Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Post Stress Testowe Niebieskie Posty Na Tematy Różne

Wysyp Niebieskich odpowiedzi na tematy wszelakie trwa. Jest sporo spraw poruszanych przez ludzi, którzy z Diablo 3 większej styczności wcześniej nie mieli, jednak tu i ówdzie, trafi się jakiś kąsek dla będących w temacie. To zestawienie zaczynamy od pytania o możliwość zdobycia specjalnych odznaczeń klasowych na proporcach - do tej pory do zdobycia na witrynie promocyjnej D3 - po premierze:

Nic z bety nie przechodzi do wersji premierowej. Postacie będą wymazane, achievementy były tylko po to, abyśmy mogli ich system przetestować.

ALE! możecie dostać ekskluzywne odznaki na wasze proporce z naszej witryny promocyjnej "Zapada mrok, rodzą się bohaterowie", które przejdą do wersji premierowej.

Czy te odznaki są ekskluzywne dla tej premierowej promocji? Np. za dwa lata, tylko ci z nas, którzy wzięli udział w tej promocji będą mieli te odznaki?

Tak, są ekskluzywne dla tej promocji. Więc jeśli za kilka lat ktoś się was spyta [nie tłumaczę, za dobre w oryginale - red.] "ware u giet dat sygyl?", możecie odpowiedzieć "QUIET HEATHEN! This sigil was bestoweth upon thy banner by the launch site." a oni na to "oooooh... wuz thattt?" po czym ich zabijecie i zabierzecie ucho.

Tak, mają być ekskluzywne dla promocji premierowej... zgaduję, że to czarne koło jest dla tych, którzy będą próbowali nadrobić to, co przeoczyli.

Tak jest, będzie okres dwóch tygodni przebaczenia, podczas którego będziecie mogli zdobyć jakiekolwiek/wszystkie odznaki, a skończy się on... jakoś chyba 17 Maja. Po tym, odznaki będą tylko i wyłącznie w posiadaniu tych, którzy je zdobyli wcześniej.

Dalej mamy kwestię bonusów za zabicie szeregu przeciwników pod rząd oraz sposobu ich rejestracji przez silnik gry:

Musi to trwać trochę dłużej, albo przynajmniej wykrywać kiedy jesteś w walce, a kiedy nie. Cały czas mi się wyłącza w środku walki z dużą grupą, a przecież ewidentnie walki nie opuściłem. Bardzo wkurzające.

Gra nie rozpoznaje kiedy ktoś jest 'w walce'. Odliczanie zaczyna się od zabicia potwora, do zabicia potwora, więc jeśli nagle dostajesz nagrodę za combo, za długo ci zajęło pokonanie następnego potwora. Te bonusy z pewnością są fajne i fajnie jest móc próbować cały czas bić nowe rekordy, mało jednak dają tego doświadczenia, więc nie stresowałbym się za bardzo koniecznością ciągłego ich trzaskania.

Następnie Bashiok potwierdza, iż efekty wizualne uzbrojenia z modyfikatorami +obrażeń od żywiołów będą narastać w intensywności wraz z rozmiarem bonusu:

Wypadł mi miecz z obrażeniami od elektryczności. Animacja była... cóż, uszła.

Jednak potem wypadły bronie z obrażeniami od ognia i trucizny. Jedyne co na nich było widać to jasnoczerwona i jasnozielona poświata.

Wiem, że grafika nie jest najlepsza... no ale dajcie spokój... Mamy gry z przed 10 lat, które mają animacje żywiołów na ich przedmiotach. Co jest z tym zatrważającym brakiem animacji?

To są przedmioty o niskich poziomach i niskich poziomach efektów żywiołów. Kiepsko by był znaleźć w dalszej rozgrywce super szalenie wypasioną broń, której efekt żywiołów wygląda tak samo, jak na 10 poziomie, co nie?

I wreszcie mamy sprawę potencjalnego griefowania i wszelakiego sępienia na swoich towarzyszach w grach wieloosobowych (z wykluczeniem sytuacji, w której gramy z kumplami):

Nie wiem, czy to tylko w becie tak jest, czy nie... Ale odkryłem, że można sobie siedzieć w mieście i czekać, aż reszta dotrze do Króla Leorica, po czym wystarczy nacisnąć przycisk i teleportować się prosto do walki z bossem...

Pomysł jest fajny, jeśli na przykład walczysz gdzieś indziej a ekipa wcześniej znalazła wejście... jestem sobie jednak w stanie wyobrazić jak ludzie tego nadużywają będąc "afk", a przecież nie możesz ich z gry wyrzucić... robisz więc wszystko za nich, po czym oni się dołączają i zbierają fanty.

Widać potencjał dla botów, albo sytuacji, w której główna postać gra, pozostałe trzy czekają na bossa, dołączają się, zbierają fanty i sprzedają na AH.

etc.

Grałem dzisiaj z trzema innymi osobami... cały czas siedziały w mieście... jak doszedłem do Króla Leorica, nagle się dołączyli... to się dopiero nazywa wk%#@.

Prawdopodobnie nie jest to aż taki problem. Z powodu losowości wypadania przedmiotów oraz naszego umyślnego założenia, że bossowie nie są najbardziej lukratywni (bez buffa Męstwa Nefalemów), nie ma za dużo sensu w siedzeniu w mieście i czekaniu na zabicie bossa. Nie mówiąc już o tym, że w późniejszych poziomach trudności mało będzie prawdopodobne, że grupa dotrwa do bossa bez trzymania się razem.

Myślę, że problem dałoby się rozwiązać, jeśli proporzec nie byłby klikalny dla dowolnego gracza... w sensie, że gracze, którzy grają, muszą wcisnąć G, coby rzucić proporzec i dać do siebie komuś dołączyć... tym sposobem, jeśli widzą, że koleś tylko czeka na questy lub walkę z bossem, mogą go powstrzymać od dołączenia, o ile sam do nich nie dobiegnie.

Nie wiem, czy da się zrobić Inferno we trzech, w czteroosobowej grze, zakładam jednak, że w Koszmarze i Piekle jest to możliwe. Najlepiej by chyba było, żeby pracownicy Blizzarda przetestowali to na wyższych poziomach trudności, dzięki czemu okazałoby się, czy takie nadużycia mają znaczenie, czy nie.

Gra za każdym razem powinna zachęcać do gra w grupie. Jeśli z jakiegoś powodu tak nie jest, w takim sensie, że opłaca się siedzieć w mieście i czekać, będziemy musieli temu zaradzić. Poprawne rozwiązanie raczej nie będzie tyczyło się udostępnienia ludziom możliwości zapobiegania lub kontrolowania takich nadużyć. W najlepszym przypadku, nadużycia w ogóle nie powinny być możliwe.

U mnie ludzie dokładnie to samo robili. Czekali, aż dostałeś się do strefy, do której mogą się teleportować i wtedy dopiero dołączali do rozgrywki. Siedzieli w mieście pozwalając ci odwalić za nich całą robotę, po czym moochowali [wyzyskiwali; to jest angielski neologizm (mooch) - przyp. red.]. Naprawdę miałem nadzieję, że będzie opcja wykopywania ludzi z gry, jednak na dłuższą metę nie przyda mi się, bo mam z kim grać. W jednej z moich gier, koleś czekał 30 minut w mieście, po czym jak doszliśmy do SK, teleportował się do nas.

Na tą chwilę z pewnością jest dużo ludzi, którzy uważają, że bossowie rzucają najlepsze fanty, ponieważ przynoszą to przeświadczenie z innych gier. Nauczą się jednak, że omijają ich o wiele lepsze możliwości na sprzęt.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 24.04.2012 19:10

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

11 komentarzy to “Post Stress Testowe Niebieskie Posty Na Tematy Różne”

  1. Muczek says:

    Oczywiście Gif super:) Moohowanie w czystej formie:)

  2. FiVE says:

    Sory za takie lamerskie pytania ale jak to jest z tym rozkładaniem przedmiotow ?
    Tzn. rozkładam przedmiot A,B,C, każdy z nich ma mniejszą lub większą wartość surowców tak?
    Jeśli tak to jak to później jest rozróżniane przy craftingu nowego przedmiotu skoro przy rozbieraniu A,B,C one i tak lądują w w jednym „słoiczku”?

  3. Fanboy says:

    sorry ale nie kapuje

  4. ktoś says:

    Za przedmiot magiczny, jaki by on nie był, masz 1 niebieski słoiczek + chyba 1 % szansy na żółty ząb. Każdy taki surowiec ma napisane z jakiego poziomu trudności pochodzi, zależy to od przedmiotu. Żółte czyli rzadkie, dają ząb, słoiczek + 1 % szansy na unikatowy surowiec. Z przedmiotów Legendarnych i setowych dostajesz ząb, słoiczek i surowiec unikatowy.

  5. FiVE says:

    Dzięki „ktoś” 🙂

  6. Daniel says:

    Jeżeli chodzi o itemy to nie wypadł mi żaden naprawde dobry item z SK , natomiast z zwykłych potworków był już całkiem ciekawe itemy 🙂

  7. robson says:

    Bardzo proszę kogoś zorientowanego o wyjaśnienie, o co chodzi z tymi ‚ekskluzywnymi odznakami’ na proporce. Które to konkretnie są? 🙂

  8. robson says:

    I jeszcze bym chcial dopytać, o jakim czarnym kole mowa i jak mogę te symbole odblokować (pytam, bo wyraźnie napisane jest, że do 17 maja można) 🙂
    Pozdrawiam, robson.

Skomentuj wpis.