz wprowadzamy właściwe zmiany w umiejętnościach i ich tooltipach. Niestety, nie zawsze jest to możliwe i zamierzamy się upewnić, że za każdym razem, gdy tooltip nie jest aktualizowany, będziemy o tym informować w notach do łaty.

Mam nadzieję, że to trochę wam sprawę rozjaśnia, względem odpowiedzi Bashioka. 🙂

Po czwarte, całkiem sporo graczy jest zdegustowania affixem czyniącym czempiony towarzyszące Rzadkim potworom niezniszczalnymi. Zgłasza się Lylirra:

Weźcie ten szajs usuńcie z gry. Wszystkie affixy mają sens. Ten nie ma. Jego design jest słaby, czyniąc zabijanie wielu czempionów niewykonalnym.

Zróbcie co trzeba i go usuńcie. Jest śmieciowy.

Mówiąc ogólnie o affixach potworów:

Założenie jest takie, aby istniało zróżnicowanie w poziomie trudności walki z konkretnymi zgrupowaniami potworów. Niektóre są trudne, niektóre są łatwe -- a jeszcze inne, mogą się wydawać nie do zrobienia. Kiedy pierwszy raz wkraczasz do inferno, te łatwiejsze możesz wykańczać bez większych problemów, jednak te trudniejsze lepiej jest sobie czasami darować. Nie ma w tym nic złego. W miarę jak rośniesz w siłę, twoje szanse na przetrwanie również rosną, zadajesz więcej obrażeń i możesz się zabrać za te grupy potworów, których wcześniej musiałeś unikać. W miarę dalszego zbierania lepszych fantów, w końcu będziesz mógł sobie poradzić ze wszystkimi. Oczywiście nie będzie to spacerek, ale nie będziesz już uciekał z podkulonym ogonem zobaczywszy combo z Niezniszczalnymi Czempionami sunące w twoją stronę (no dobra... może trochę się przestraszysz). Niektóre affixy będą też trudniejsze dla pewnych buildów umiejętności w większym stopniu, niż dla innych i wiele z naszych affixów tak właśnie działa.

Przyglądamy się opiniom względem wszystkich rodzajów affixów i obserwując co większe skargi, widzimy również reakcje w rodzaju "nie mam z nimi problemu", albo "użyj zamiast tego X i dasz sobie radę", czy też "miałem z nimi problemy, ale znalazłem X przedmiot i już sobie radzę". Tak ma właśnie z czasem się dziać.

Odnosząc się konkretnie do Niezniszczalnych Czempionów:

Wszystko to powiedziawszy, zdecydowanie bierzemy wasze opinie pod uwagę (jak już mówiłam wcześniej) i w miarę potrzeb, będziemy stroić affixy potworów. Zawsze jednak pozostaniemy przy założeniu, iż niektóre affixy powinny być trudniejsze od innych, a nasze strojenie będzie polegało na upewnianiu się, że żaden affix nie przekracza granicy zdrowego rozsądku.

I na koniec, wątek domagający się poprawek w funkcjonalności wewnętrznego czatu przerodził się w nagonkę na poprawki wszystkiego, co ludziom ogólnie nie działa:

Nadal nie rozumiem, jak mogli to przegapić, skoro jest to podstawowa funkcja w WoWie. Rozmiar czcionki w Diablo III jest O WIELE za mały, do tego stopnia, że muszę się wysilać, aby cokolwiek przeczytać, jeśli pojawia się to na konkretnym, problematycznym tle. Powinien być sposób (TAK JAK W WOWIE) na zmianę rozmiaru czcionki, wytłuszczenia oraz stopnia przezroczystości tła.

Planujemy pozwolić wam zmieniać rozmiar czcionki i prawdopodobnie tez rozmiar okna czatu w nadchodzącej łacie.

WSZYSTKO przychodzi w jakiejś nadchodzącej łacie. Zamiast tak gadać, powiedzcie KIEDY mniej więcej te łaty się pojawią!

Nasze wewnętrzne plany rozkłady wypuszczania łat są dość umowne. Nie dajemy też spodziewanych dat wydania, ponieważ, jak sami jesteście w stanie sobie wyobrazić, szacowanie często zamienia się w ewangelizację. Tak więc miast zobowiązywać się do jakiejś daty, wolimy zakomunikować nasze intencje do zobowiązania się do poczynienia zmian. 🙂

Istnieją jakieś szanse, że pozwolicie ludziom permanentnie kasować, lub chociaż wylogowywać się z tego wkurzającego, spamującego sprzedaż przedmiotów ogólnego czatu, na który jesteśmy zmuszeni patrzeć po zalogowaniu?

Tak, już wczoraj o tym pisałem, ale musiało to gdzieś przepaść. W nadchodzącej łacie zamierzamy dodać funkcję zapisywania waszych ustawień czatu. Oznacza to, że nie będziecie już automatycznie dołączać do czatu ogólnego po wejściu do gry, jeśli w swojej ostatniej grze z niego wyszliście.

Nie rozumiem, jakim sposobem Niebiescy mają czas odpowiadać na posty odnośnie rozmiaru czcionki na czacie, jednak nie mogą dać nam aktualnych informacji, lub chociaż PRZYJĄĆ DO WIADOMOŚCI fakt nieużywalności Domu Aukcyjnego dla wielu z nas z powodu błędu "Tylko 0 przedmiotów może się znajdować w twojej skrzyni na raz. Proszę przesłać swoje przedmioty do skrzyni współdzielonej i spróbować ponownie."

Hej, kolego. Nie wiem, czy zauważyłeś, ale codziennie pojawia się całkiem sporo nowych wątków. Miast biegać za nami, nie wnosząc niczego konstruktywnego do tego tematu mówiąc nam, gdzie mamy pisać, powinieneś pozwolić rozmowom toczyć się własnym tempem.

Jeśli mamy odpowiedzi na konkretny temat, będziemy je zapewniać. Do tego czasu, zupełnie nikomu nie pomagasz mówiąc mi, jak mam spędzać swój czas. Dzięki!

Spośród wszystkich rzeczy w tej grze wymagających naprawy, dlaczego okno czatu idzie na pierwszy ogień? Prosiłbym o szczerą odpowiedź, jako że zadałem szczere pytanie.

Przeczytaj mój poprzedni post. Jeśli uważasz, że nasza lista rzeczy do naprawy jest linearna i wprowadzenie każdej poprawki zajmuje tyle samo czasu, to jesteś w błędzie.

Mamy listę rzeczy, które chcielibyśmy zrobić. Każdy element tej listy ma szacunkową ilość zasobów, jakie trzeba poświęcić na jego zaadresowanie, flagę pilności/rozmiaru problemu oraz informację, do której łaty dana poprawka ma trafić.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 04.06.2012 11:22

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

11 komentarzy to “Okno Czatu, Szaman i Zmiany, Authenticatory, Łaty i Niezniszczalne Czempiony”

  1. Aser says:

    Jest „mega” temat o klasach mele. Może poprawią coś z tym, a nie muszę patrzeć jak DH, WD i czasem czara biega z 100k dps i kosi wszystko gdzie ludzie mają na licznikach postaci po 40h, lub ogólnie niecałe 100 pff – zajebisty wysiłek nie ma co. This is fuc*ing justice? WTF. Znerfić do metra mułu tych wybrańców!, albo dać konkretnego boosta monkowi bo tymi pasywnymi to sobie można pupeńkę małej tajki podetrzeć!.

    Mój post z official łeb-sajt

    „Zgadzam się z tym co Blizz zrobił z postaciami mele, które miał być „tankami” inferno (hahaha) – fakt wytrzymają trochę dłużej, ale z mojego doświadczenia wiem/widzę/gram monkiem wychodzi na to, że czas jaki poświęcisz na rozwój monka jest niewspółmiernie wyższy od tego jaki musisz poświęcić na np. DH by np. radzić sobie w III akcie inferno. Uwierzcie Mi postacie mele służą jako „żywa” tarcza by DH i Wizz mogły zdobyć chwałę na polu bitwy. Nie piszę tego bo nie radzę sobie na inferno i buu hu huuu, a ten monk taki słaby, a kolega ma DH i ma lepiej. KURDE! chodzi Mi o balans gry. Z tego co widzę to sporo ludzi przesiada się na DH bo i przedmioty tanie i szybko można postać „wymaksować” za grosze. Mam prawie 700ress all, 6k armora, 28k dps, attack speed 2.67 i idzie idzie powoli, ale skoro można tańszym kosztem o wiele tańszym kosztem wymaksować DH to po co inwestować w mnicha skoro i tak gra się dla dropu! o to mi właśnie chodzi. KERMIz napisał w 100% prawdę i dodatkowo potwierdził moje wywody. Ja sam niedługo zacznę DH bo come on ludzie po co mam się męczyć po cholerę skoro gra może sprawić Mi przyjemność? właśnie z tego założenia wyjdzie większość osób, które sporo czasu poświęciły klasom mele i znają sytuację na AH. Ktoś może napisać, że idę na łatwiznę i nie szukam wyzwań – ok odbiję piłeczkę… wchodziłem wczoraj na niezliczoną ilość gier na inferno gdzie grali mnisi dla sprawdzenia po czym wychodziłem z gry i oglądałem profile ludzi. Z ponad 50-70 monków jeden miał coś koło 17k dps uuuu… wiecie? czuję się spełniony wyzwanie zaliczone. DH i szaman mieli często gęsto po 50-70k dps w górę stali z boku robili sieczkę, kurczę Ja też tak chcę, a nie wbijać się w tłum (napiszę umownie by nikt nie skontrował – oooo nie tak się gra, chodzi o ogólny zarys!) i modlić by DH, szaman czy wizz zdążyli na czas. Jako klasa mele to Ja mam ciągnąć ten cyrk. Niech nikt nie zrozumie Mnie źle i nie płacze Mi tu o żalach i pretensjach do blizz’a pfffff, sprawa jest prosta – po cholerę mam się męczyć skoro mogę z bananem na mordzie wykorzystywać klasy mele na III akcie inferno sam stojąc z boku spijając śmietankę.”

    P.s. jeszcze raz zacytuje z własnego textu
    „Niech nikt nie zrozumie Mnie źle i nie płacze Mi tu o żalach i pretensjach do blizz’a pfffff” by komuś kogo zaraz łapy zaczną świerzbić do pisania Mi o żalach i pretensjach zmusić do zrozumienia TEKSTU !!!!!!!!

    • Iskariota says:

      @Aser: Jakiś Niebieski odpowiedział?

    • kross says:

      Zgadzam się w zupełności.
      Daj znać jaka odpowiedź.

      Podasz linka do tego wpisu na forum?

      • Aser says:

        …niestety odnośnie jakichkolwiek zmian czy w ogóle planów na zmiany w klasach „meele” nie znalazłem odpowiedzi niebieskich nawet w gł. temacie na forum „Inferno nie dla meele ?”…

        p.s. ciężko barbem? 😉

        • kross says:

          Odpowiedź uprzedzę wstępem:
          Nie jestem jakimś pro graczem. Wole wyjść na rower czy pobiegać niż siedzieć cały dzień przy kompie ale mimo to zrobiłem 1 akt inferno. Był trudny a nie niemożliwy jak to określił blizzard.

          Problem jest w 2 już na samym początku kiedy zwykłe moby na 2 hity mnie rozwalają.
          Trudno zebrać dobry gear kiedy trzeba inwestować w siłę, witalność i resist all. Podsumowując to jest ciężko.

          Dałeś post na polskim czy angielskim forum?

          • kross says:

            Dodam jeszcze, że kumpel grający dh skończył 1 akt inferno i idzie dalej. Jest przy 3. Ja zbieram gear na 2. Podobnie kumpel grający magiem, kończy akt nr. 2.

          • Aser says:

            kross come on nie musisz się tłumaczyć na wstępie wypowiedzi, że nie jesteś „pro” graczem aczkolwiek przeszedłeś I akt inferno. W ogóle „pro” gracz nie oznacza kogoś kto siedzi 14-16h i gra – to jest nolife. Dla Mnie pro to taki, który nie potrzebuje wiele czasu by osiągać rezultaty nolife’ów – think bout that

            Post dałem na polskim forum nie pamiętam w jakim temacie ale niebieski go zamknął twierdząc, że jest już sporo mu podobnych. Dlatego zacząłem obserwować temat o którym wspomniałem.

    • Kitajec says:

      Trochę mnie zasmuciło to co napisałeś, mam co prawda tylko startera ale jako swojego maina chciałem właśnie zrobić sobie mnicha ;/ z tego względu ze ta postać jest po prostu inna (nie napieprza lodową strzałą, bełtami nie jest klonem nekromanty, czy wikingiem z goła z klatą), ciekawa, jest dla mnie świetnym połączeniem zabójczyni i paladyna z 2jki, ale po rozmowie z kuzynem który gra dh i jest na 3 akcie inferno powiedział mi że mnich owszem jest świetną klasą , przechodzisz wszystko do inferno na lajcie, ale w lategamie jest bezużyteczny, ponoć w przeciwieństwie do barbarzyńcy. Powinni coś z tym zrobić.

      • Aser says:

        Generalnie Mnich nie jest taki znów bezużyteczny na Inferno 😉 przynajmniej na I akcie, ale ten I akt to przechodzi chyba każdy bo schody zaczynają się od aktu II. Ja mimo wszystko na razie spróbuję wykrzesać „iskrę” z tej postaci może też z racji tego, że naprawdę nie mam ochoty i czasu by zaczynać grę od nowa. Dam sobie jeszcze trochę czasu nim zacznę wcześniej wspomnianym DH. Może coś zdziałam?, nie wiem. Na youtubie widzę masę filmów z np. mocarnymi Barbami, a widzieliście gdzieś film z monkiem, który jest w stanie „wytrzymać” tyle co barb?, Ja nie znalazłem więc o czymś to świadczy. Szkoda, naprawdę szkoda bo liczyłem na mocarną postać, a ta jest po prostu niedopracowana. Kurcze jako klasa meele powinna mieć zdolność podobną do tej barba jaką jest gniew berserkera, a co ma Mnich? spokój ducha.. woooow fine przeżyję 3 sec dłużej, tylko po co JA MUSZĘ ZADAWAĆ OBRAŻENIA!, a nie uciekać ze spokojem ducha na świecących pośladach. Jest jeszcze oślepienie które daje nam mnichom 30% więcej obrażeń przez 3 sec WOOOOW 3 sekundy i aż 30% więcej obrażeń nie no tego to nikt nie przetrwa, kurcze chce gniew berserkera z runą szleństwa, która daje Mi 100% damage więcej i to na 15 sec!!!!!. Tylko Ja nie chcę grać barbarzyńcą bo Mi się nie podoba chcę Mnichem bo jest łysy i ma czarną brodę!!! hehe 😉

        • kross says:

          Farmienie 1 aktu inferno jest nudne. Robię teraz DH by nim farmić podczas progressu, w końcu łatwiej go wyszykować na inferno i później wróce do barba.
          Powiem Ci, że to zupełnie inna gra. Zdecydowanie wymaga mniej skupienia w większości sytuacjach. Czasami sama gra Cię zadziwia np. mobki nie mogą przejść przez jakąś szczelina a ty spokojnie przechodzisz. One atakują powietrze. Tu przykład http://www.youtube.com/watch?v=rWI1mvEgWmo&feature=g-all-u
          Zdecydowanie polecam DH jako odksocznie od klas melee.

  2. kross says:

    Jasne, poprostu nie miałem pojęcia jak określić swój poziom.
    Oby coś zrobili.
    I pewnie zrobią. Nawet znerfią niektóre afixy. Pewnie wszystko w swoim czasie. Póki co pozostaje nam się cieszyć z odpowiedzi i drobnych zmian http://diablo3.pl/newsy/diablo3-pl/35-pomniejszych-poprawek-dla-diablo-3-kompilacja-z-oficjalnego-forum/ cheers!

    🙂

Skomentuj wpis.