Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Potwory Machają Łapami Na Odległość Znaczną

Niejaki MarucieBastard, stały bywalec diablo.incgamers, przygotował materiał wideo, na którym można zaobserwować proceder obrywania od potworów walczących wręcz będąc poza rozsądnym zasięgiem ich ataku. Wywołało to nie lada kontrowersje, wraz z zarzutami, iż ataków w Diablo 3 nie będzie się dało uniknąć (bo tak naprawdę nie da się uniknąć ataku wręcz, który nie został pod unikanie zaprojektowany - vide Kościany Kat), co jednocześnie zderzono z wielokrotnymi zapewnieniami Niebieskich, iż Diablo 3 będzie nastawione na rozgrywkę taktyczną, a co za tym idzie taktyczne manewrowanie na polu walki. Tak to wygląda:

Bashiok zaprzecza, jakoby był to bug, a sprzeciwia mu się Risingred z ciekawą argumentacją, która choć nie ma raczej szans na wywołanie rewolucji, zwraca uwagę na kilka mniej lub bardziej pewnych kwestii:

Intencjonalne. Nie chcemy gry, w której najefektywniejszym sposobem rozgrywki jest ciągłe uchylanie się przed atakami przeciwników. Wcale o to nie trudno i nie sprawia to największej frajdy. "Najefektywniejsze" oraz "nie fajne" nie mogą się znajdować w jednym zdaniu, kiedy opisujemy element rozgrywki. Chcemy walki stojącej na użytkowaniu umiejętności, opracowywaniu buildów, budowaniu statystyk ofensywnych i defensywnych, etc. Umiejętności jak najbardziej są częścią wszystkich systemów, z których będziecie korzystać, kite'owanie też, jednak absurdalną by była sytuacja, w której mógłbyś obejść wszystkie systemy czyniące tę grę tą grą, ponieważ dałoby się wstrzelić się pomiędzy ataki przeciwników, negując wszystkie inne czynniki.

Pomyślcie też, jakby wyglądała próba przebiegnięcia przez wszystko, coby jak najszybciej się gdzieś dostać, nie zbierają po drodze ani jednego trafienia. Każdy, komu spieszno, zakochałby się w swoim pośpiechu. Dlatego też, ni jest to dobry pomysł z perspektywy designerskiej. Nie będziemy tego zmieniać.

Bez urazy, ale nie mogę sobie wyobrazić, jakim cudem jest to intencjonalny zamysł.

Mnich i Barbarzyńca dostali 20% redukcji obrażeń, bo cały czas są w zasięgu wręcz, a najprawdopodobniej po prostu dostawali tęgie baty na wyższych poziomach trudności.

Mamy więc Czarownika i Łowcę Demonów, dwie (spornie) postacie zasięgowe, które nie mają tego buffa. Mogą więc oberwać od ciosu wręcz z odległości połowy ekranu?
Nie ma to za grosz sensu.

Zawsze miałem wrażenie, że to po prostu lag, szczególnie ze względu na model predykcji zdarzeń, który ekipa deweloperska stosuje do maskowania efektów opóźnień w przesyle danych.

Wniosek: Jeśli jest to intencjonalne, to świetnie. Bo łatwo będzie to naprawić. A w moim przekonaniu jest to coś, co naprawić trzeba. Wszelakie sidła i umiejętności wpływające na sposób poruszania się postaci nie mają żadnego sensu, jeśli nadal możesz oberwać z odległości połowy ekranu. Istnieje już ogromny buff do skalarów poruszania się czempionów.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 12.04.2012 13:25

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

13 komentarzy to “Potwory Machają Łapami Na Odległość Znaczną”

  1. lord says:

    przecież tego typu ‚system’ był w d2, i wydaje mi się że tez w wielu innych grach tego typu, jakoś nikt się wcześniej nie burzył, imo złe? -na pewno nie i prawda – nie będzie można ‚przebiegać’ przez lokacje.

  2. Habi says:

    Przez gifa nie mogłem skupić się na artykule 😀

  3. BiałoBrody says:

    HeHe mnie też rozpraszał ten szalony GIF 😀
    nie ma co wymiatają!
    Szczerze? jak czytam posty to wypatruje gify 😛
    Iskariota ma do tego iskre 😉

  4. Khorba says:

    bashiok pieprzysz glupoty…

  5. KERMIz says:

    Bashiok jak zwykle, gdy nie ma dobrego kontrargumentu to idzie na około i ratuje się „trudnymi” słówkami. Większość dzieciaków nie zrozumie słowa intencjonalny i nie będzie wnikać jednocześnie uznając zasadność argumentu Bashioka.

    Bashiok leje wodę tak wielką, że oczy bolą.

    Paradoksalnie i tak jak ktoś będzie chciał to będzie mógł „przebiec” mapę, np wizard korzystając z teleportu – chyba, że będzie na nim cooldown.

    • KERMIz says:

      Z tego wszystkiego zapomniałem dodać, że gif jest świetny, od razu przesłałem go mojej drugiej połówce, która przepada za zwierzakami.

    • Aser says:

      Uszczuplając możliwości decyzyjne gracza Blizz lepiej wie jak mamy grać w Diablo3, ehhh szkoda. Słyszeliście o nowej fali kluczy (275 000) ? Ktoś wie czy zawita ona do nas ?. Zresztą po namyśle to Ja już nie chcę się dostać do bety 😉

  6. ktoś says:

    Boże, co za ku*** downy robią w tym blizardzie. No teraz to się dopiero wku******.
    Jak tak można ? to chyba jakiś nie poważny żart. Jak ktoś idzie którąś postacią z kolei to czemu nie miałby sobie przebiec ? To jest albo gra akcji albo je**** turówka. Ich wybór, chyba się czegoś naćpał ten Bashiok i pieprzy smuty. Nie chce kolejnego MMO bez dokładnej fizyki, i nie umieszczenia postaci w odpowiednim miejscu i czasie. Lipa, jak tego nie poprawią to będę zły.
    Jaka taktyka ? o czym oni gadali przez 5 lat ? Powiedzcie mi jak to jest być pewnym że zaliczymy zgona po podejściu do potworka ? Nawet jeśli nie wyprowadzi ciosu od razu, to go wyprowadzi później. bezsens

  7. ktoś says:

    Jak to się ma do tych dużych potworków, które cios wyprowadzają wolno ale mocno. Do czego tu prędkość ataku potworka ? to są jakieś jaja.

    • Iskariota says:

      @ktoś: Tutaj wszystko gra. W przypadku potworów, których ataki są zaprojektowane z myślą o ich unikaniu, nadal można (a nawet trzeba) unikać.

  8. ktoś says:

    Oni mi mówią co ja mogę i mam unikać haha, dobrzy są.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.