Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Paranoja Nindża Nerfów, Xah’rith Przegina, Bug SP, Hotfixy

Niebiescy odpowiadają na kolejne pytania i wątpliwości fanów po implementacji łaty 1.0.5. Powracają dawne obawy, pojawiają się nowe. Do rzeczy. (po kolei: Nindża nerfy ogólnie, nindża nerf częstotliwości wypadania przedmiotów, Xah'rith (klucznik Infernalnej Machiny) i jego przegięcie oraz problemy z Siłą Potworów.)

Mam nadzieję, że nic nie zostało nindża-nerfowane.

Jedyne co "znerfowaliśmy" podczas porannych restartów serwerów, to crashe waszych clientów i pomniejszego buga powiązanego z Reflect Damage (szczególnie, kiedy aktywują je chowańce). Nie dokonaliśmy żadnych zmian względem częstotliwości wypadania przedmiotów ani ich jakości. 🙂

Nie wiem dlaczego oni sobie myślą, że nikt niczego nie zauważy. Dla mnie też jest to oczywiste w przypadku obu łat. Najpierw wszystkich nakręcają świetnymi dropami i częstotliwościami przez krótki czas, po czym z powrotem nakładają ograniczenia, coby zasilić swoje zyski z RMAH zanim rynek się przesyci dobrymi fantami. Czas to wszystko rzucić w kąt, te asy są najzwyczajniej w świecie pokrętne i podstępne i nie należą do tego typu, który naprawi swoją grę raz, a porządnie i taką ją zostawi. Jak zwykle biorą nas jak osła na marchewkę.

[...]

- Nie poczyniliśmy żadnych zmian do częstotliwości wypadania przedmiotów ani ich jakości.
- Są takie same, jak wczoraj, kiedy łata weszła w życie.
- Wprowadziliśmy szereg hotfixów dzisiaj rano, jednak zupełnie nie były one związane z przedmiotami.
- Owe zmiany można odnaleźć tutaj (jeśli was ciekawią)

Najprawdopodobniej doświadczasz po prostu normalnego działania RNG. Czasami będzie cię traktował przychylnie, a czasami nieprzychylnie -- i zdaję sobie sprawię, że niefajnie jest, kiedy traktuje cię nieprzychylnie. Jeśli jednak masz wrażenie, że coś jest zabugowane, śmiało to zgłaszaj na naszym forum Bug Raportów, cobyśmy mogli się temu przyjrzeć. Z całą pewnością intencjonalnie niczego w tym temacie nie stroiliśmy, jednak zawsze istnieje możliwość problemu, którego nie jesteśmy świadomi.

Siła Potworów wyłącza się po wyjściu z gry? Tak ma być? Za każdym razem, jak się wyloguję, albo po prostu wyjdę z gry, opcja Siły Potworów się wyłącza. Oznacza to, że muszę raz jeszcze wejść do opcji, kliknąć pole zaznaczenia SP i wybrać zadanie z odpowiednią Siłą Potworów. Nawet jeśli dojdę do punktu kontrolnego, wyjdę i natychmiast wejdę z powrotem, Siła Potworów znowu jest wyłączona i mam SP0...

Jaki jest sens ciągłego włączania i ustawiania, może to jest bug?

Obecnie badamy problem wyłączania się opcji Siły Potworów przy wylogowaniu się z gry lub jej opuszczeniu.

Zdecydowałem dzisiaj zagrać sobie moim Barbem pierwszy raz od dłuższego czasu. Było naprawdę fajnie do momentu, w którym przyszło walczyć z Xah'em. Był zdecydowanie za trudny. Dostroiłem więc swoje umiejętności. Nadal mnie brał w zasadzie na raz. Polazłem więc na AH i wydałem niezłą sumkę na praktycznie podwojenie mojego DMG i podniesienie obrony o porządną wartość. Nadal był bardzo, bardzo trudny i dalej nie mogłem go zabić. Przy normalnym przechodzeniu gry, gość jest O WIELE za silny.

To nie jest bug, jednak zdecydowanie bacznie przyglądamy się opiniom graczy, co do obecnego poziomu trudności Xah'rith'a -- nie tylko w Inferno, ale na wszystkich właściwych poziomach trudności i wszystkich poziomach SP.

Zgadzamy się, że w tej chwili może być trochę za bardzo wymagający i dyskutujemy nad możliwością redukcji jego wychodzących obrażeń, dostrojeniu affixów, z jakimi może się pojawić, albo zmiany lokacji, w której się pojawia (obecnie trochę trudno go uniknąć, jeśli tylko wykonujemy zadania). Chcielibyśmy jednak wcześniej trochę więcej na ten temat od was usłyszeć, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.

Ostatecznie chcemy, by klucznicy zapewniali graczom sprawiające frajdę wyzwanie, będąc trochę trudniejszymi od otaczającej ich fauny (w sensie walki, podczas której trzeba się skupić bardziej, niż zwykle), nie chcemy jednak, by odbywało się to kosztem możliwości normalnej progresji przez Akt.

I na koniec, dotychczasowe Październikowe hotfixy:

- Poprawiono bug z affixem Odbijania Obrażeń, który wywoływał błędy i nie zadawał obrażeń, kiedy zostawał aktywowany przez chowańce.
- Poprawiono crash, który mógł występować w momencie stawiania promieni Arcane przez potwory Arcane Enchanted w lokacjach leżących poza światem gry.
- Poprawiono crash, który mógł występować kiedy "uber" Król Leoryk (w Krainie Niezgody) albo "uber" Rakanoth (w Krainie Chaosu) teleportowali się poza świat gry.
- Poprawiono crash, który mógł występować kiedy "uber" Bestia Oblężnicza (w Krainie Zamętu) używała swojego Wrzasku jednocześnie trzymając gracza w powietrzu.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 19.10.2012 09:33

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Paranoja Nindża Nerfów, Xah’rith Przegina, Bug SP, Hotfixy”

  1. Kzysia says:

    Witam, według mnie siła klucznika jest ok. Wczoraj grałem czarodziejem na 59lvl na piekle spotkałem klucznika i z trudem bo z trudem pokonałem go choć jestem osoba która sama dochodzi do wszystkiego (nie kupuje na AH). Dla tych co jest za trudne jak czytam od wielu postów to niech zagrają w smerfy albo inną gre dla dzieci bo po to są właśnie poziomy trudności. Jeśli chodzi o częstotliwość wypadania dobrych przedmiotów to tez niczego nie zauważyłem jak nic nie leciało tak dalej nic, ale jak osiągnołem 60lvl to nagle magiczna bariera pękła, więc racze temu bym sie przyjrzał. Czy dopiero postacie na 60lvl dostają fajne fanty, a reszta musi sobie radzić choć i tak da się grę przejść. Pozdrawiam.

Skomentuj wpis.

*