Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Piekło na Hardcore Zrobione – World First

Niecałe sześć dni po premierze mamy World First Hell w trybie Hardcore. Zaskoczeni? Mnie tylko ciekawi ile tak naprawdę ludzi pracowało na sukces tej postaci, tak jak i na osiągnięcia Method i nolife (Pokonali Diablo na Inferno SC). Poniżej materiał dowodowy. To jest oczywiście walka z Diablo, więc >>>SPOILER WARNING<<<

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.05.2012 18:32

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

16 komentarzy to “Piekło na Hardcore Zrobione – World First”

  1. tbc says:

    Myślę, że w Blizzardzie polecą głowy… Przecież to jest totalny skandal! Jest oczywiste, że zawsze znajdą się PRO, którzy wciągają zawodowych testerów nosem i dlatego tworzy się odpowiednie bufory i śrubuje się poziom trudności. Ktoś coś naprawdę źle policzył tym razem. To jest zwykła fuszerka przypominająca pękające autostrady. Jako gracz kupujący gry Blizza, zawsze czułem się wyjątkowo traktowany. Dostawałem produkt dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, gdzie samo bycie w świecie gry sprawiało przyjemność. Dziś granie w D3 to zwykła irytacja…

  2. Aksha says:

    Z tym dopracowaniem to sie nie zgodze, poniewaz np. przed pierwszymi poprawkami do Diablo 2 postaci biegaly dziwnie, nieco „na skos”, w bok, i wygladalo to conajmniej dziwnie. I oczywiscie bardzo kiepsko. Inna sprawa, ze – z tego co pamietam – w wersji finalnej nie pojawilo sie wiele obiecanych wczesniej elementow, takich jak „Guild Hall” i crafting. No i ostatni akt gry w wersji podstawowej wygladal na „obciety”. Jesli chodzi o D3 to ja mam swietna zabawe, rozwalka jest wspaniala – a tego m.in. oczekiwalem.:) Niepokoja mnie jednak ostatnie przypadki niewyjasnionych wlaman konta i milczenie blizzarda w tej sprawie (mimo, ze najwyrazniej nie byly to pojedyncze sytuacje). Mimo wszystko jestem dobrej mysli i bede spokojnie czekal na patche.

    • Aser says:

      hahaha 😀 ile to Ja czasu czekałem aż ktoś zwróci uwagę na to jaka była animacja postaci w Diablo 2 zaraz po premierze!!. W 100% zgadzam się z Tobą. Kiedyś napisałem, że na początku jak zainstalowałem Diablo 2 z „różnych” powodów rzuciłem pudełkiem o ścianę (no co nerwowy jestem) i drugi raz grę odpaliłem dopiero po miesiącu -> animacja postaci to był dla Mnie główny powód. Nie dało się na to patrzeć, po prostu tragedia. Postać przebierała nóżkami jakby idąc w lewo czy w prawo, a Ja biegłem do góry i analogicznie było naturalnie na odwrót hehe. Po miesiącu jak odpaliłem grę wyłączyłem tą „emulację” 3D i wyglądało to o wiele lepiej tzn. dało się grać.

    • tbc says:

      No osobiście to ja jeszcze pamiętam jak mój barb biegał bez głowy, potwory wchodziły do miasta itd. itp. Błędy tego typu są nieuniknione. Natomiast moim zdaniem kuleje mechanika rozgrywki sama w sobie, a przez to gra traci miodność. I jeszcze ten zwrot w kierunku WOWa, czy wogóle MMO. Blee nie lubię MMO, za to zawsze kochałem D1 i D2 🙁

  3. hinduqsh says:

    To jest gra stworzona dla kompletnych imbecyli – poziom trudności jest totalnym dnem. Przez kilkanaście godzin ani raz życie mojej postaci nie było nawet zagrożone, rozwój umiejętności i co najgorsze możliwość ich resetu to SKANDAL! Nie mogę uwierzyć, że można spieprzyć klasykę aż do takiego dramatu…

    • Arek says:

      Na hellu giniesz średnio kilkanaście razy co każdą grupe czempionów. Chyba, że masz szczęście i trafisz taką, co ma 3 beznadziejne affixy na raz. Ale to żadkość. Zazwyczaj schodzisz na 2 strzały. Nie wyobrażam sobie inferno, gdzie elity będą miały 4 affixy.

      • Aser says:

        Widziałem twoje „wypunktowanie”/obronę Diablo w innym newsie. Mam odmienne zdanie względem części odpowiedzi (chyba w szczególności pkt. 1), ale nie o tym chcę pisać to twoje zdanie. Masz 53lvl? jesteś na hell’u? grasz z team’em? fajnie. Ja mam 52lvl Monk’a (słaba obrona, ale niezły DPS ponad 3k i speed ponad 2.20). Potrzebuję teamu do przejścia dalej… Chcę ocenić tą grę w pełni zanim mnie kompletnie znudzi tzn. lvl 60, inferno itd… u know what I mean. Podaj Mi swoje dane kontaktowe nr. tel, nr rachunku bankowego, (login/hasło), kartę kodów jednorazowych, adres itd no wiesz do wspólnej gry – jak zacząć pozytywnie relację z innymi osobami to trzeba się dobrze znać, nie uważasz ? 🙂 hehehe. A tak na poważnie jak chcesz Mi pomóc wystarczy battletag.

        • Aser says:

          …a nie!, to w tym newsie wypunktowałeś tą obronę, aleś Mnie oszukał – masz jeden minus ode mnie więcej nie kantuj oj ty ty

  4. Trolle says:

    @hindu.. cos tam ….. Pograj na inferno to zobacyzmy co powiesz, mi sie ta gra podoba, a system skilli nie jest taki zly ( z tymi runami ) samemu dopierasz, blizzard wie co robi, itemy, akcja, fabula jak dla mnie 10/10. Jestem fanem diablo od 8 lat i gra jest naprawde boska, ale trolle z mmo jak wow nie zrozumieja tej gry, dowidzenia.

    • hinduqsh says:

      Mi wystarczy, że jesteś fanem ZALEDWIE od 8 lat 🙂 czyli swoich możesz mieć co najwyżej 2x więcej. W innym poście już się wypowiadałem na temat młodych graczy, dla których podstawa to grafa, a reszta może być byle jaka. Ja gram w Diablo od początku, pierwsza wersja w jaką grałem to demówka jedynki z niemieckiego czasopisma PC i nikt ani nic nie wpłynie na zmianę mojego zdania bo w tym temacie jestem weteranem! NIE WIEM CZY W OGÓLE DOTRWAM DO POZIOMU INFERNO bo D3 znudziło mi się już po pierwszym akcie. I nie wiem po jakiego ch… wtrąciłeś tu WOWa, którym gardzę do granic możliwości podobnie jak CODem i BFem w strzelankach. Zasada jest prosta gry wydane w ostatnich 5 latach to dno jakiego świat nie widział i może z tego grona wygarnąłbym 2 perełki. Napewno nie jest nią Diablo 3

      • Aser says:

        ciiiii hinduqsh – niech grają. My poczekajmy na :
        http://www.youtube.com/watch?v=dSlLXVoLnHs&feature=g-vrec
        hehe 😉

        • hinduqsh says:

          Widzisz Aser ja to chyba dziwny jestem ale w bardzo długiej ‚karierze gracza’ mam raptem 4 gry multiplayer, które bardzo szanuję i którym poświęciłem dużo czasu. Są nimi: Counter-Strike 1.5 (z czasem zaakceptowałem 1.6), Diablo 1/2, rFactor. Nigdy nie grałem w Lineage’a więc nie wypowiadam się na jego temat, ale dzięki za filmik bo sam bym się tym nie zainteresował, a po oglądnięciu go mam ochotę sprawdzić tą grę 🙂

          Gardzę natomiast wszelakiego rodzaju MMO, a zwłaszcza tymi, które umożliwiają zakup super-zajebistych przedmiotów za SMS lub przelew (chore!!!!!). Gówniarz woła „Tato załaduj mi telefon” – a po 5 minutach cała kasa przelana na diamentowo-malinowo-miętowy armor laserowy +900% obrony i świecące plazmatyczne kulki seksualne w roli lampasów. Śmiech na sali…

          Wracając do Diablo 3 możemy je krótko ocenic:

          ZALETY:
          – nazwa gry
          – ładne pudełko
          – kolorowy poziom (easter eggs zawsze mile widziane)

          WADY:
          – zrezygnowanie z indywidualnego rozwoju podst. statystyk postaci*
          – bardzo mało umiejętności specjalnych (ponad polowa to um. bierne!)**
          – małe lokacje (3min i lokacja cała odkryta)***
          – brak ciągłości w lokacjach (non stop teleporty)***
          – brak zmieniającej się pory dnia (w TQ już to nawet jest)****
          – za krótko grałem żeby mieć pewność ale 3 postaciami w I akcie miałem identycznie wyglądające mapki lokacji, czyżby brakowało wariantów?!
          – mało przedmiotów (to nawet dzieci zauważyły)
          – mało potworów (to też widziały nawet dzieci)*****
          – achievementy (na to jest tylko jeden komentarz – WYSZYDZAJĄCY ŚMIECH)
          – gwizdek wirta wart 100.000 (to już k… nie dało się go znaleźć lub wywalczyć?!)******
          – i wiele wiele innych… o których pisząc to teraz w pracy nie pamiętam lub jeszcze do nich nie doszedłem w grze (jestem na początku II aktu a grę mam od premiery – tak mi się kurewsko nudzi, że robię 1/4 przygody dziennie)

          *Mnich, który walczy wręcz nie potrzebuje w ogóle siły bo jego podst. atrybutem jest zręczność i to podnoszenie zręczności (przez przedmioty) modyfikuje liczbę zadawanych obrażeń – uproszczone jak cholera!

          **W Diablo 2 były trzy drzewka po około 10 umiejętności = 30. Z tego niewiele z nich było umiejętnościami biernymi (tylko barb miał ich więcej). W Diablo 3 mamy cztery niby-drzewka z raptem 3/4 umiejętnościami w każdym + około 15 umiejętności biernych dla każdej postaci. Twórcom łatwiej było zrobić umiejętności bierne bo nie trzeba do nich robić animacji, a jedynie modyfikatory. Wniosek – lenistwo albo pośpiech przed przesuwaną 10x premierą.

          ***Tworzenie lokacji to nie jest prosta rzecz dlatego zafundowali nam micro-lokacje i teleporty. Jeżeli już tak robią to co chwile powinny być przerywniki filmowe a nie czarny ekran i nagle jesteśmy w innym miejscu (np Wortham)

          ****Dziś pora dnia zmienia się w każdej grze w Diablo 3 tylko w zależności od danego projektu przygody…

          *****W Diablo (1) w jednej lokacji spotykaliśmy np zombie, diabliki, szkielety z mieczami i szkielety z łukami. Tutaj są kazrowie, kazrowie i ich przyjaciele z dalekiej krainy… kazrowie

          ******Gwizdek Wirta w sklepie. Dobrze, że nie można za 200.000 kupić śmierci Diablo i wczesnego zakończenia gry na etapie II aktu… żal

          • Arek says:

            Witam,

            Nie mogłem się powstrzymać, żeby Ci nie odpisać bo to co gadasz to totalny stek bzdur i mimo, że sam jestem trochę zawiedziony diablo, ale z zupełnie innych powodów, to uważam, że to mówisz jest totalnie pozbawione jakichkolwiek prawdziwych argumentów.

            Zaczne od czegoś co mnie najbardziej śmieszy w Twojej wypowiedzi, czyli od gwizdka wirta. Wiesz w ogóle do czego on służy? Nie? Już śpieszę, żeby Ci wyjaśnić. Otóż musisz zebrać 6 itemów, żeby otworzyć sekretny level. Jakiegoś grzyba, tęcze, coś tam jeszcze (mam gdzieś zapisane) oraz gwizdek. Dla zaspokojenia Twojej ciekawości powiem Ci, że jest to jedyny item z tych sześciu, którzy musisz kupić. I bardzo dobrze, że tak jest. 100k golda to bardzo dużo kasy w tej grze. Pięc pozostałych itemów musisz znaleźć.

            Dobra teraz następne rzeczy.

            1. Bardzo mało umiejętności specjalnych?? Chyba powinieneś nauczyć się matematyki. Wydaje mi się, że zrobiłeś tylko 1 akt tej gry. Ja w tej chwili jestem na piekle, gram barbem, a moja dziewczyna hunterem. Razem z nami gra mój kumpel też barb. Co najciekawsze obydwoje nie mamy ani jednej umiejętności, która by się powtarzała. Mamy zupełnie inne buildy i nie mówię tu o różnorodności pod względem run. Mówię o zupełnie innych skillach. Wyobrażam sobie, że ilu barbów tyle buildów. Wczoraj graliśmy z jakimś hunterem kilka godzin. Był również zupełnie inny niż hunter mojej dziewczyny. Obydwa huntery były tak samo skuteczne. Co to braku umiejętności aktywnych to chyba nie sprawdzałeś dokładnie. Barb ma 22 umiejętności, w które możesz wsadzić 5 run i żadna z tych umiejętności nie jest bierna. Poza tym wsadzenie runy zmienia skill totalnie, nie do poznania. Policz w takim razie ile barb ma skilli aktywnych. Są 22 skille, każdy ma 5 możliwości. Daje to 110 totalnie unikalnych skilli. Aktywnych w dodatku.

            2. Bardzo małe lokacie? Chyba tylko w pierwszym akcie. Chyba tylko na normalu. Na koszu niektóre lokacje się zwiedza około 40 minut. (np quest z krwią tulla, nie mówiąc już później o samych dungeonach, gdzie ta krew się znajduje) Oczywiście zakładam, że wchodzę do każdej ruiny, jaskini i tak dalej, które zresztą są bardzo randomowe. Wczoraj sprawdzaliśmy ile jeszcze mamy wydarzeń do zrobienia. wydarzenia są to losowe eventy. I mimo, że mamy 53 level, to mamy do zrobienia jeszcze 13 takich eventów. To znaczy, że jeszcze ich nie robiliśmy.

            3. Brak ciągłości lokacji? Szczerze mówiąc nie rozumiem za bardzo. Jeżeli chodzi Ci o liniowość, to prawda i tu mogę się po części zgodzić. Gra jest mocno liniowa, ale to przecież w ogóle nie ma znaczenia. To nie mmo.

            4. Brak zmieniającej się pory dnia. Wybacz. Ten zarzut jest absurdalny i śmieszny. Hack and Slash z porami dnia?? To nie mmo kolejny raz.

            5. Rzeczywiście za krótko grałeś, bo gra ma na celu zaczynanie się na 1 akcie piekła. Wcześniej to wprowadzenie. Wczoraj z jedną grupką elt mobów, które przypominam na piekle mają 3 affixy, a na inferno 4 affixy, męczyliśmy się około 30 minut, dużo razy polegliśmy. Prawdą jest, że nie jesteśmy kozakami i gramy dla przyjemności, ale gra nie jest łatwa. Na piekle się zaczyna prawdziwa jazda. Mamy po 2000 pdsu, więc całkiem sporo. Moja dziewczyna ma trochę więcej.

            6. Mało potwórów. Człowieku zwiedziłeś pierwszy akt i mówisz, że mało potworów. Dużo nawiązujesz do diablo 2. Prawda jest taka, że połowa potworów w d3 jest analogiczna do d2, więc co Ci nie pasuje? Jest całkiem sporo potworów, chociaż zawsze mogłoby być więcej.

            7. Mało przedmiotów? Jak możesz się wypowiadać na ten temat po 1 akcie normala? Wydaje mi się, że wcale nie ma mniej niż w d2, a biorąc pod uwagę losowość statystyk na tych przedmiotach, to jest ich nie skończenie wiele. Wypadają na prawdę takie dziwne itemy czasami, że szok, że można się za głowe złapać.

            8. Achievmenty. Nie podoba Ci się to? Według mnie fajny bonus. Ale przecież nikt nie każe Ci ich robić.

            9. Na koniec zostawiłem statystyki. Akurat tutaj można się sprzeczać. Wydaje mi się, że jest to dobre posunięcie, że są z automatu. Przynajmniej nie muszę dokonywać długotrwałych obliczeń, żeby przypadkiem nie pomylić się z jednym punkcikiem. System w tej grze jest inny. Tutaj customizacji się dokonuje za pomocą setek tysięcy kombinacji skilli. Pograj dłużej, a zobaczysz, że każdy barb, hunter, wizard będą inni. Z tego co pamiętam, grasz Monkiem. Każdy Monk też będzie inny. Wydaje mi się, że będziesz miał bardzo duży problem, żeby znaleźć takiego samego Monka, jak Ty zrobisz.

            „””*Mnich, który walczy wręcz nie potrzebuje w ogóle siły bo jego podst. atrybutem jest zręczność i to podnoszenie zręczności (przez przedmioty) modyfikuje liczbę zadawanych obrażeń – uproszczone jak cholera!”””

            – Już się do tego ustosunkowałem

            „””**W Diablo 2 były trzy drzewka po około 10 umiejętności = 30. Z tego niewiele z nich było umiejętnościami biernymi (tylko barb miał ich więcej). W Diablo 3 mamy cztery niby-drzewka z raptem 3/4 umiejętnościami w każdym + około 15 umiejętności biernych dla każdej postaci. Twórcom łatwiej było zrobić umiejętności bierne bo nie trzeba do nich robić animacji, a jedynie modyfikatory. Wniosek – lenistwo albo pośpiech przed przesuwaną 10x premierą.”””

            – ok teraz doczytałem o co Ci chodzi. To są umiejętności pasywne, które wybierasz tylko 3. Jest ich dlatego tak dużo, że masz około 110 umiejętności aktywnych dla każdej postaci (biorąc pod uwagę kombinacje run), dzięki czemu buildy będą się diametralnie różniły od siebie. Dla każdego buildu, będziesz potrzebował innych umiejętności pasywnych, dlatego jest ich tak dużo. Przypominam, że skille z różnymi runami się różnią od siebie diametralnie i to widać dopiero na późniejszych levelach.

            „””***Tworzenie lokacji to nie jest prosta rzecz dlatego zafundowali nam micro-lokacje i teleporty. Jeżeli już tak robią to co chwile powinny być przerywniki filmowe a nie czarny ekran i nagle jesteśmy w innym miejscu (np Wortham)”””

            – już się do tego ustosunkowałem

            „””****Dziś pora dnia zmienia się w każdej grze w Diablo 3 tylko w zależności od danego projektu przygody…”””

            – już się do tego ustosunkowalem

            „””*****W Diablo (1) w jednej lokacji spotykaliśmy np zombie, diabliki, szkielety z mieczami i szkielety z łukami. Tutaj są kazrowie, kazrowie i ich przyjaciele z dalekiej krainy… kazrowie””””

            – co za bzdura. W pierwszym akcie masz bardzo dużo różnych potworów. Kazrów, zombie, jakieś grubasy, szkieletory, pająki, kultystów, diabliki i pewnie jeszcze więcej, o których zapomniałem.

            ******Gwizdek Wirta w sklepie. Dobrze, że nie można za 200.000 kupić śmierci Diablo i wczesnego zakończenia gry na etapie II aktu… żal

            – już się ustosunkowałem.

            Generalnie obalam większość Twoich argumentów, mimo że jak już wcześniej napisałem jestem trochę zawiedziony grą. Natomiast u mnie jest to bardziej związane z czymś zupełnie innym, czymś co jestem pewien, że zostanie poprawione szybko.

            Pamiętajcie, że ta gra będzie żyła, będą patche, gra będzie się zmianiała, poza tym gra ma na celu dać frajdę powyżej 50 levelu. Ona ma się zaczynać na piekle. Kto by chciał męczyć nonstop normal, albo kosz.

            Pozdrawiam Wszystkich.

  5. Aser says:

    Obecni gracze Diablo 3 – HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UAhzLA6COnI

  6. ja says:

    i co? mówiłem że d3 to porażka! Jak chcecie to grajcie, ja tego nie kupie. Kuuwaaa ale porażka

  7. dolb says:

    Ja tam nie wiem – nie przypominam sobie żadnych problemów w D2 nawet na hellu … Problem pojawił się dla mnie w singlu dopiero w LOD na the ancients – tak szło się do przodu bez zastanawiania się, czy trzebaby pofarmić 😉 W D3 całość normala bez zjechania wizzardem hp poniżej poziomu 80% (nie licząc beliala na końcu 2 aktu – tam mnie kolega zaskoczył tymi zielonymi kupami, w które wdepłem :P). Koszmar – no do 50% – padałem czasem z uwagi na fakt, że zachciało mi się w pełni inwestować w inta olewając wita – 4k hp na 40 lvlu to mało ;P Na hellu aktualnie idze prosto, ale wpadam czasem na champy biegające 300km/h przy moich 10 i drapiące mojego wizza jakimś chorym DMGem – no nie da się nie paść po prostu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.