Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Pomniejsze Różności na Koniec Tygodnia

Na szybkiego. Po pierwsze, odpowiadając na zażalenia fanów w najbliższej przyszłości gra będzie nas lepiej informowała o fakcie wypadnięcia przedmiotu legendarnego:

Zdecydowanie jesteśmy świadomi faktu tego, że wypadające na ziemię przedmioty Legendarne mogą być trudne do dostrzeżenia na niektórych teksturach, co potrafi doprowadzić do całkowitego pominięcia leżącego na ziemi przedmiotu.

Choć wolelibyśmy uniknąć zmiany samego koloru leżącego na ziemi przedmiotu, dyskutujemy nad szeregiem potencjalnych metod na poprawienie widoczności leżących na ziemi przedmiotów Legendarnych. Braliśmy pod uwagę nowy, specjalny dźwięk; efekt "ping" an mini-mapie przy wypadnięciu przedmiotu oraz stworzenie unikalnego efektu FX, który pojawiałby się pod przedmiotem przed jego podniesieniem.

Jeszcze się nie zdecydowaliśmy, ale z pewnością zamierzamy ten problem zaadresować i poprawić. [...]

Po drugie, CM Grimiku odpowiada na dwa pytania związane z wypadaniem przedmiotów i szansą na ich wypadnięcie:

1 : Kiedy jestem martwy i leżę na ziemi a moi kumple w między czasie zabijają czempiony/elitarne, czy mój MF dalej się liczy, nawet pomimo mojej śmierci?

Tak, twój MF/GF nadal się liczy kiedy jesteś martwy i pada jakiś potwór.

2 : Wydaje mi się, że im częściej ginę, tym słabsze fanty mi lecą.

Myślę, że w swoim drugim pytaniu bardziej przekazujesz własne doświadczenia, chciałbym cię jednak tak czy owak zapewnić, iż śmierć gracza nie wpływa na wypadające fanty.

I po trzecie, wiecznie żywy na zachodnich forach temat rzekomego nindża-strojenia częstotliwości wypadania przedmiotów przez Niebieskich zawitał również w Polskie strony, wywołując odpowiedź Wuluxara (ostrzeżenie przed ścianami tekstu!):

Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii spiskowych jeśli chodzi o cokolwiek, jednak w kwestii dropu moim zdaniem widać to jak na dłoni. Blizzard robi z graczy debili, bierze na kijek i marchewkę. Przypadłość zauważyłem już dawno temu. Co kilka dni włączany jest chyba tryb "drop on", gracze wyfarmią coś ciekawego i ucieszeni przez kolejnych kilka dni zasuwają zbierając śmieci, aż do kolejnego odkręcenia kurka. To wszystko idealnie potwierdza sytuacja z 1.04. Pierwszy dzień jako zachęta- mega drop. Wszyscy się podjarali, grywalność skoczyła o 50% jak nie więcej "bo wreszcie mogę znaleźć coś sensownego". I tak gracze połechtani grają od kilku dni. Problem leży w tym, że obecnie drop jest tak śmieszny, że zniechęci po raz kolejny tabuny graczy. Imperatorzy z blizza i ich community wtyczki zwietrzyły narastający bunt i zobaczycie, że jutro/ za 2-3 dni kurek zostanie odkręcony. Wszyscy stwierdzą "nie, no, może się myliłem. A z resztą lecę pofarmić!" i głosy sprzeciwu opadną. To wszystko potrwa 1 dzień, a potem koło tygodnia zarzucania nas śmieciami. To jest sztuczne przedłużanie zainteresowania grą, wodzenie nieświadomych graczy za marchewkę, łudzenie ich perspektywami, że wreszcie znajdą przedmiot dla siebie. Nie przeczę, że w natłoku tych śmieci ktoś znajdzie coś ciekawego (ja znalazłem mój kołczan). Ten odsetek jest jednak niewielki, gdyż dropu nie mogą wyłączyć całkowicie. Ponadto tacy ludzie, będą na forach bronić gry, bo im dropnęło. Ciekawa strategia, oraz pseudo psychologiczne zagrywki niebieskich. Tylko dlaczego to robią? Tu już można dalej węszyć, że za dużo legend to większa konkurencja dla przedmiotów przez nich wrzucanych na rmah, ale od tego pomysłu jestem daleki. Aczkolwiek, kto wie. Ich produkt, to czemu pracownicy nie mogliby sobie dorobić. Nikt się przecież nie dowie 🙂 Ale to już względna abstrakcja. Ja czekam na cynk, że drop jest dobry i wtedy będę grał, bo nie zamierzam uganiać się kilka godzin w zasadzie bez celu. Rozumiem, że gra się dla przyjemności, jednak po tylu godzinach rozgrywki i tak słabym end-gamie przyjemnością jest właśnie dropienie itemków wynagradzających czas poświęcony na rozgrywkę. Jeśli tego nie ma, ja wolę zając się innymi sprawami. Założę się, że jak nastanie "czas chwilowego dropu" to dobre przedmioty wypadną nam wszystkim, a wtedy temat ucichnie w gąszczu innych. Tak nie powinno być. Drop to wizytówka serii, a takie irytujące ograniczanie, wodzenie graczy i inne zagrywki pasują raczej do niszowej produkcji, a nie DIABLO.

Chociaż mówiliśmy to już wiele razy, powtórzę raz jeszcze - drop jest losowy, a jeżeli zmieniamy jego wartości, to informujemy o tym. Losowość wielu aspektów dropu jako zasadniczy element mechaniki gry w Diablo III i uważnie monitorujemy, jak obecne wartości sprawdzają się w waszych rękach.
Mnie osobiście po ponad 500 godzinach grania 3 postaciami nie spadł żaden użyteczny na inferno przedmiot legendarny (chociaż spadło ze 3-4 nieużyteczne 60-62 lvl) i ani jeden przedmiot z zestawu. Po 1.0.4 spadł jeden legendarny pierścień, z którego cieszyłem się do momentu identyfikacji 😉
Nie powiem, że jestem zadowolony z braku legendarnych/wypasionych unikatowych przedmiotów w moim dropie, bo fajnie byłoby wypróbować legendarne zdolności własną postacią (albo poczuć moc mając 1-handa z 1300 DPS ^^), ale na znalezionych żółtych przedmiotach przechodzę inferno bez problemu i łańcuchowo zabijam w trzecim akcie osiągając masakry po 80-100 zabitych. Z tymi przedmiotami eksperymentuję z buildami, przerzucam tony gratów do centrozłomu i obdzielam alty i znajomych małymi pół-perełkami, które co jakiś czas się trafią. No i pomału grinduję poziomy mistrzowskie i z drużyną przechodzę HC.
Zachęcam do dzielenia się swoimi doświadczeniami w zakresie znajdowania przedmiotów i spojrzenia na całą sprawę z szerszej perspektywy, co umożliwiają wpisy innych (grających) użytkowników.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 31.08.2012 11:19

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Pomniejsze Różności na Koniec Tygodnia”

  1. Karciciel says:

    Ja bym tutej zamiast brązu w legendarnych pomalował napis na wszystkie kolory tęczy, albo przy wypadaniu nagle powinna pojawić się tęcza po której biegną kucyki, z przyczepionym napisem do pleców – Gratuluję wypadł ci legendarny – który byłby pomalowany też oczywiście na kolory tęczy.

    świetny pomysł nie ? 🙂

    PS – mam już bekę z tego diablo niezłą, to już nigdy nie będzie ta gra, ten klimat nie powróci i grywalność też ciężko będzie przywrócić. Zwykła przeciętna gra jak każda inna.( Pomijając co lepsze tytuły)

  2. gr3go says:

    Prawdę mówiąc też mam odczucie że ktoś robi ze mnie idiotę:)(Dotyczy ostatniego tekstu).Po nowym patchu zachęcony zmianami i możliwością levelowania postaci poziomami mistrzowskimi znowu zacząłem grać średnio 5-6h dziennie.Przy 350mf /5 nv znalazłem na drugi dzień po patchu 1 item wart 5-6 mln i cisza nie licząc ton nic niewartego śmiecia ilvl 63.Gram a2 komfortowo i a3 czasem ginę.Trochę inaczej sobie wyobrażąm zmiany na lepsze:)

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.