Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Oszustwa w Oknie Handlu Wymiennego, Soon™ i 1.0.4, HotFixy z 3 Sierpnia

Ostatnie dni przyniosły jeszcze więcej aktywności ze strony Lylirry oraz lokalnego dla forów EU Vanerasa. Zaczynamy od tej pierwszej i jej odpowiedzi na skargi związane z oszustami szalejącymi w branży bezpośredniego handlu wymiennego między jedną postacią, a drugą:

Chciałbym zobaczyć ostrzeżenie w oknie informacyjnym na ekranie logowania, w którym byłoby napisane, że istnieje znana metoda oszustwa w grze podczas bezpośredniego handlu wymiennego i ludzie powinni go unikać, a przynajmniej być świadomi tego procederu.

Wydaje mi się, że pomogłoby to ludziom, którzy zbyt często nie odwiedzają forów, albo nawet nie widzą o możliwości stania się ofiarą tych oszustów, w efekcie zmniejszając ilość codziennych postów na ten temat, których obecnie przybywa 12-16 dziennie.

Choć okno Najnowszych Wiadomości jest zazwyczaj przeznaczone do komunikowania problemów z usługami lub przerwami w ich świadczeniu, przekażę tą sugestię do rozpatrzenia. Dziękuję 🙂

To powiedziawszy, zdecydowanie jesteśmy świadomi oszustw, które ty oraz inni gracze zgłaszają i pracujemy nad usprawnieniami okna Handlu, które powinny uniemożliwić dalsze stosowanie takich metod wyzysku w przyszłości. Rozmawiałam z naszymi deweloperami o tym problemie i mogę cię zapewnić, iż z pasją podchodzą to tematu rozwiązania tego problemu i przywrócenia poczucia bezpieczeństwa podczas handlowania z innymi graczami. Niestety usprawnienia, które planujemy, nie nadają się na prostego hotfixa i będą wymagać pełnej łaty clienta, nie myślcie więc proszę, że jeśli wprowadziliśmy żadnych zmian w tym temacie, to nie jest on dla nas priorytetem. Mamy nadzieję, że uda nam się to zrobić jak najszybciej (np. już z 1.0.4), pamiętajcie jednak, że nasze plany mogą się zawsze zmienić ze względu na testowanie i procedury implementacji.

W między czasie, zachęcamy graczy do pozostania wyczulonymi na możliwość potencjalnego oszustwa oraz zachowanie szczególniej ostrożności podczas handlu z osobami, których się nie zna. Dodatkowo, jak już mówiliśmy wcześniej, jeśli znana ci jest potencjalna metoda na oszukiwanie innych graczy (albo exploit, hack, czy też bot), najlepszym sposobem na poinformowanie nas o tym procederze jest wysłanie maila na adres [email protected], lub wypełnienie tego internetowego formularza. Zwracamy się również z prośbą o wstrzymanie się z pisaniem o metodach oszustw i potencjalnych exploitów na tych forach.

Dalej mamy rzeczonego Vanerasa z Europejskich forów społecznościowych, który tłumaczy fanom niuanse Blizzardowego "Soon™" w świetle ichniej niemożności doczekania się łaty 1.0.4, lub jakichkolwiek szczegółowszych informacje na jej temat:

Otwieram ponownie cudzy temat! http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5070787528

Blizzardzie, czy to jest dla was jakiś rodzaj żartu? Jesteście tacy profesjonalni! O mój boże! Powiedzieliście "wkrótce" i potem wam zapłacili za "moderację"! Wypas!

Żartowanie nie było naszą intencją, przynajmniej nie w takim sensie, w jakim ci się wydaje.

Często jesteśmy pytani o ETA łat [Estimated Time of Arrival - Przewidywany Czas Przybycia; akronim stosowany zarówno w kontekście przemieszczania się z pkt. A do B, jak i w np. przypadku realizacji projektów - przyp. red.] i praktycznie za każdym razem nie możemy udzielić odpowiedzi, ponieważ nie mamy żadnej konkretnej daty.
Kiedy mówimy "Soon™", to dlatego, że nie jesteśmy całkowicie pewni, kiedy dana łata będzie gotowa.
Kiedy mówimy "Soon™", to dlatego, że wolimy nie obiecywać żadnych dat, co w przypadku potencjalnego niewyrobienia się zaowocuje zintensyfikowaniem waszego gniewu.
Kiedy mówimy "Soon™", to dlatego, że nie chcemy tworzyć fałszywej nadziei i oczekiwań, których możemy później nie spełnić.
Kiedy mówimy "Soon™", to dlatego, że Blizzard jest znany z częstego stosowania słowa “soon”, stąd też jest to ”™”.

Dopiero kiedy będziemy absolutnie pewni, że łata będzie gotowa na taki i taki dzień, podamy ETA albo samą datę.

[...]

Przepraszam, nie zdawałem sobie sprawy, że owe wyrażenie jest znakiem handlowym :), więcej się już nim nie posłużę.

To ”™”, które dodajemy do słowa "soon" jest jedynie małym żartem w związku z faktem nagminnego stosowania przez nas tego słowa. Wątpię, by rzeczywiście było objęte znakiem handlowym 😉

Tak czy owak, większość argumentów jestem w stanie zrozumieć. Zakładam również, iż istnieje pewien poziom tajności w Blizzardzie, który ma was zabezpieczyć przed wyciekami, które mogą wywołać problemy, o których dopiero co wspomniałeś.

Jasne, ma to również związek z tajnością. Ludzie zwykli się denerwować albo frustrować, jeśli są zawiedzeni nie wypuszczeniem zapowiedzianej zawartości na czas (albo w ogóle), wolimy więc unikać obietnic, jeśli nie jesteśmy pewni co do ich gotowości i/lub zakładanej sprawności.

Dlaczego więc nie mówicie "ewentualnie"?

Jestem raczej pewien, że kilka razy już w przeszłości użyliśmy tego sformułowania, kiedy "wkrótce", było użyte pochopnie 🙂

Ale poważniej, odnotowałem sobie twoją opinię... Rozumiem, że ludzie chcieliby, abyśmy byli bardziej konkretni niż zwykłe "soon".

Dajcie nam chociaż jakieś noty do łaty albo zapowiedź względem tego, co ulegnie zmianie, miast czekać na odpowiedni moment do powiedzenia "soon".

Zmiany planowane na nadchodzącą łatę nie zostały jeszcze wykute w kamieniu, jest więc bardzo możliwe, że ulegną dalszej iteracji zanim pojawi się data implementacji łaty i będzie można opublikować noty.

Jeśli mielibyśmy teraz opublikować noty, a później okazałoby się, że część z zapisanych w nich zmian nie trafiło do łaty, ludzie byliby bardzo zawiedzeni, sfrustrowani i mieliby bardzo zły dzień.

Całkowicie rozumiem, że to całe "soon" jest frustrujące, jednak nie tak samo frustrujące, jak sytuacja, w której coś, czego się spodziewałeś zostaje opóźnione, usunięte albo zmienione na coś zupełnie innego.

Cóż, widzę, że niebiescy wrócili na fora... i bardzo fajnie. Ale dlaczego nie odpowiadacie ludziom, którzy rzucają dobrymi pomysłami na naprawienie tej gry?

Raz jeszcze, nie chcemy wywoływać fałszywych nadziei i oczekiwań. Nie powinniście interpretować braku niebieskiego posta w danym temacie jako synonim jego przez nas nieprzeczytania -- czytamy je, jednak po prostu możemy nie mieć żadnych informacji albo komentarzy na poruszane przezeń kwestie. Zapewniamy dodatkowe informacje i komentarze kiedy jest ku temu możliwość, jednak głównie -- i co ważniejsze -- zbieramy wasze konstruktywne opinie ze wszystkich tych dobrych pomysłów, które tu postujecie i przekazujemy je do naszych deweloperów.

Miast komentować dyskusję związaną z oczekiwaniami daty implementacji nowej łaty, wolałbym zobaczyć, jak potwierdzacie świadomość niektórych problemów i pakujecie pomysły graczy do jednego kosza i próbujecie coś z nimi zrobić.

Uważam, że całkiem często przyznajemy istnienie przeróżnych problemów, weźmy na przykład niedawną wiadomość od Mike'a Morhaime'a. Nie obwieszczamy, że wszystko jest cacy i doskonałe i oczywiście zgadzamy się z wami wszystkimi, że nadal jest miejsce na usprawnienia, na którymi pracujemy z wielką intensywnością.

Do tego, istnieje ciągły strumień informacji płynących z forów do naszych deweloperów, którzy są zainteresowani waszymi sugestiami i opiniami, nawet jeśli nie są specjalnie realistyczne.

I wreszcie, dotychczasowe HotFixy z Sierpnia, z klaryfikacją do punktu pierwszego w wykonaniu Lylirri:

3 Sierpnia
Bug Fixy

  • Poprawiono szereg przypadków "rubberbandingu", do którego mogło czasami dochodzić podczas grania przy ekstremalnym poziomie latency, kiedy postać zmieniała kierunek lub prędkość poruszania się, albo kiedy postać korzystała z konkretnych umiejętności wpływających na jej sposób poruszania się (jak Tempest Rush i Whirlwind).
  • Poprawiono szereg crashów związanych z samą grą jak i powiązanymi z nią usługami.

Aktywnie przyglądaliśmy się zgłoszeniom rubberbandingu w Diablo III i pracujemy nad rozwiązaniem tych problemów tak szybko, jak to tylko możliwe. Po prawdzie, dopiero co wprowadziliśmy szereg hotfixów, które w naszym przekonaniu, powinny pomóc ustabilizować rozgrywkę i zredukować ilość przypadku rubberbandingu [...]. Owe poprawki mogę nie rozwiązać 100% problemów wywołujących to zjawisko, z pewnością jednak powinny się przyczynić do zmniejszenia częstotliwości jego występowania w mniejszej ilości warunków.

[...]

Więc tak -- owe poprawki nie były skupione jedynie na kilku umiejętnościach wpływających na sposób poruszania się postaci (choć tutaj leżało gro problemu w tym poście i dlatego wspomniałam o tym, jako przykład), a na szerokim wachlarzu warunków początkowych wywołujących rubberbanding.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 07.08.2012 10:59

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.