Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Podmienianie Przedmiotów z MF, Co Oznaczają Poziomy Przedmiotów?

Dwie sprawy. Po pierwsze, nadchodzi rozwiązanie problematycznego podmieniania przedmiotów z Magic Find celem maksymalizacji wydajności zdobywania nowych, wartościowych fantów. Zaczęło się od Tweeta Bashioka:

Co myślicie o trzymaniu ze sobą zestawu pod MF, który włączy się na chwilę przed zabiciem potwora? Nie odpowiadajcie jeszcze! Jutro będziemy się o to was pytać. -@Bashiok

Chcę wam zwrócić uwagę na to, byście brali nasze opinie pod uwagę przed wprowadzaniem czegokolwiek w tym temacie -- jest bardzo istotne zważywszy na to, że gra traci graczy.

Definitywnie zamierzamy! Mam nadzieję, że uda nam się zachować wszystkie pozytywy tej taktyki (dodatkowe MF), pozbywając się wszystkiego, co kiepskie (mniej miejsca w plecaku i harówka podczas podmiany przedmiotów). Myślę, przynajmniej kilka z rozwiązań się spodoba z tych, które wam przedstawimy. [...]

Coby sprecyzować problem, podmienianie przedmiotów jest najwydajniejszym sposobem na granie. Nie mamy nic przeciwko wydajnym sposobom na granie, po prawdzie, o to przecież głównie w tej grze chodzi: granie tak wydajnie, jak tylko się da, coby szybciej zdobywać lepszy sprzęt. Problem z podmienianiem przedmiotów leży w tym, że szeroki wachlarz ludzi nie specjalnie ma ochotę to robić prosząc nas, byśmy znaleźli jakieś nań rozwiązanie, ponieważ czują się do tego zmuszeni (i nie sprawia im to specjalnej frajdy). Racja, moglibyśmy po prostu olać temat i pozwolić, by proceder trwał, wygląda jednak na to, że możemy coś tu zaradzić, zaprezentować wam szereg rozwiązań i spróbować wykombinować coś, co wszystkich zadowoli.

Nie próbujcie wymuszać na ludziach sposobu rozgrywki. W przeciwnym razie, staniem się szarą masą, węglowymi kopiami buildów i fantów (na tyle, na ile nam się uda).

Konieczność mniejszego starania się o balans obrażeń i obrony względem MF prowadzi do mniejszego poziomu zróżnicowania, a nie większego.

Po drugie, o co chodzi z poziomami przedmiotów? Bashiok tłumaczy:

Widuję sporo przedmiotów z poziomem 61, 62 i 63, co dla mnie oznacza, że przedmiot o poziomie 63 będzie zawsze potężniejszy od przedmiotu o poziomie 61, jednak nigdy tak nie jest? Widywałem przedmioty o poziomie 63, które nie są tak potężne, jak przedmioty o poziomie 55.

Co więc dokładnie oznacza poziom przedmiotu?

Jest to jeden z elementów determinujących "budżet" przedmiotu. Możesz sobie wyobrazić przedmiot jako pustą tablicę, umieszczając na niej pewne etykiety, które mają wcześniej ustalone "koszta", przedmiot otrzymuje wartość punktów, które "może na siebie wydać". Gra powie "to jest rzadki zestaw rękawic o poziomie 63". Te etykiety określają, jakie ten przedmiot może mieć affixy, jego minimalne i maksymalne wartości, obrażenia, szybkość ataku, obronę, etc. Generalnie każda część przedmiotu jest determinowana typem (powszechne, magiczne, rzadkie, legendarne), rodzajem (głowa, klatka piersiowa, miecz, etc.) oraz poziomem. Przedmioty z Rzemiosła, Legendarne i z Zestawów działają wedle tych samych zasad, mogą jednak mieć na sobie zestawy affixów, które się nie zmieniają, ale mogą być losowane względem minimalnych i maksymalnych wartości.

Przedmioty mają również szerokie przedziały, które na siebie nachodzą. Poniższa koncepcja tego nakładania się w żadnym wypadku niczego akuratnie nie odzwierciedla i ma za zadanie wyłącznie to zilustrować. 🙂

Zupełnie zmyślona skala mocy, która nie ma żadnego oparcia w czymkolwiek:

<--------ilvl61-------->
             <--------ilvl62-------->
                          <--------ilvl63-------->

Coś mi tam prawdopodobnie umknęło, tak jednak w esencji to wygląda. Pracujemy nad dodaniem ton nowych szczegółów odnośnie designu gry do Game Guide w górnym menu tej strony. Celujemy w coś nie specjalnie odbiegającego od starego Arreat Summit, co wyszczególni systemy i wewnętrzne procesy zachodzące w grze i zapewne pomoże również w tym konkretnym pytaniu.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 03.07.2012 17:44

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Podmienianie Przedmiotów z MF, Co Oznaczają Poziomy Przedmiotów?”

    • Karciciel says:

      Widzę że po tym się gnoje odezwali i zaczęli się bardziej martwić o swoich „graczy” – bardzo dobrze, skończyło się. Dzięki temu wezmą dupę w troki i do roboty – ulepszać grę.

Skomentuj wpis.